Oletko kotona sellaisissa vaatteissa että voit lähteä niillä tarvittaessa käymään kaupassa?
Minä en missään nimessä. En suostu edes avaamaan ovea kenellekään.
Kommentit (28)
En tiedä, ehkä just ja just saattaisin käydä. Asun Helsingissä, niin ei tällä rönttävaatteissa viitti kulkea ellei halua leimaantua juopoksi. Mulla on erikseen aina kotivaatteet, ei väliä vaikka kulahtavat.
Nojoo lähikaupassa voi aivan hyvin käydä. Mutta mihinkään "ihmisten ilmoille" kaupungille en lähtisi kotivaatteissa.
Kotiasu on usein lökärit/pyjamahousut ja joku rispaantunut villapaita tms jossa saattaa olla vaikka tahroja.
Tietenkin. Aamulla käyn suihkussa, laitan kevyen meikin, harjaan hiukseni ja pukeudun. Tällä hetkellä ylläni yksinkertainen hihaton mekko. Voisin lähteä kauppaan tai toivottaa yllätysvieraat tervetulleeksi. No problem.
Enimmäkseen en. Perus kotiasuni on sellainen minimekko, joka näyttää kaiken jos vähänkään pyllistää, tai pitkä silkkiaamutakki, jota ei viitsisi mennä ulos likastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Yöpuvun päälle pitkä takki, jalkaan crocsit, lähiliiteriin.
P.S. Olen varakas.
Hih, minä olen käynyt samanlaisessa varustuksessa lähi-ärrällä. Tosin jalassa oli kuomat paljaissa jaloissa kun oli talvi. Yleensä mulla on joku trikoomekon tapainen kotona, hädin tuskin kehtaan avata oven.
Kyllä kengät ja takki pitäisi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein ilman housuja kotona (pikkarit jalassa kylläkin), niin en lähtis. :D
Mulla ei yleensä ole pikkareitakaan kotona ollessa. Ei nytkään (mökillä).
Tottakai, olen käynyt kaupassa niin ettei päällä ole mitään muuta kuin farkkusortsit ja nekin melko repaleiset. Melkein vilahteli kulli lahkeesta mutta se on niin nätti että minun puolesta saa näkyäkin. Ketä kiinnostaa mitä muut ajattelevat? Pitää olla heikko itsetunto jos tuollaisia miettii.