Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kotona sellaisissa vaatteissa että voit lähteä niillä tarvittaessa käymään kaupassa?

Vierailija
11.10.2019 |

Minä en missään nimessä. En suostu edes avaamaan ovea kenellekään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, olen käynyt kaupassa niin ettei päällä ole mitään muuta kuin farkkusortsit ja nekin melko repaleiset. Melkein vilahteli kulli lahkeesta mutta se on niin nätti että minun puolesta saa näkyäkin. Ketä kiinnostaa mitä muut ajattelevat? Pitää olla heikko itsetunto jos tuollaisia miettii.

Vierailija
22/28 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä just ja just saattaisin käydä. Asun Helsingissä, niin ei tällä rönttävaatteissa viitti kulkea ellei halua leimaantua juopoksi. Mulla on erikseen aina kotivaatteet, ei väliä vaikka kulahtavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo lähikaupassa voi aivan hyvin käydä. Mutta mihinkään "ihmisten ilmoille" kaupungille en lähtisi kotivaatteissa.

Kotiasu on usein lökärit/pyjamahousut ja joku rispaantunut villapaita tms jossa saattaa olla vaikka tahroja.

Vierailija
24/28 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Aamulla käyn suihkussa, laitan kevyen meikin, harjaan hiukseni ja pukeudun. Tällä hetkellä ylläni yksinkertainen hihaton mekko. Voisin lähteä kauppaan tai toivottaa yllätysvieraat tervetulleeksi. No problem.

Vierailija
25/28 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen en. Perus kotiasuni on sellainen minimekko, joka näyttää kaiken jos vähänkään pyllistää, tai pitkä silkkiaamutakki, jota ei viitsisi mennä ulos likastamaan.

Vierailija
26/28 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöpuvun päälle pitkä takki, jalkaan crocsit, lähiliiteriin.

P.S. Olen varakas.

Hih, minä olen käynyt samanlaisessa varustuksessa lähi-ärrällä. Tosin jalassa oli kuomat paljaissa jaloissa kun oli talvi. Yleensä mulla on joku trikoomekon tapainen kotona, hädin tuskin kehtaan avata oven.

Vierailija
27/28 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kengät ja takki pitäisi laittaa.

Vierailija
28/28 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein ilman housuja kotona (pikkarit jalassa kylläkin), niin en lähtis. :D

Mulla ei yleensä ole pikkareitakaan kotona ollessa. Ei nytkään (mökillä).