Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kostokroppa- mikä älytön ilmaus

Vierailija
11.10.2019 |

Kukaan ei mene naimisiin kropan perusteella ( pelkästään) ja kukaan ei eroa kropan perusteella ( pelkästään). Eli jos on eronnut, ei Afroditenkaan kroppa liittoa pelasta, eikä siihen halua palata.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo termi vain kertoo nykyajan pinnallisuudesta. Ja jopa pahantahtoisuudesta. Mielestäni on lisäksi vain ja ainoastaan noloa, että tarvitsee näpäyttää eksää ja aiheuttaa kateutta. Miten olisi vain elämän jatkaminen?

Eroaako jotkut vain siksi, että puolison kroppa ei ole timmi? Tulihan siitä mainittua, keskustelua, että ero tulee, jos ei homma muutu? Jos ei siltikään ala toimia, niin miten on kostoa se, että hankkii hyvän kropan eron jälkeen? Siinähän se eksä vain tajuaa entistä paremmin, että ero kannatti, kun toinen ei kerran pyynnöistä huolimatta tehnyt sitä silloin.

Vierailija
2/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo termi vain kertoo nykyajan pinnallisuudesta. Ja jopa pahantahtoisuudesta. Mielestäni on lisäksi vain ja ainoastaan noloa, että tarvitsee näpäyttää eksää ja aiheuttaa kateutta. Miten olisi vain elämän jatkaminen?

Eroaako jotkut vain siksi, että puolison kroppa ei ole timmi? Tulihan siitä mainittua, keskustelua, että ero tulee, jos ei homma muutu? Jos ei siltikään ala toimia, niin miten on kostoa se, että hankkii hyvän kropan eron jälkeen? Siinähän se eksä vain tajuaa entistä paremmin, että ero kannatti, kun toinen ei kerran pyynnöistä huolimatta tehnyt sitä silloin.

No just. Mahtaako olla lähtöisin tuolta Kloe Kardashianilta koko ajatus? Eipä vaikuttanut hänenkään liittonsa kovin auvoiselta, vaikka oli "salil eka, salil vika", vaan Lamar Odum lampsi bordelliin ja viis veisasi koko naiselle ja hänen kostokropalleen. Toinenkin äijä petti ja kusetti mennen tullen, vaikka niin vartaloa nuolevissa jumpsuiteissa keikisteli. Taitaa kuitenkin merkata ihan jotkut muut seikat aidossa ja oikeassa suhteessa...

Ja aika noloa on kutsua exä ihmettelemään jotain kostokroppaa, kun exällä saattaa olla jo uusi ja mieleinen kumppani, jollaisen haluaa, oli sitten pinnallinen tai ei. Jokaisen mielipidettä tulee kunnioittaa. Tuohan on ihan suoraa roikkumista.

Eteenpäin vaan ja exät on exiä. Itse olen laihduttanut oman itseni takia ja terveys ennen kaikkea. Kun olet sinut itsesi kanssa ja välität itsestäsi, huokuu se ulospäin, eikä muutamalla kilolla ole normaalille ja tervejärkiselle merkitystä. Sairaalloinen lihavuus on sitten taas ihan toinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi yks kuulostaa sille et se on kateellinen khloelle. Koska sä varmaan tunnet sen niin hyvin, että tiiät tasan tarkkaan kaiken sen elämästä ja suhteista. Hanki elämä, älä kostokroppaa. Ne joilla on jo elämä, voi hankkia myös sen kostokropan.

Vierailija
4/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi yks kuulostaa sille et se on kateellinen khloelle. Koska sä varmaan tunnet sen niin hyvin, että tiiät tasan tarkkaan kaiken sen elämästä ja suhteista. Hanki elämä, älä kostokroppaa. Ne joilla on jo elämä, voi hankkia myös sen kostokropan.

"Toi yks"? Tarkoitatko minua, kun nimeltä naisen mainitsin? :D No joo, taatusti kateellinen, kun ei mulla voi olla muita mielipiteitä, kuin vain kateellisen ihmisen mielipiteitä, niinhän? Mua ei ole koskaan kukaan jättänyt, joten kostokroppa on jo ajatuksenakin outo ja vieras. Ja ikinä en miehen takia ryhtyisi noin epätoivoisiin tekoihin, kuin että jotain kostaakseni. Itsetunnossa löytyy.

Olen katsonut tositv-sarjaa heistä, joten ihan suoraan on hänen sanomisistaan ja tekemisistään mun päättelyt. Vaikka minulla on elämä, saan kai silti seurata noiden pintaliitäjien touhuja? Tuppaa aina naurattamaan, kun on niin kova taistelu paikassa auringossa ja joka päivä täytyy keksiä jotain uutta someen ja avata ihan kaikki muiden syynättäväksi.

Sanoinpahan vaan, että ei auttanut vartalon muokkaukset, eikä duckface, hahaahaaa, vaan jäi korppu ja mukula kouraan. Varallisuuden voisin kyllä ottaa, raha kelpaa aina. Pärjään kyllä ihan näinkin... -2

Vierailija
5/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa nyt vain on seksuaalisessa kiihotuksessa tärkeä asia. Tekopyhää väittää muuta. Ja se hyvä kroppa on toki suhteellista itse kullekin.

Ei se ainakaan haittaa ketään, että on suhteen jälkeen parempi kroppa. "Kostokroppa" varmasti ainakin auttaa, jos jostain syystä haluaa edellistään uudelleen joskus.

Vierailija
6/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ulkonäöllä pitänyt olla mitään väliä, ja treenataan pyllyä/meikataan/pukeudutaan epämukavasti vain itseä varten?

Vierailija
7/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos mies on kyllästynyt naiseen ja vaikkapa tämän käytökseen ja juttuihin niin upeaksi trimmattu kroppa saa miehen katumapäälle? Mikä ajatus. Korkeintaan kerran nusasee ja lähtee taas. Mutta ehkä se riittää tälle kostokroppaselle?

Vierailija
8/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän ulkonäöllä pitänyt olla mitään väliä, ja treenataan pyllyä/meikataan/pukeudutaan epämukavasti vain itseä varten?

Juuri näin. Tärkeintä on luonne eikä mitään tasoja ole, mutta sitten samalla ..?

Vierailija
9/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään kiinnosta onko ex:ät atleetteja vai kotletteja.

Vierailija
10/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono termi tuo kostokroppa kun siinä ei ole mistään kostamisesta kyse. Eronnut ihminen on jälleen sinkkumarkkinoilla ja täytyy taas kroppaan panostaa jotta löytäisi uuden kumppanin 🤔

Vierailija
11/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenaa hulluna eron jälkeen niin siinähän vaan paljastaa eksälle, että menetys sattui.

Vierailija
12/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa nyt vain on seksuaalisessa kiihotuksessa tärkeä asia. Tekopyhää väittää muuta. Ja se hyvä kroppa on toki suhteellista itse kullekin.

Ei se ainakaan haittaa ketään, että on suhteen jälkeen parempi kroppa. "Kostokroppa" varmasti ainakin auttaa, jos jostain syystä haluaa edellistään uudelleen joskus.

Hyvä kroppa on aika laaja käsite ja se voi olla monenlainen. Joillekin riittää suht normaali paino, kun taas toiset eivät kiihotu, ellei nainen ole joku fitnesstyyppi. Tietenkin kaunis ja sopusuhtainen vartalo on seksikäs ja haluttava, mutta onkohan nykypäivänä menty jo liian pitkälle näiden "kostokroppien" kanssa? Jos on oltu yhdessä ja koettu paljon, on kuin heittäisi ne aikoinaan niin ihanat muistot roskikseen, kun aletaan "vihan vimmoissa" treenata sitä kostokroppaa. Ei tuo nyt ihan tervettä ole. Jos haluaa itseään kehittää ja kauniin vartalon, pitää sen lähteä jostain muusta kuin kostamisesta.

Pitkäaikainenkin kumppani saatetaan jättää tekstarilla, kun ensin on vaadittu, että pitää laihtua kymmenen kiloa, mutta kun sitä ei ole tapahtunut, nostetaan kytkintä. Yksi suurvaikuttaja on p.o.r.n.o. mitä miehet katselevat silmät sirrillään. Kun kotoa ei löydykään sitä DDDDDD-kuppista naista ja reisissä näkyy selvää selluliittia, ei kumppani enää kelpaa eikä herätä mielenkiintoa.

Niinhän täälläkin valitetaan, kun vauvan syntymän jälkeen ei ole mies tullut lähellekään. Mennään heti pettämäänkin, vaikka nainen raskaana ja itsetunto nollissa lihoneena kotona. On ehkä hyväkin, että näin heikko suhde hajoaa heti alkuunsa.

Vierailija
13/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea aihe, jos haluaa osallistua keskusteluun eikä rähistä.

Vierailija
14/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treenaa hulluna eron jälkeen niin siinähän vaan paljastaa eksälle, että menetys sattui.

Eiköhän ole yksilöllistä.

Moni nainen ilahtuu, kun koti siistiytyy kaljun ja kyvyttömän plösön ravattua tyttärensä ikäisen matkaan.

On jälleen aikaa treenata ja nauttia endorfiineista. 

Vierailija
15/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole yksilöllistä.

Moni nainen ilahtuu, kun koti siistiytyy kaljun ja kyvyttömän plösön ravattua tyttärensä ikäisen matkaan.

On jälleen aikaa treenata ja nauttia endorfiineista. 

Taidat olla aika hauska tapaus :D Osuvasti sanottu. eri

Vierailija
16/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aina erojen yhteydessä alkanut laihtumaan automaattisesti. Suhteen jälkeen on enemmän aikaa itselle ja liikunta on antanut hyvän mielen ja jaksamista, kukaan ei ole mutisemassa että se olisi suhteelta pois. Syön normaalisti myös todella terveellisesti mutta suhteissa sitä on mukautunut aika paljon toisen mässytyksiin, koska miehiä ei saa syömään kevyesti eikä jaksa kokkailla kaksia eri ruokia aina.

Ja antaahan se tottakai tyytyväisyyden ja ylpeyden tunteen kun kroppa timmiytyy ja pitää itsensä ruodussa, turha sitä on kieltää.

Ei tosin ikinä ole tullut mieleen, että pitäisipä kutsua eksä ihastelemaan 😁 eteenpäin vaan 😊

Vierailija
17/17 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehet ovat järjestelmällisesti olleet timmejä, itse en niinkään. Sellaisille, jotka ovat alkaneet jotain valittamaan, olen sanonut heipat.

Tietysti minusta olisi mukava seurustella PT:n kanssa, joka olisi ilo silmälle. Vahtisi syömisiä ja tekisi terveellistä ruokaa. Tekisi liikuntasuunnitelmia yms.

Onko se kroppa nyt niin tärkeä asia?

Kuulostaa työläältä joku kostokroppa. Eikö vain voisi mennä eteenpäin. No ehkä joskus alle 25-vuotiaana oli tarve näyttää, että mistä jäit paitsi. Mut ei sekään oikein kannata. Mennyttä mikä mennyttä.