Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään lääkärin siunauksen antaa adhd-lapsilleni päivittäin hiukan kahvia koska se rauhoittaa heitä :)

Vierailija
11.10.2019 |

Miehenikin, jolla myös adhd rentoutuu kahvista vaikka luulisi muutenkin vilkkaan hyppivän kofeiinista seinille... on jotenkin hassua kun toinen keittää iltakymmeneltä kahvia "että saan paremmin unta" :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd -aivoissa yleensä stimulantit rauhoittaa. Sen vuoksi niissä lääkkeissäkin on amfetamiinia. Toimii päin vastoin kuin normi-ihmisillä.

Samaten adhd koukuttuu herkemmin ja pysyvämmin esim. tupakkaan, jos siis sellaista kokeilee.. Toimii heillä, kuten lääkkeensäkin rauhoittaa ja tasoittaa/selkeyttää ajatuksen kulkua.

Vierailija
22/24 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljen adhd-poika juo myös kahvia. Terveydenhoitaja oli tätä ehdottanut. Poika 7v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Itselläni nimittäin kahvi nimenomaan rauhoittaa, eikä haittaa esim. yöunia pätkääkään. En myöskään kärsi vierotusoireista, eli vaikka jäisi kokonaan kahvittelematta viikkoon, en saa mitään oireita.

Terapeuttini oli myös sitä mieltä, että minulla on ainakin lievä ADHD, mutta virallista diagnoosia ei ole koskaan tehty. Ja olen yli nelikymppinen mies.

Minä viiskymppinen nainen, varmaan parin vanhasta mummu antoi jo kaffeeta ja ikäni juanut kaffeeta ja teetä kuin .. no.

Mutta en saa mitään vieroitusoireita vaikka koska olisin ilman. Ja päinvastoin rauhoitun teellä ja kahvilla, saa päätään koottua.

Eikä minullakaan ole mitään yöunen karkoituksia eikä vastaavia. Olen aina ihmetellyt mitkä ihmeen teko- .. jotkut pitävät sellaista näytelmää, etteivät muka voi nukkua jos juovat kahvia ja kaikkea.

Vierailija
24/24 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa juottaa pannullinen sumppia heti aamusta!

'

Sumppi pihisemään siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän