Suosikkituotteesi Lidlissä?
Kommentit (106)
Muusijauhe, lasagne, tomaatti-mozzarella keitto on suosikkeja kun haluaa ruokaa vähällä vaivalla. Heviosastolta katson aina tarjousten mukaan. Parsakaali on ollut nyt 1,69e/ kg, puolalaiset omenat 0,79e/kg (oikeasti hyvän makuisia), paprikamix 0,99/ 3 paprikaa, keräkaali 0,69e/ kg. Tuossa mun eileiset hevi-ostokset.
Vessapaperi on hyvä ja halpa, kissan herkkutikut on laadukkaita (90% lihaa).
Siellä on paljon hyviä tuotteita ja nyt on menossa Italia-päivät, perehdyn niihin tarkemmin viikonloppuna. Tiramisua ainakin ostan :).
Lidl on suosikkikauppa.
Perunanarsissit. Haen joka vuosi pääsiäisen alla niitä Lidlistä ja ovat todella laadukkaita, kukkivat juhannukseen. Floralysin paremmat wc-paperit pehmeitä ja edullisia. Pakastevihannekset myös hyviä ja edullisia., niitä hamstraan pakastimen täyteen. Kaikki jäätelöt joita sieltä ostanut olleet todella hyviä. Juustot, mozzarella varsinkin. Lidlissä on paljon hyviä tuotteita 😁👍
Ehdottomasti oodinarvoinen tuorekelmu. Paljon, halpaa, paksua, hyvät hampaat pakkauksessa, tarttuu viheliäisimpäänkin keramiikka-astiaan, muttei itseensä ja kierry naruksi.
Vanulaput eivät nukkaa.
En lukenut aiempia viestejä joten joku ehkä jo myös maininnut: mielestäni paistopisteen voicroissantit on todella hyviä. Ihanan paljon voita käytetty leivonnassa.
Kolmen pizzan salamipizzalaatikko on mulle ja mun miehelle the pizza mihin pizza rakennetaan silloin kuin syödään pitsaa, siis jos tehdään kotona. Muuten ostan lidlistä kaiken mikä ei muualla ole jostain syystä muka parempi ostos. Esm lidlin jalapenot ovat halpoja ja mulla niitä kuluu.
Se kilon painoinen lasagne foliovuoassa on bueno. Vielä kun laittaa vähän extra-emmentalraasteen päälle ja pitää hieman pitempään uunissa niin oijoi kun hyvää!
Milbonan kermajuusto
Milbonan kreikkalainen maustamaton jogurtti
Milbonan kevytmaito
Milbonan raejuusto
...
Varmaan huomaa kaavan, eli tykkään tosi paljon noista Milbonan tuotteista. Hyvänmakuisia ja edullisia. Luottotuotteita.
Laktoositon maito, se on hyvää sekä edullista. Cien-kasvovoiteet ja deodorantit. Myös vaatteita ostan Lidlistä usein !
Paistopisteen goudajuustosämpylät, muusijauhe, pakastejuustokakku, juustot. Noita ostan aina käydessäni.
juustot on ollu hyviä, esim pippuri ja paprika, myös cheddarit. jugurtit ihan ok ,itse tykkään maistella eksoottisia makuja, ranskalainen brioche pulla hyvää. harvoin tulee erä. samoin ransk madelaine leivos hyvää . hamstraan viininlehtikääryleitä, kreikkalaiset tuotteet ok. samoin risotot italia on hyviä.tuotteiden laatu vaihtelee mut esim kasvisateriat lasagne kans ollu ok
Saksanpähkinäjäätelö ja paistopisteen leivät.
Cienin kasvojenpuhdistusliinat ja Freewayn limesitruunalimsa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä minkä sosiaaliekonomiluokan porukkaa mammat on. Lidli on mammojen lempiaje mutta jos kysyy saman ruohonjuuresta niin hiljaista on.
Onneksi on varaa olla käymättä lidlissä missä mammat, virolaiset ja lähi idän sankarit käy.
No kuule, teet aivan oikein! Kun sinä kuulut niihin, joilla on varaa käydä kalliimmissa kaupoissa, niin juuri niin sinun kuuluu tehdäkin, koska sinun myös KUULUU maksaa enemmän ravinnostasi. Samoin sinun kuuluu maksaa enemmän kaikesta muustakin. Kuten vaatteistasi, kulkuvälineistäsi, asumisestasi jne. Et ole yhtään sen parempi ihmisenä, kuin kukaan muukaan, mutta sinulla on käytössäsi enemmän rahaa, joten yhteiskunta ottaa tämän huomioon ja rakentuu niin, että on olemassa tuotteita, jotka on kohdistettu sinuun erityisesti. Ne voivat olla aivan samoja kuin mitkä tahansa muut tuotteet, ja hyvin usein sitä ovatkin, mutta ne myydään sinulle kalliimmalla. Jotta sinulla olisi se tunne, että olet parempi kuin muut. Sinulle siis myydään itse asiassa ja loppujen lopuksi sitä tunnetta. Sinulla on siihen varaa, kuten totesit.
Iik. Mä syön harvoin noin epäterveellisesti, mitä listalla on lueteltu. Maustamaton jogurtti, perunat, tomaatti, kurkku, fetajuusto. Saan ne suht edullisesti mistä tahansa.
Cien dödöt, mitään Rexonaa tai muuta en ole käyttänyt enää vuosiin. Vauvojen peppupyyhkeet, näillä pesen laiskoina päivinä kasvot iltaisin. Huomaisn viime reissulla kookos- kreikkalaista jogurttia, toivottavasti on pidempäänkin kaupassa kun oli yhtä hyvää kuin Valion eilat ellei jopa parempaakin.
Lidl on minun lähikauppani, ostan sieltä n.90% ruosta + hygieniatarvikkeista.
Rahaa riittäisi muihinkin kauppoihin, mutta miksi ihmeessä? Hyvä ja helppo - todellakin paras peruskauppa.
Juuri ostin korillisen vihanneksia, paprikoita, kesäkurpitsaa, kyssäkaalia sekä juustoja.
Sitruunamehu (ei kaikissa Lidlissä, on kotimaista), karpalomehu, paistopisteen sämpylät, Cien jalkavoide, melkein kaikki jogurtit (mutta näissä on pirusti kaloreita!), Lime- ja sitruunalonkerot, banaaninmuoitset suklaat.... onhan näitä,
Vierailija kirjoitti:
Iik. Mä syön harvoin noin epäterveellisesti, mitä listalla on lueteltu. Maustamaton jogurtti, perunat, tomaatti, kurkku, fetajuusto. Saan ne suht edullisesti mistä tahansa.
Huomasitko otsikossa sanan "suosikkituotteesi"? Ei kysytty, mitä ostat Lidlistä vaan mikä on siellä suosikkituotteesi?
Kuulehan viisastelija lidlissä käy ihan kaikenlaisia ihmisiä köyhistä rikkaisiin. Meidän suomalais-italialainen perhe ostetaan mozzarellat ja salamit aina lidlistä koska ovat huomattavasti edullisempia kuin esim. kauppahallissa.