Viikonloppu matka jonnekin Eurooppaan, olen tapaillut hetken miestä ja meidän pitäisi matkustaa johonkin.
Mutta matkakohde on vaikea valinta kun on maita joissa en ole ollut. Menisinkö siis miehen valitsemaan kohteeseen vaan johonkin tuttuun kaupunkiin jossa olen ollut?
Kommentit (5)
No mistä helvetistä me se täällä tiedetään?
:D Hassu ongelma. Puhukaa keskenänne. Valitkaa kohde yhdessä. Sehän voi olla joko teille molemmille tuttu, toiselle tuttu tai molemmille vieras paikka. Kaikissa on puolensa:)
niin, no tuo sinun varmaan kannattaa miettia itse.
Menette sellaiseen kaupunkiin, mikä kiinnostaa molempia. Miksi menisit nimenomaan jonnekin, missä olet jo ollut?
Varmuuden vuoksi muistutan myös varautumaan omilla rahoilla/luottokortilla, vaikka mies maksaisi matkan (jos niin on). Tuoreessa suhteessa voi tulla tilanne, ettei haluakaan viettää loppulomaa yhdessä. Yksi oman suhteeni alkuaikojen riidoista tapahtui toisella tai kolmannella ulkomaanmatkallamme. Se sovittiin kyllä sittemmin, mutta siinä tilanteessa oli hyvä, että kummallakin oli mahdollisuus lähteä yksin ulos päätään tuulettamaan (syömään ja katselemaan kaupunkia). Ja jos olisi käynyt huonommin niin toinen olisi voinut vaihtaa loppuöiksi toiseen huoneeseen tai kokonaan toiseen hotelliin.
Krimin niemimaalla olisi kaunis ruski.