Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään on sapattivuoteni ensimmäinen päivä!

Vierailija
11.10.2019 |

Ai miten olen taas heräilevää elämäniloa, odotusta ja tarmoa täynnä, myös syvää helpotusta.

Taustaa sen verran, että olen työskennellyt hoitajana viimeiset 15 vuotta, lapset ovat jo suht isoja (toinen kutosella, toinen ysillä) ja perheeseemme kuuluu myös työssäkäyvä mies.

Olen keikkunut työuupumuksen rajoilla viimeiset pari vuotta jo, olen ollut tosi väsynyt ja uupunut työstäni, vapaa-aika on mennyt sumussa ja palautuessa, mitään muuta en ole jaksanut tehdä. Päätin silloin pari vuotta sitten, että alan säästämään tiukasti ja mahdollistan siten itselleni omakustanteisen sapattivuoden töistä. No, pari vuotta säästin, ilmpitin irtisanoutumisestani pari viikkoa sitten ja tadaa, tänään ensimmäinen VAPAA päivä, ja vuosi vapaata edessä!

Jo irtisanoutumisesta alkaen olo on ollut kevyt, olen alkanut taas huomata värejä ympäristössäni, elämänilo ja tulevaisuudentoivo on alkanut hiljalleen tulla tuntemuksiin takaisin! En edes muistanut miltä nämä tuntuu!

Tänä aamuna lasten lähdettyä kouluun kävin kävelemässä ja ihailin ruskan värejä. En edes muista milloin olen viimeksi käynyt kävelyllä, en ole jaksanut.
Siivoilin kotia, ajattelin ryhtyä neulomaan pitkästä aikaa villasukkia. Ja jahka olen syönyt, otan päikkärit.

Olen niin helpottunut ja onnellinen juuri nyt. Tervetuloa takaisin oma elämä, ainakin vuodeksi!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita sapattivuotta viettäneitä/viettäviä?

Vierailija
2/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VILPITTÖMÄSTI ONNEA! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ässä68 kirjoitti:

VILPITTÖMÄSTI ONNEA! 

Kiitos sinulle! :)

Ap

Vierailija
4/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! :)

Vierailija
5/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olen onnellinen puolestasi! Nauti! 🍁🍂

Vierailija
6/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, olen onnellinen puolestasi! Nauti! 🍁🍂

Kiitoksia kovasti, uskon kyllä nauttivani, lepotauko tulee niin tarpeeseen!

Ap

Vierailija
7/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Sitten kun olet levännyt jaksat varmasti paremmin suunnitella tulevaisuuttakin.

Vierailija
8/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Sitten kun olet levännyt jaksat varmasti paremmin suunnitella tulevaisuuttakin.

Toivottavasti sitäkin. :)

Ap

Vierailija
9/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös! Sinulla on vain yksi elämä. Pidä huolta itsestäsi ja tee asioita, jotka antavat sinulle hyvän mielen.

Työuupumus tulee usein salakavalasti ja moni huomaa vasta, kun on jo liian myöhäistä. Hienoa, että pystyit viheltämään pelin poikki ajoissa! Vuosi auttaa sinua varmasti saamaan oman elämäsi takaisin - ja todennäköisesti tämän vuoden jälkeen saat sen paremmin pidettyä myös töissä käydessäsi. Nauti oman näköisestä elämästä. 

Vierailija
10/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö olisi päässyt vuorotteluvapaalle?Silloin olisit saanut palkaakin.

Vierailija
11/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu 😊 nauti nyt kunnolla, olet sen varmasti ansainnut! ☺

Vierailija
12/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö olisi päässyt vuorotteluvapaalle?Silloin olisit saanut palkaakin.

Vuorotteluvapaa ei onnistunut. Siksi(kin) näin.

Ap