Kysy juopolta.
Kommentit (56)
Onko sulta koskaan tutkittu oletko neurologisesti poikkeava? Ettet olisi alkanut juomaan siksi että on jokin neurologinen häiriö esim adhd tai add?
Vierailija kirjoitti:
Onko kultainennoutaja koirien aatelistoa? Vastaa äärimmäisen rehellisesti 🤔
Ei oo. Oon enempi ajokoiramiehii.
Onko sulla lapsia?
Meinaan kun siis mun isa on alkoholisti. Sanoin sille 15-vuotiaana etta ala soita mulle enaa kannissa.
Olen nyt 44, ei soittanut enaa koskaan sen jalkeen.
Eli kysyisin, etta miten voi viina menna oman lapsen edelle?
Juoppo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista juoppis et nyt voi viel olla kivaa, mut sitte kun nesteitä poistetaan kehosta siitä ei ookkaan enää paluuta vaan elimistö hukkuu lopulta nesteisiin kun sitä ei enää saada poistettua. Se on yleinen juoppiksen kohtalo.
Kyllä roppa kestää koko mun loppuelämän...
Hahaa niin varmasti kestää mut muista et sit kun tukehtuu hitaasti keuhkojen täyttyes nesteellä et kannattiko juomarin ura.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulta koskaan tutkittu oletko neurologisesti poikkeava? Ettet olisi alkanut juomaan siksi että on jokin neurologinen häiriö esim adhd tai add?
Ei oo kyllä käynyt mielessä mennä tutkimuksiin, mutta pannaan harkintaan. Eihän sitä koskaan tiedä mitä päässä on vikana..
Juoppo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä käynyt mielessä mennä tutkimuksiin, mutta pannaan harkintaan. Eihän sitä koskaan tiedä mitä päässä on vikana..
Pitäs vaan pystyä olemaan jonkin aikaa selvinpäin, että testit voidaan tehdä.
Tyrant kirjoitti:
Mitä pakenet, selviääkö ongelma juomalla?
Oletko onnellinen juovuksissa?
Vastasitko äskeiseen rehellisesti? Miksi et voi nauttia elämästä aistit kirkkaina ja kehittää itseäsi näkemään maailmaa hyvänä paikkana itsellesi selvinpäin?
Rakastatko itseäsi tarpeeksi terveellä tavalla?
Ajatteletko läheisiäsi ja heidän elämäänsä suhteessa itseesi, heidän mahdollisia kärsimyksiään ilman itsesääliä?
Oletko koskaan ajatellut tulevaisuuttasi ja terveyttäsi nyt tai tulevaisuudessa?
Mikä estää sinua nauttimasta elämästä?
Oliko äskeiseen vastattu tekosyy?
Alkkoholisti vastaa:
-Pakenen tätä paskana yhteiskuntaa.
-Olen onnellisempi kuinselvinpäin
-ks ed.
-kyllärakastan
- ei ole läheisiä
- en ajattele tulevaisuutta, murehdin lähinnä sitä et riittääkö tulevaisuudessa rahaa Alkoon ja kestääkö haima/maksa.
-nautin kun juon sillä se on tärkein harrastukseni
- ei ollut. En edes osaa muuta kun juoda.
Ootko kännissä mokaillut paljonkin?
Vierailija kirjoitti:
Ootko kännissä mokaillut paljonkin?
En oikeestaan. Lapsikaan ei ole. Jos olis niin en ehkä jois. Ainakaan koko aikaa. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä.
Tyrant kirjoitti:
Mitä pakenet, selviääkö ongelma juomalla?
Oletko onnellinen juovuksissa?
Vastasitko äskeiseen rehellisesti? Miksi et voi nauttia elämästä aistit kirkkaina ja kehittää itseäsi näkemään maailmaa hyvänä paikkana itsellesi selvinpäin?
Rakastatko itseäsi tarpeeksi terveellä tavalla?
Ajatteletko läheisiäsi ja heidän elämäänsä suhteessa itseesi, heidän mahdollisia kärsimyksiään ilman itsesääliä?
Oletko koskaan ajatellut tulevaisuuttasi ja terveyttäsi nyt tai tulevaisuudessa?
Mikä estää sinua nauttimasta elämästä?
Oliko äskeiseen vastattu tekosyy?
Pakenen ahdistusta ja pahaa mieltä. Viina auttaa hetken.
Kyllä.
Kyllä. Luulen että kaiken syy on yksinäisyys.
En, vihaan itseäni ja elämääni.
Lähimmäiseni elävät sellaista elämää, jota olisin itsekin toivonut.
Ajattelin terveyttäni ja yritin pitää itseni terveenä harrastamalla lenkkeilyä ja muuta, mutta en enää.
Varmaan masennus.
Ei mielestäni.
Hahaa niin varmasti kestää mut muista et sit kun tukehtuu hitaasti keuhkojen täyttyes nesteellä et kannattiko juomarin ura.[/quote]
Eikös se ole maksa joka pettää ensin?
Sitäpaitsi eikös se ole aika sama mihin sitä kuolee?
Kaikki me kuollaan johonkin ennemmin tai myöhemmin.
treffit kirjoitti:
Onko sulla lapsia?
Meinaan kun siis mun isa on alkoholisti. Sanoin sille 15-vuotiaana etta ala soita mulle enaa kannissa.
Olen nyt 44, ei soittanut enaa koskaan sen jalkeen.
Eli kysyisin, etta miten voi viina menna oman lapsen edelle?
Ei ole omia lapsia. Osalle juopoista viina menee kaiken edelle. Ilman viinaa ei vaan voi elää ja ainoa ajatus on, että mistä saada lisää viinaa. Mun mielestä viinaa voi verrata heroiiniin. Viina koukuttaa yhtä vahvasti, mutta hitaammin. Ja on kaikenlisäksi vielä laillista!
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksa-arvot?
Maksa-arvot? Mitä ne on? Ikinä kuullukkaan semmosista...
Onko kultainennoutaja koirien aatelistoa? Vastaa äärimmäisen rehellisesti 🤔