Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika ”Immu” Ilmén on entinen Cannonballin jäsen nimittää vaimoaan hu*raksi ja tämä on vaimolle ilmeisesti ok?

Vierailija
11.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e7c6c3c9-171e-41b7-a18c-81758da7d471

"Jonna on upea nainen. Hän on mun paras kaverini, mun huorani ja mun aseveli."

Jos puolisoni julkaisisi kirjan, jossa nimittää minua huoraksi niin se juttu olisi sitten tasan siinä. Tuolle vaimolle se on ilmeisesti ok, sillä ovat jutun mukaan edelleen naimisissa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuulia.

Sohvikin tahtoo samoihin hommiin.

Kannattaa boikotoida näitä tiettyjä juorulehtiä, jotka tätä humppaa julkaisevat.

Vierailija
22/32 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kyllä puhui kunnioittavaan sävyyn

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H_ora on ihminen joka menee sänkyyn rahasta tai rahanarvoisesta edusta. Kyllähän semmoista voi tapahtua avioliitossakin?

Vierailija
24/32 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen suomimiehen unelma tuollainen nainen.

Vierailija
25/32 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tuo on vähän sama juttu, kuin, että joku syttyy alistetusta roolista BD SM -leikeissä.

Vierailija
26/32 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H_ora on ihminen joka menee sänkyyn rahasta tai rahanarvoisesta edusta. Kyllähän semmoista voi tapahtua avioliitossakin?

Senecan, suuren ajattelijan, mielestä kaikki ainoastaan rahan ansaitsemiseen tähtäävä toiminta ei ole mitään muuta kuin prostituutiota.

Vierailija
27/32 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäiselle naiselle ei ole niin tarkkaa, ei kai normaali nainen tuollaisten kanssa pyörisikään.

Vierailija
28/32 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Suuri rakkaus

Ilmén on naimisissa kolmatta kertaa. Nykyistä vaimoaan Jonnaa hän kuvailee elämänsä rakkaudeksi. He ovat olleet yhdessä jo 2000-luvun alkupuolelta saakka, ja suhde kesti myös vankeusajan.

Jonna on upea nainen. Hän on mun paras kaverini, mun huorani ja mun aseveli. Kaikkea sellaista.

Jonna on upea nainen. Hän on mun paras kaverini, mun huorani ja mun aseveli.

– Kun pitkä tuomio tuli, sanoin Jonnalle, että ymmärrän hyvin, jos hän haluaa jatkaa elämäänsä. Hän vastasi siihen, että pidä jätkä turpas kiinni.

Jonnalla ei ollut aikomustakaan lähteä.

– Olemme tosi yhtenäinen pari. Kuntosali on Jonnan nimissä, ja se on meidän päivätyö. Olemme kaiken vapaa-ajankin yhdessä. Tämä menee hyvin näin."""

mies51v

Vierailija
29/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttäisi siltä, että tämä tarina on tullut päätökseen ja molemmat aloittavat uudet seikkailut tahoillaan.

Vierailija
30/32 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin nähnyt, kun uskovainen perheenisä kipuilee somessa nimittäen vaimoaan isop*rseiseksi, kostea tuheroiseksi h**raksi. 😁

Vierailija
31/32 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/32 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nää just muikeilleet joissain yhdessä, vanhaa juttuaan kerraten? Ei ne tällaisesta mitään maininneet.