Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä ajomatka ja tapailemani mies vaatii että ajan puolet matkasta, vaikka olen ajanut autoa viimeksi 15 vuotta sitten

Vierailija
11.10.2019 |

Eli meillä pienimuotoinen lomareissu suunnitteilla mutta taitaa nyt sitten kaatua tähän. Olin 15 vuotta sitten pahassa kolarissa ja sen seurauksena melkein vuoden pyörätuolissa. Minulle jäi tästä trauma, enkä sen jälkeen ole pystynyt ajamaan. Mies sanoo, että minun pitää ajaa puolet matkasta, koska hänen keskittymisensä alkaa herpaantua siinä 4-5 tuntia ajettuaan. (matka kestää 9,5h)

Minä en kertakaikkiaan uskalla ajaa ja suuntakin on sellainen, etten ole siellä ennen ajanut. Miten ratkaista tilanne?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitatte matkan pysähtymällä yöksi.

Vierailija
2/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jestas. Aika ymmärtämätön mies. En itse edes uskaltaisi (varsinkaan näillä keleillä) hypätä kyytiin, jos ratissa olisi henkilö, joka ei ole autoa ajanut 15 vuoteen. Jakakaa matka tarvittaessa vaikka kahdelle päivälle, jos mies ei tosiaan tuota kauempaa pysty keskittymään edes taukojen avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdatte koko reissun, koska eihän tuosta nauti kumpikaan. Junalla ja lentämälläkin pääsee.

Vierailija
4/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette lähde. Tai menette osan matkasta junan kyydissä autonne kanssa. 

Vierailija
5/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lähtekö matkalle, tai matkustakaa junalla tai bussilla.

Vierailija
6/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tapaile tuota miestä, mulla ei ole ajokorttia...

Vierailija
7/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton mies, ei jatkoon.

Vierailija
8/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että sinä yrität jo päästä tuosta peikostasi ja ajat. Ei tuollaisissa asioissa pidä velloa hautaan asti ja jos ei muu auta niin menet terapiaan.

Miehen pitäsi tehdä puolet kotitöistä, jne mutta heidän pitäsi edelleen ajaa perheen lomamatkat yksin. Tasa-arvoa sovelletaan vain kun se sopii naisen itsekäisiin tarpeisiin?

Vierailija
9/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin eka vastaaja! Ei voi olettaa että mies ajaa matkan yksin, jos keskittymiskyky ei kestä koko matkaa. Ei myöskään voida olettaa että sinä ajat, koska sinulla on syysi olla ajamatta, ja se syy on ihan oikea eikä mitään leikkiä. Jäätte matkalle yöksi tai ette tee reissua ollenkaan. Tai onko reissuun mahdollista lähteä junalla, lentokoneella tms? Onko sinne määränpäähän pakko ajaa?

Vierailija
10/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten, että sinä yrität jo päästä tuosta peikostasi ja ajat. Ei tuollaisissa asioissa pidä velloa hautaan asti ja jos ei muu auta niin menet terapiaan.

Miehen pitäsi tehdä puolet kotitöistä, jne mutta heidän pitäsi edelleen ajaa perheen lomamatkat yksin. Tasa-arvoa sovelletaan vain kun se sopii naisen itsekäisiin tarpeisiin?

Eipä taida olla kyse perheestä tässä tapauksessa. Ja voisin kuvitella, että ap on kertonut onnettomuudestaan ja ajamispelostaan tapailukumppanilleen jo tätä ennen ja mies on silti halunnut jatkaa tutustumista.

Vierailija
11/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotan että menet autokoululle ja ostat pari ajotuntia. Rauhallisen opettajan kanssa opetat itsesi ajamaan uudestaan ja pääsemään pelostasi.

Vierailija
12/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde matkalle jos et pysty ottamaan vastuuta.

Vierailija
13/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla kyse perheestä tässä tapauksessa. Ja voisin kuvitella, että ap on kertonut onnettomuudestaan ja ajamispelostaan tapailukumppanilleen jo tätä ennen ja mies on silti halunnut jatkaa tutustumista.

Se on aivan sama mikä on perheen tilanne koska on kerrottu, jne, mutta on aivan naurettavaa velloa tuollaisessa pelossa vuosikausia.

Vierailija
14/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatte tunnin välein. Sä saat totutella pikkuhiljaa ajamiseen ja mies saa huilata.

Vierailija
15/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, on siinäkin mies. Meidän mies ajaa välillä etelästä pohjois-suomeen, eikä pysähdy, kuin kerran tankkaamaan ja samalla juo kahvit. Sanoo, ettei ole mikään ihme juttu ajaa putkeen aamusta myöhään iltaan.

Vierailija
16/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei julkisia voida käyttää? Mikäli loppumatkasta ei ole tarjolla mitään julkista kulkuneuvoa niin taittaisin puolet matkasta taksilla tai yöpyisin jossain. Täysin ehdottoman miehen kanssa en lähtisi mihinkään.

Vierailija
17/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusasi isot pojat koulussa, ja sain tosi pahat traumat tästä. Nyt (30 vuotta myöhemmin) vaadin, että joku muu kuljettaa minua aina sinne, minne haluan. Kyllä tämä tulisi jokaisen ymmärtää!

Vierailija
18/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies asuu 500 km päässä minusta, joka toisen viikon,koska hänellä on lapsi.

Välillä lähden hänen mukaansa viemään lasta kotiinsa, ja mies ajaa eestaas tämän matkan.

Olen minäkin välillä ajanut loppumatkasta, mutta yleensä mies ajaa.

Ja tämä 1000 km siis päivän aikana.

Kuusi tuntia yhteen suuntaan.

Vierailija
19/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusasi isot pojat koulussa, ja sain tosi pahat traumat tästä. Nyt (30 vuotta myöhemmin) vaadin, että joku muu kuljettaa minua aina sinne, minne haluan. Kyllä tämä tulisi jokaisen ymmärtää!

Kaikki eivät koe tarpeelliseksi miellyttää jotain miestä. Mikä ongelma siinä on jos kumpikin maksaa oman osansa tulevasta matkasta jos tämä tullaan taittamaan julkisilla tai yöpymään jossain?

Vierailija
20/46 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksia luvassa, unohda tämä seurustelusuhde.

Sinulle sopii mies jolla ei ole autoa eikä ajokorttia-tasa-arvoista .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme