Siivoustaidoton hankkii siivoajan yksiöön
"siivooja vapautti vapaa-aikaa" ja se siivooja käy kerran kuussa?
Onko sillä tiskit tiskaamatta kuukauden?
Miten ei kerkeä 28 neliötä siivoamaan? Hankkii akkuimurin niin sillä pärjää. Eikä sen pöntön siivous ole iso homma, sen kun kerran viikossa pesee ja joka päivä käyttää vessaharjaa jos tarve.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/84c3e8f2-7ae0-4c25-b99e-176…
Kunnon uusavuton.
Kommentit (68)
Kun ei ahdistu siitä että pitäisi siivota, niin säästää rahaa ja vapauttaa aivotoimintaansa. Toisin sanoen ei tarvitse siivota tai kuvitella että nyt pitää siivota. Vapauttavaa!
En kyllä halua että kotonani pyörii kukaan itsekseen. Minun pitää olla paikalla jos joku siivoaisi. Ja kaikenlisäksi saan itse tehtyä asiat paremmin.
Olen käyttänyt siivousapua yli 20.vuotta, koska inhoan siivousta.
Nykyinen on virolainen ja oikein tehokas.
Luotettava siivooja on kullanarvoinen, sehän on hieno homma, että työllistää ja tulee varmasti siistiä ammattitaitoisen siivoojan tekemänä. Ja pysyy pitempään puhtaana. Kannustetaan tällaista toimintaa eikä olla kateellisia ja niin metsäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaiken pitää olla koko ajan vaan kivaa?? Kaikki epämiellyttävät asiat ulkoistetaan elämästä ja sitten kun jotain ei voi maksamalla laittaa toisen niskoille niin ahdistustaan ja masennutaan.
Minun vuorokaudessani on vain 24 tuntia ja jokaisessa viikossa seitsemän päivää. Miksi minun pitäisi käyttää neljä tuntia siivoamiseen, kun voin käyttää sen paljon tuottavammin/ mukavammin? Minä tarjoan ammattilaisena palveluita ja ostan toisilta ammattilaisilta eri palvelut.
Kotisiivous lähtee erilaisista tarpeista ja jokainen koti on omansa. Toisille se on ylellisyys joka halutaan itselle tarjota, kuin vaikka kampaajakäynti tai ulkona syöminen. Kerran kuussa joku rullaa matot siivoaa lattiapinnat ja pölyt, putsaa kylppärin, pyyhkii keittiön pinnat ja saat tulla siivottuun kotiin. Moni sanoo, että se on kiva tunne avata ovi puhtaalta tuoksuvaan kotiin. Eikä esimerkiksi pesutiloihin ehdi pinttyä mitään. Useimmiten jatkuvissa asiakkuuksissa kehittyvät ne rutiinit ja asiakkaalla on realistinen käsitys siitä, mitä kannattaa tehdä ennen siivoojan tuloa mitä ei.
En asu yksiössä vaan kaksiossa (alle 40 neliötä), mutta minulla käy kerran viikossa siivooja. Käyn töissä ja harrastan paljon, eli olen aika vähän kotonakaan sellaisina aikoina, jolloin olisi naapureiden mielestä hyväksyttävää siivota. Maksan mielelläni siivoamisesta toiselle ihmiselle. Tänä päivänä ei ole itsestäänselvää työllistyä, ja tuen siinä mielelläni. Win-win siis sekä minulle että siivoojalle. Pidän erikoisena, että niin moni tuomisee tämän asian vuoksi.
Miksi kaiken pitää olla koko ajan vaan kivaa?? Kaikki epämiellyttävät asiat ulkoistetaan elämästä ja sitten kun jotain ei voi maksamalla laittaa toisen niskoille niin ahdistustaan ja masennutaan.