Ketju ihmisten inhottavimmille hajuille
Paljon herättää kommenttia toisten hajut ja mitkä on ovat itseäsi eniten häiritsevät?
Minä kammoksun tietyn tyylisiä parfyymihajuja, voimakkaasti tuoksuva pesu/huuhteluaineita, lihakeiton hajua tai jotain lihaa paistaneen ihmisen hajua vaikka syön lihaa itsekin.
Tietysti likainen ummehtunut ihminen haisee pahalle ja joskus vanhemmat ihmiset haisee virtsalle voimakkaasti.
Hengitys haisee...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Todella lihavan ihmisen alapäähiki. Aikoinaan oli työkaverina todella paljon ylipainoinen ihminen. Hän oli siis sitä kokoluokkaa, joita näkee muuten ehkä muutaman kerran vuodessa. Hänen jälkeensä jos meni töissä vessakoppiin, niin haju oli sellainen että meinasi taju lähteä kuin kuin iskusta.
Mulla oli myös todella lihava melkein 60 v kollega, mutta hänen käyntinsä jälkeen vessa haisi ihmeen raikkaalta. Myös ihmisestä itsestään ei lähtenyt mitään ominaishajua. Sen sijaan kun menin puolta nuoremman, ylipainoinen hänkin mutta useamman koon hoikempi, jälkeen vessaan niin siellä haisi kyllä pesemätön pee.. Miten tuollaisilla voi olla mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella lihavan ihmisen alapäähiki. Aikoinaan oli työkaverina todella paljon ylipainoinen ihminen. Hän oli siis sitä kokoluokkaa, joita näkee muuten ehkä muutaman kerran vuodessa. Hänen jälkeensä jos meni töissä vessakoppiin, niin haju oli sellainen että meinasi taju lähteä kuin kuin iskusta.
Mulla oli myös todella lihava melkein 60 v kollega, mutta hänen käyntinsä jälkeen vessa haisi ihmeen raikkaalta. Myös ihmisestä itsestään ei lähtenyt mitään ominaishajua. Sen sijaan kun menin puolta nuoremman, ylipainoinen hänkin mutta useamman koon hoikempi, jälkeen vessaan niin siellä haisi kyllä pesemätön pee.. Miten tuollaisilla voi olla mies?
Pee? niinkuin kananpee?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihosta tuleva mädäntyvä roskiksen haju jos ihminen ei käy suihkussa 4-5 päivään. Aivan hirveä. Ainoa kerta elämässä jolloin kävi itselleni noin oli eräreissulla. En enää suostu ilman jotain kenttäsuihkua tai jotain pesuvälineitä.
Kun olin elämäni ekalla Lapin-vaelluksella Suomen Ladun paikallisjärjestön mukana, meille aloittelijoille tehtiin selväksi että on lievästi sanottuna suotavaa käydä joka päivä kylpemässä järvessä/joessa vaikka niiden lämpötila ruskaretkillä olikin välillä 4 - 10 astetta. Tämä piti meidät suh't raikkaina ja toisaalta oli myös hurjan piristävää: vaikutus oli käytännössä sama kuin avantouinnissa. Veteen meneminen oli joka päivä jonkinmoisen kynnyksen takana, mutta kun sai ihon kuivattua ja päälle kuivat vaatteet, olo oli aika euforinen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihosta tuleva mädäntyvä roskiksen haju jos ihminen ei käy suihkussa 4-5 päivään. Aivan hirveä. Ainoa kerta elämässä jolloin kävi itselleni noin oli eräreissulla. En enää suostu ilman jotain kenttäsuihkua tai jotain pesuvälineitä.
Oletkohan ihan kunnossa? Mädäntyvän roskiksen haju..?
Vierailija kirjoitti:
Lihavan ihmisen ihopoimujen haju ja varsinkin vaihdevuosien aikaan.
Itse haisen tälle vaikka ahkerasti pesulla käyn.
Ei mulla ole poimuja vaikka olen lihava. Ehkä noita on niillä, joilla on ns. löysää läskiä.
Pahin oli se kun eräässä kauppakeskuksessa oli joku pultsari istuskelemassa. Aivan koko kauppakeskus haisi hirveälle virtsan, jätteiden, pskan ja homeen sekametelusopalle. Vastaavaan en ole missään törmännyt. Vielä senkin jälkeen kun kyseinen henkilö oli poistunut siellä koko kauppakeskuksessa haisi ettei siellä voinut pitkään olla. Siis en ymmärrä miten tuollainen on edes mahdollista.
Olen kyl törmännyt sellaseen et joku pulsu haisee muutaman metrin päähän mut toi oli aivan uusissa sfääreissä!
Vierailija kirjoitti:
Tupakka. No contest.
Tupakka tuoksuu suorastaan taivaalliselta noihin tässä edellä kuvattuihin hajuihin verrattuna. (Enkä ole tupakoitsija.)
Minua häiritsee jos olen kampaajalla tai muulla vastaavalla missä minua käsitellään on jos hän käynyt juuri tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavan ihmisen ihopoimujen haju ja varsinkin vaihdevuosien aikaan.
Itse haisen tälle vaikka ahkerasti pesulla käyn.
Ei mulla ole poimuja vaikka olen lihava. Ehkä noita on niillä, joilla on ns. löysää läskiä.
Ihan tissivako ja push-upit -yhdistelmä riittää. Rinnat ovat tiiviisti toisiaan vasten, niin ihoon kehittyy päivän aikana se eltaantuneen rasvan tms. haju. Vaihdevuosi-ikä ei yhtään helpota asiaa.
Suomalaisilla olisi paljon tehtävää suuhygienian suhteen (peskää kielenne ja putsatkaa hammasvälit myös, kiitos). Asiakaspalvelussa huomaa, että ihmisten hengitys haisee todella pahalle. Monesti joutuu ottamaan pari askelta taaksepäin, kun asiakas hönkäisee aloittaakseen puheenvuoronsa.
Vierailija kirjoitti:
Erään ympäristöterroristin ympärillä leijuva valheen ja omahyväisyyden tuoksu tuntuu ihan kuvaruudun läpi...
Trumpin oranssi kusipilvi
Incel joka kävi suihkussa v. 2006 ennen kuolemaansa 2023
Perdu, jolla on nekroottinen fimoosi. Älkää googlatko
Kerran kun olin teini istuin bussissa sellaisen vanhemman herrasmiehen viereen. Hän haisi ulkokäymälälle, siis eritteistä vettyneelle sahanpurulle, ja pilaantuneille nakeille (haju jonka enemmällä elämänkokemuksella nyt tunnistan pysyvän ryyppyputken ominaishajuksi). Minua kävi miestä vähän surku, mutta haju oli tosiaan silmiä kirvelevä.
Muutoin en ole haistellut ihmisiä, enemmän minua häiritsee heidän tapansa.
Pillunhaju, kullinhaju, perseenhaju.
Onko sinulla neuvoa, miten propuista pääsisi eroon?