Kuinka paljon ylipainoa miehellä on vielä ok ja kuinka paljon on turn-off?
Jos kaikki muut ominaisuudet osuisivat kohdalleen, kelpuuttaisitko kumppaniksesi miehen, jonka mitat on 184 cm ja 106 kg? Vyötärönmitta on 92 cm eli mies ei ole keskivartalolihava, vaan paino on jakaantunut tasaisesti koko vartalon alueelle. Mies harrastaa uimista ja patikointia, mutta ei käy esim salilla.
Kuinka paljon ylipainoa ja missä paikoissa on sinulle ehdoton turn of?
Vastaukseen voit myös laittaa oman pituutesi ja painosi vertailun vuoksi, jos haluat, mutta sevei ole pakollista.
Kommentit (41)
Juu nyt kyllä tökkäsi tässä aloituksessa kaikki. Ei vain paino.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun pitää kysyä tuollaisia, ei ylipainosi ole syy sun huonoon flaksiin vaan puuttuva itseluottamus.
Et vastannut kysymykseen.
Ap
Jos paino on sulle ongelma, niin laihduta. Helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Juu nyt kyllä tökkäsi tässä aloituksessa kaikki. Ei vain paino.
Mikä siinä oikein tökkäsi ja miksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paino ei ole minulle ongelma. Minua kiinnostaa, mitä naiset ajattelevat miesten ylipainosta. Vastaisitko kysymykseen, ole hyvä!
Ap
Sitten kun leukalinja katoaa kokonaan ja tulee tilalle se setämäinen kaksois/kolmoisleuka. Hirveän näköistä. Yhtä paha kuin jättimäinen kaljamaha jota esitellään kesähelteillä koko kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun leukalinja katoaa kokonaan ja tulee tilalle se setämäinen kaksois/kolmoisleuka. Hirveän näköistä. Yhtä paha kuin jättimäinen kaljamaha jota esitellään kesähelteillä koko kansalle.
Kiitos vastauksestasi!
Ap
Sitä on vähän vaikea kuvailla, mulle turn off siinä vaiheessa kun näyttää oikeasti lihapullalta ja käveleminen on hankalaa tai että on joku iso pallomaha. Semmonen nallekarhu on vielä toivottava.
Mun mies on 185/98, ja paino on "jakautunut" vatsan alueelle. Pidän enemmän ehkä kuitenkin vartalotyypistä jossa näin on, eikä miehelle tule esim isoa pyllyä ja reisiä, ja alleja/selkämakkaroita/rintoja. Se on mielestäni naisellista lihomista. Sinänsä ei pysty ottaa kantaa mikä on liikaa, koska ihmiset ovat niin erimallisia. Toisille sopii isommat kilot, ja toisille pienemmät. Toki siinä vaiheessa kun vatsa alkaa tulla vataan niin että jotain jää tekemättä, alkaa asialla olemaan väliä.
Only fat women are fat.
Peter Griffin
Painossa ei ole mitään ongelmaa, ellet ole pullataikinaveltto olemukseltasi tai isot manboobsit tai leveä lantio.
Jos kaikki muu natsaa täydellisesti niin ihan sama vaikka olisi 160cm ja 160kg.
Ne kilot saadaan yhdessä karistettua.
T. N27 172/48
Minulle turn-off olisi:
- roikkuva kaljamaha (alhaalla ihopoimu)
- kaksoisleuka
- ylipainosta johtuva huono kunto, esim. puuskuttaminen kävellessä
- edelliseen liittyvä liikuntavastaisuus ja jatkuva herkkujen mussuttaminen
Lievä ylipaino (hieman vatsaa, kauttaaltaan roteva) ei haittaa jos mies tykkää liikkua ja herkuttelu pysyy kohtuudessa.
Itse olen liikunnallinen nainen, jolla normaali/hoikahko kroppa
Vaikea sanoa. Lihavuutta on todellakin monenlaista. Ehkä se jos miehen olisi vaikea päästä liikkumaan normaalisti. Jos mä rakastaisin kaveria ja haluaisin olla hänen kanssaan niin en osaa kyllä vyötäron max senttejä tai kilomäärää sanoa.
En osaa arvioida miltä tuollainen näyttää. Lähinnä kiinnostaa mistä se ylipaino johtuu. Maistuuko olut liian hyvin vai tuleeko syötyä kebabia liian usein. Elämäntavat kiinnostaa enemmän kuin mitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino ei ole minulle ongelma. Minua kiinnostaa, mitä naiset ajattelevat miesten ylipainosta. Vastaisitko kysymykseen, ole hyvä!
Ap
Ylipaino ei näytä niin pahalta jos alla on myös lihaksia. Eli sellainen vähän pullero salimies on ihan ok. Se taas jos on selkeästi heikon näköinen, huono ryhti, kaljamaha, narukädet, ei pyllyä, eihän se nyt viehätä. Oma mieheni kuitenkin on juuri tällainen, enkä ole sen takia pistämässä vaihtoon. Salille kyllä yritän saada hänet.
Minun mieheni on reilusti ylipainoinen. 190/125. On joka suuntaan iso, vaikka on vatsaa, niin pidän häntä kuitenkin seksikkäänä. Olen kyllä maininnut, että voisi ikääntymistä ajatellen muuttaa ruokavaliota terveellisempään suuntaan.
Sitten kun se maha alkaa roikkumaan.
Puolisoni on ihana iskämaha, pituutta 178 cm ja painoa jotain 95 kg. Se, mikä on minulle tärkeää, on että vaikka hänellä on se iskämaha niin kropan mittasuhteet ovat kohdallaan eli hartiat ovat luonnostaan näkyvästi leveämmät kuin peppu, joka hänellä on pieni. Minulle on miehessä turnoff leveä lantio ja paksut reidet. Salilla kävijää en todellakaan edes haluaisi.
Jos sun pitää kysyä tuollaisia, ei ylipainosi ole syy sun huonoon flaksiin vaan puuttuva itseluottamus.