Milloin liian vanha reppuun?
Pitäisikö 27 vuotiaalla miehellä olla olkalaukku, tai hoitaa muuten jo tavaroiden kantamisen? Vai onko repun käyttäminen niin kauan ok kuin opiskelee?
Näyttää vaan tosi lapselliselta:(
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ihan siistin näköisiä reppujakin on saatavilla aikuisille. Itse olen 26v nainen ja käytän reppua, koska kannan 15'' läppäriä mukanani ja en ole löytänyt sopivan kokoista läppärilaukkua joka olisi myös tyylikäs. Naisille suunnatuissa läppärilaukuissa on aina jotain perhosia tai kukkia ja ovat väriltään pinkkejä tai oransseja. Tyylikkäimpiä laukkuja ei sitten löydä kuin max 13'' läppäreille. Miehille löytyy ihan tyylikkäitä läppärilaukkuja, mutta reputkin ovat sopivia aikuiselle.
Sopiiko tyylikäs laukku miehille ja läppäreille, muttei naisille?
Voi minua! Olen lapsellinen! Kylläpä minua nyt hävettää, kun tänäänkin 39-vuotiaana poljen töihin reppu selässä! Kuin koululainen konsanaan! Mitähän työtoveritkin minusta nyt ajattelevat? Varmaan pitäisi sitten ottaa varastolle iltalaukku, sekä muovikassissa vaihtovaatteet, eväät, ilmapumpppu, kuusiokoloavain jne jotka eivät mahdu iltalaukkuun. Etten vaan näytä lapselliselta! Ai kamalaa! Tämänkö takia en ole päässyt naimisiin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siistin näköisiä reppujakin on saatavilla aikuisille. Itse olen 26v nainen ja käytän reppua, koska kannan 15'' läppäriä mukanani ja en ole löytänyt sopivan kokoista läppärilaukkua joka olisi myös tyylikäs. Naisille suunnatuissa läppärilaukuissa on aina jotain perhosia tai kukkia ja ovat väriltään pinkkejä tai oransseja. Tyylikkäimpiä laukkuja ei sitten löydä kuin max 13'' läppäreille. Miehille löytyy ihan tyylikkäitä läppärilaukkuja, mutta reputkin ovat sopivia aikuiselle.
Sopiiko tyylikäs laukku miehille ja läppäreille, muttei naisille?
Voihan niitä naisetkin käyttää, mutta ovat yleensä aika miehekkäitä. Kuten vaatteidenkin kanssa, asusteenikin ovat usen suunnattu naisille. En väitä, ettei naiset voisi käyttää "miesten" laukkuja tai toisinpäin, mutta en koe miesten laukkujen sopivan omaan tyyliini. Vaikka pidän jotain tyylikkäänä, ei se tarkoita sitä, että kokisin sen sopivan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen sitä mieltä, että jos aikuisella miehellä ei ole omaa autoa, niin silloin hän on elämässään tavalla tai toisella epäonnistunut.
Ai miten tämä liittyy tähän? No siten, että repun kantaminen kaupunkiolosuhteissa tarkoittaa sitä, että sen kantaja kulkee matkansa bussilla tai polkupyörällä.
Ei pidä paikkaansa. Miehellä on kaupunkiolosuhteissa auto ja reppu.
Reppu on erinomainen kantoväline. Jos jonkun mielestä se on lapsellinen, kyseinen henkilö on itse lapsellinen, pinnallinen ja typerä. Mieluummin selkä suorassa kantaa painavaa kuormaa kun selkä solmussa. Mä käytän reppua ite varmasti vielä 100-vuotiaana, naureskelkoot ken haluaa.
Reppujahan on olemassa vaikka minkälaisia. Eihän sen tarvitse olla se sama, joka sinulla ekaluokalla oli selässä...
https://fitzandhuxley.com/product/solstice-grey/?gclid=Cj0KCQjw0IDtBRC6…
Tämä esimerkiksi ei vaikuta mitenkään lapselliselta.
Vierailija kirjoitti:
Villakangasmi kirjoitti:
Samassa vaiheessa, kun on liian lapsellusta käyttää farkkuja.
Luontevaa siirtyä pukuun/jakkupukuun ja salkkuun.
Reppu aikuisella on WT.
On wt kuvitella, että reppu on wt.
Reppu on järkevän ihmisen käytännöllinen ja terveellinen tapa kuljettaa välttämättömiä tarvikkeita.
Sarkasmi menee yleensä ohi, vaikka sen ilmoittaisi nimimerkissä.
Villakangasmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villakangasmi kirjoitti:
Reppu aikuisella on WT.
Reppu on järkevän ihmisen käytännöllinen ja terveellinen tapa kuljettaa välttämättömiä tarvikkeita.
Vaikea laji. Harjoittele vielä.
Itse olen päästänyt lapset ulos repusta noin kuusivuotiaina.
No ei kun oikeesti. En ole ikinä kuullutkaan, että reppu voisi olla lapsellista tai wt. Jos käyn kaupassa ja samalla vien kaksi isoa koiraa ulos, on reppu äärimmäisen kätevä. Ei tarvitse kantaa muovikassia täynnä tavaraa. Lisäksi se on ekologisempaa.
Harrastan uintia. Käsilaukkuunko mun pitäisi pakata pyyhe, uimapuku, pesuaineet ja vaihtovaatteet? Vai laitanko kätevästi reppuun, mikä on helpompi kuljettaakin, etenkin pyöräillessä.
Aloitan jälleen opiskelun ensi kuussa. Taidan piruuttaani ostaa uuden repun, pinkin, My little pony-kuvalla. Toivon, että ap näkee minut. Olen 38-vuotias.
Villakangasmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villakangasmi kirjoitti:
Reppu aikuisella on WT.
Sinun tekstissäsi ei ollut mitään sarkasmiin tai edes huumoriin viittaavaakaan. Yksinkertaisesti typerää. Älä vetoa "sarkasmiin" kun et sitä lajia selkeästikään osaa, jooko.
Mun mielestä toi olkalaukku miehellä on huomattavasti pahempi kuin reppu. Tulee mieleen Frendit ja Joeyn "manbag" 😂