Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa inhottava hoitaja kun viestittelimme!

Vierailija
10.10.2019 |

Tarjoaa aina mulle aikaa kun tulee tänne päin.
Olin menossa matkalle, se peruuntui ja sain kutsun kylään ja siksi vastasin viestiin että olisin tulossa jos en lähde mihinkään.
Tämä vastasi inhottavalla tavalla ettei jää odottamaan.
Olisin tietysti heti aamulla varmistanut tulenko vastaanotolle.
Kyseessä siis yksityinen praktiikka.
Nyt meni maku.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen pieni sääntö on olemassa, erityisesti pienillä yrityksillä, että heillä on oikeus laskuttaa viime hetkellä perutuista ajoista. Se, että pitää yrittäjää varattuna ja kuitenkaan menemättä paikan päälle sanotaan varastamiseksi. Yrittäjän ansiotulojen varastamiseksi. 

Ja jos sinä et osaa päättää menetkö vaiko et, niin silloin yrittäjällä on hyvin suuri oikeus myös päättää antaako tarjoamansa ajan toiselle kuin sinulle. 

Mistä tällainen ap:n itsekeskeisyys juontaa juurensa? Onko äiti sulle opettanut, että maailma pomppii sun ehdoilla?

Sanoinko että varasin ajan? En. Olisin pystynyt heti aamusta viestittämään otanko ajan vai en kun se kyläilyasia olisi varmistunut.

Siksi olisi ollut tyhmää varata aika jos en mene!

Sen sijaan tämä itse ehdotti aikaa ja puolen tunnin päästä kielsikin ettei odota ketään.

Vihamielinen viesti jollaista en ole kylläkään yrittäjällä nähnyt.

Vierailija
22/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetti vakiasiakkaansa. Nyt olen katsellut jo muita vastaavia hoitajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen pieni sääntö on olemassa, erityisesti pienillä yrityksillä, että heillä on oikeus laskuttaa viime hetkellä perutuista ajoista. Se, että pitää yrittäjää varattuna ja kuitenkaan menemättä paikan päälle sanotaan varastamiseksi. Yrittäjän ansiotulojen varastamiseksi. 

Ja jos sinä et osaa päättää menetkö vaiko et, niin silloin yrittäjällä on hyvin suuri oikeus myös päättää antaako tarjoamansa ajan toiselle kuin sinulle. 

Mistä tällainen ap:n itsekeskeisyys juontaa juurensa? Onko äiti sulle opettanut, että maailma pomppii sun ehdoilla?

Sanoinko että varasin ajan? En. Olisin pystynyt heti aamusta viestittämään otanko ajan vai en kun se kyläilyasia olisi varmistunut.

Siksi olisi ollut tyhmää varata aika jos en mene!

Sen sijaan tämä itse ehdotti aikaa ja puolen tunnin päästä kielsikin ettei odota ketään.

Vihamielinen viesti jollaista en ole kylläkään yrittäjällä nähnyt.

Et vastannut edelliseen kysymykseen, joten uudelleen: tarkoittaako "heti aamusta" sen hoitopäivän aamua?

Jos tarkoittaa niin et voi mitenkään olettaa että hoitaja suostuu odottamaan varmistusta hoitopäivän aamuun. Siinä vaiheessa hänen on erittäin vaikeaa saada tilallesi toista asiasta, jos ilmoitatkin että et tule.

Vierailija
24/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ex-hoitaja on tyytyväinen ratkaisuusi. Sinä siirryt pompottelemaan seuraavaa.

Vierailija
25/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetti vakiasiakkaansa. Nyt olen katsellut jo muita vastaavia hoitajia.

Hyvä juttu sille hoitajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä