Taas virtsatieinfiktio! Menee niin hermot jo.
Viitisen vuotta tästä riesasta kärsinyt.
Eikö tää mee ikinä ohi?
Onko joku saanut avun jostain?
Parin kolmen kuukauden välein vedän ab kuurin ja siinä välissä on vähintään kerran tunne että tulehdus tulee.
Juon riittävästi.
Hygienia kunnossa.
Karpalokapselit aloitettu mutta niitä nyt vasta pari päivää syönyt ja oireet oli jo alkaneet eli antibioottikuuri edessä.
Estolääkitys oli puolisen vuotta vai söinkö niitä kauemminkin? Oli apua. Nyt ollut ilman vuoden päivät ja monta tulehdusta ollut sen jälkeen. Olin juuri viime kuurin jälkeen niitä hakemassa taas mutta toimitusvaikeuksia. Täytyy pyytää resepti toiseen valmisteeseen.
Koko kierre alkoi aikoinaan ehkäisypillereistä.
Kommentit (25)
Jos terva pelottaa liikaa, ni hommaat kuusenpihkavoidetta, pumpulipuikolla varovasti työnnät pissaputkeen ja sitten voitelet koko tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kukaan usko, mutta 500mg C vitamiinitabletti päivässä pitää loitolla. Ja suuri VAHVUUS on tosiaan se mikä ratkaisee ja säännöllisyys. Jos tuntuu pientä oiretta, nosta tasoa niin, että otat joka 4. tunti tabun. (Yöllä ei tartte).
T. Entinen virtsatulehduskierteinen antibioottoketjuttaja, nyt 13 vuotta ilman tulehdusta
Kiitos vinkistä!
Koitan mitä vaan mistä vähänkään voisi olla apua.
Ja onhan siinä nitrofur-c:ssäkin c-vitamiinia eli voi hyvin olla perää.
Onko suositella jotain tiettyä valmistetta?Ap
Ihan tavallinen marketin C-vitamiini happamoittaa virtsaa ja se estää tulehdusta. Siksi minä otan kolme tablettia C-vitamiinia joka päivä.
Suolistossa voi olla myös candida-hiivan liikakasvua ja/tai vuotava suoli+yliherkkyyksiä ruoka-aineille.
Kannattaa myös tarkastuttaa veren sokeriarvot. Esidiabeksessa alkavat virtsatulehduksen helposti painamaan päälle. Siihen ei auta muu kuin diabeetikon dieetti.
Suoliston bakteerikanta on varmasti huonossa kunnossa antibioottien vuoksi. Ottaisin vahvan maitohappobakteerivalmisteen käyttöön. Oma suositukseni on Vivomixx.