Kertokaa hyviä nettipelejä
En ole pitkiin aikoihin pelaillut mitään pelejä, ja nyt kaipailisi välistä iltoihin jotain mukavaa ajanvietettä. Onko teillä vinkata jotain mukavia pelejä joilla aikaansa saisi tapettua näppärästi? Joskus aikanaan pelailin biljardia netissä päivät pitkät, mutat sitten unohdin tunnukset kyseiselle sivustolle ja lupaavasti alkanut biljardi-ura jäi siihen.
Terveisin Naispelko26
Kommentit (20)
Kannattaa tutustua Steam-palveluun, jos et sitä jo käytä. Suuri valikoima hyviä pelejä, myös ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua Steam-palveluun, jos et sitä jo käytä. Suuri valikoima hyviä pelejä, myös ilmaisia.
Kyllähän minulla sinne jonkinlaiset tunnukset lienee, mutta en ole sitä kautta kyllä hankkinut kuin pari peliä. Täytynee sitten "uhrata" joku ilta siihen, että ronkin sieltä jotain ilmaisia pelejä. Ei kuitenkaan kiinnosta maksaa peleistä kun ei niin älyttömästi tule pelailtuakaan.
Terveisin Naispelko26
Stop the bus on mun mielestä kiva peli. Kimble myös.
kaikki nettipelit on paskaa pelaa kunnon yksinpeliä miksi sä noita monipelejä pelaat?
https://www.torn.com/index.php tommonen ois. tekstipeli, varsin hidas. Olen itse hangaillut siellä vajaa 14v, muutamassa vudessa saa jo jonkin sortin aseman jos huvittaa. Voi maksaa 5e/kk jos huvittaa, ei tarvitse. Saa lähinnä viikottaisen bonuslahjan joka harvemmin on kovinkaan arvokas eikä tarvitse erikseen ostaa donator packia a 25 milliä pelirahaa. Siihenkin voi mennä hieman aikaa että on varaa kuluttaa moisia summia rutiininomaisesti.
Varsin syvä maailma jonka funktiot ei ole aina ihan selviä. Voi pärjätä pelkällä huomiotaloudellakin, ryhtyä kauppiaaksi, omistajaksi tai muita erikoistumisaloja. Aina kannattaa oppia tappelemaan... joku ryöstää muuten roposet. Semmoista darwinismia. Joku 10.000 aktiivista pelaajaa joita voi käytännössä ignoroida jos huvittaa. Korkean tason rikollisjärjestöön on ihan hyvä idis liittyä jossan vaiheessa, mutta siihen mennessä ois jo hyvä osata tapella.. koska sillai niissä edetään.
Jos haluaa olla sosiaalinen niin eku perustamaan firmaa tai osta moinen. Pääsee palkkamaan väkeä ja porukkaa häipyy sattumanvarisesti ja jotenkin pidettävä firma pystyssä joten jatkuvaa aktiivista rekrytointia se homma vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Sakarin villapaitapeli.
Tää on vähän liian vaikea meikäläisen aivoille. En pääse koskaan läpi sitä ensimmäistä tasoa.
Terveisin Naispelko26
Heroes of the Storm! <3
World of Warcraft (14€kk)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakarin villapaitapeli.
Tää on vähän liian vaikea meikäläisen aivoille. En pääse koskaan läpi sitä ensimmäistä tasoa.
Terveisin Naispelko26
Mä vedän huijauskoodilla liput liehuen joka kolmannella läpi. Hihhihhii, voitin pelin!
Suffel cats
Oli mukavin peli ikinä,
Jos se tulisi uudestaan saataville, niin siitä voisin vaikka vähän maksaa.
Hullun hauska ja haastava tasoloikka, mikä simppeliydellään toimii hyvin myös mobiililaitteilla.
Ninja Mummo pelissä 6 hyytävän jännittävää pelitasoa täynnä vaaroja. Uskallatko astua ninjan saappaisiin ja selvittää kaikki tasot? Peli löytyy: https://www.ninjamummo.fi
Tässä ainakin suorastaan kädettömän hauska peli, missä pitää yrittää napata seteli giljotiinin terän alta: https://www.pelimaailma.com/nettipelit/handless-millionaire/
Lataa joku Gameboy color emulaattori ja sille Pokemon Yellow :)
Suffel cats kirjoitti:
Suffel cats
Oli mukavin peli ikinä,
Jos se tulisi uudestaan saataville, niin siitä voisin vaikka vähän maksaa.
Uno vähän vastaava korttipeli ja skip-bo , mutta miksi sinne on piilotettu väliin joitakin typeriä kartta/ pilipali juttuja. Tarkkana mitä klikkaa.
Epätoivoinen upitus. Vai eikö mammat muka pelaa mitään?
Terveisin Naispelko26