Mistähän löytäisin tällaisen naisen? :-)
Heippa,
tulin täältä palstalta vähän kyseleen, kun täällä on enimmäkseen naisia. Eli olisko ideoita mistähän kannattaisi etsiä kumppaniksi naista joka:
- on luotettava, rehellinen ja iloinen luonne
- on musikaalinen ja tykkää kuunnella kun soitan sille kitaraa ja pianoa
- haluaa laittaa mun kanssa jotain hyvää ruokaa yhdessä, esim. mangosalsa on mahtavaa
- on eläinrakas
- kiinnostunut käymään joskus vähän syvällisempiäkin keskusteluja
- iältään 25-35v
- koulutuksella ja työllä ei niin väliä, mutta esim. yliopistokoulutus olisi plussaa (itse olen tohtori)
- ei ole ainakaan huomattavasti ylipainoinen eikä käytä päihteitä
- ei ole lapsia
Oon itse 29-vuotias ja pitkälti noilla samoilla ”spekseillä” varustettu (musiikkiharrastusten lisäksi harrastan vapaaehtoistyötä). Viihdyn hyvin itsekseni, mutta hauskaahan se olis jakaa arki jonkun sopivan ihmisen kanssa. Jos löytyisi kuvailemami tyyppi, lähtisin kyllä treffeille!
t. M29
Kommentit (27)
Eikös Okcupidissa ja Happy pancakessa ole ollut juuri tuon kaltaisia naisia? Toinen missä olen nähnyt vastaavia on täällä. https://www.amoremi.ee/ oli aikaisemmin toisella nimellä joten eksyin suomalaisena tuosta syystä tälle sivustolle. Mutta joo käyhän katsomassa nuo kolme paikkaa :)
Tohtorismies käyttää sanoja Heippa sekä Oon. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida 29-vuotiaana vielä olla tohtorinarvoa... Porvoon yliopistossa ehkä
Täältä löytyisi yksi, mutta alle 25v :(
Tohtorisetämies meinaa laitella Mungola salsaa loppuelämän yhdessä. Kyllä se romanttisuus siitä karisee ja mungolat tilataan paikallisesta pizzeriasta litteänä kotiin kuljetuksella.
Höh. Muuten menisin, mutta yksi lukiolainen taisi nyt tulla esteeksi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Minun mieheni väitteli kun oli 25. Ei siihen ole mitään ikärajaa. Ainakaan Helsingin yliopistossa. Muuten tosin outoa, että aloittaja kokee, että tuollaisen naisen löytäminen olisi vaikeaa. Helsinki on pullollaan akateemisia naisia, jotka tekisivät mielellään mangosalsaa pianoa soittavan tohtorismiehen kanssa. Vähän kuin Brad Pitt valittaisi, ettei saa naisia.
Sen perusteella että kyselet vauvafoorumilta, uskaltaisin väittää ettet löytäisi naista edes naisvankilasta.
Tuossa listassa on niin monta sinänsä toisiinsa liittymätöntä toivetta, että aikamoista sattumankauppaa on, kehen nuo kaikki osuvat.
Joku voi olla esim. hyvinkin kiinnostunut musiikista, mutta tykkää mielummin esiintyä itse kuin kuunnella muiden tuotoksia.
Joku taasen voi tykätä eläimistä, mutta kiinnostus ruoanlaittoon on lähinnä sitä, että sujauttaa valmisruoan mikroon.
Joku voi tykätä syvällisistä keskusteluista, mutta olla aika pessimistinen ja synkän elämänasenteen omaava.
Mieti, mitkä harrastukset/kiinnostuksenkohteet ovat sinulle tärkeimpiä. Jos musiikki, niin hakeudu uusien sosiaalisten musiikkiharrastusten pariin, selvästikään nykyiset eivät ole tuottaneet toivottua tulosta parinmuodostuksen suhteen. Jos ruoanlaitto on sinulle se juttu, niin mene kokkauskursseille tms. Jos eläimet, niin vapaaehtoistyötä on esim. löytöeläinkodeissa jne. Jos opiskelu/tiedonhaluisuus, niin mene vaikka kielikursseille, niissä on yleensä paljon naisia.
Yritä valita sellaisia harrastuksia, joissa voi luontevasti jutella muiden kanssa. Mielestäni esim. juuri kokkaus- ja kielenopiskelukurssit ovat tällaisia, niissä on paljon tilaisuuksia kommunikoida muiden kanssa, mutta se ei ole väkinäistä tai kiusallista, koska aina on jotain muutakin "virallista" tekemistä.
Sitten tarvitset vain onnea, että löytyykö niiden parista sellainen yksilö, jolle on sattunut riittävästi muitakin toivomiasi ominaisuuksia.
Ihan sama aloitus oli täällä jo muutama päivä sitten. Eikö se kelvannut kun uuden teit?
Täällä yksi, mutta olen jo varattu. Tsemppiä etsintään!
Veikkaan, että kirkkokuorosta löytyisi.
Täällä yksi 29 v mutta miehen pitää olla vähintään 5 v vanhempi. Te samanikäiset tunnutte ihan vauvoilta, sori. :)
Ihan kiva lista, oletko mistäpäin? :)
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Minun mieheni väitteli kun oli 25. Ei siihen ole mitään ikärajaa. Ainakaan Helsingin yliopistossa. Muuten tosin outoa, että aloittaja kokee, että tuollaisen naisen löytäminen olisi vaikeaa. Helsinki on pullollaan akateemisia naisia, jotka tekisivät mielellään mangosalsaa pianoa soittavan tohtorismiehen kanssa. Vähän kuin Brad Pitt valittaisi, ettei saa naisia.
Onkohan tuollaiset naiset sitten varattuja? Ikähaarukka on ainakin sellainen, että luulisi siihen kyllä sinkkujakin mahtuvan, mutta ehkä AP ei vain ole tutustunut tarpeeksi tuollaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi 29 v mutta miehen pitää olla vähintään 5 v vanhempi. Te samanikäiset tunnutte ihan vauvoilta, sori. :)
Maisa?
Mitä se "syvällinen keskustelu" on? Käsitteen käyttö viittaa lähinnä epäkypsään, lapselliseen tai muuten vajaavaiseen elämänkokemukseen.
Sopisin kuvaukseen, mutta olen jo varattu. Suosittelisin kuitenkin hakeutumaan vapaaehtoistyöhön mieluiseksi katsomasi asian/asioiden pariin. Jonkun yhdistyksen kautta esimerkiksi. Lisäät vähintäänkin omaa ja muidenkin onnellisuutta, vaikka ei tärppäisikään.
Ei ainakaan tältä palstalla löydy, ehkä vain päiväunista tuollaisia löytyy