Mistähän löytäisin tällaisen naisen? :-)
Heippa,
tulin täältä palstalta vähän kyseleen, kun täällä on enimmäkseen naisia. Eli olisko ideoita mistähän kannattaisi etsiä kumppaniksi naista joka:
- on luotettava, rehellinen ja iloinen luonne
- on musikaalinen ja tykkää kuunnella kun soitan sille kitaraa ja pianoa
- haluaa laittaa mun kanssa jotain hyvää ruokaa yhdessä, esim. mangosalsa on mahtavaa
- on eläinrakas
- kiinnostunut käymään joskus vähän syvällisempiäkin keskusteluja
- iältään 25-35v
- koulutuksella ja työllä ei niin väliä, mutta esim. yliopistokoulutus olisi plussaa (itse olen tohtori)
- ei ole ainakaan huomattavasti ylipainoinen eikä käytä päihteitä
- ei ole lapsia
Oon itse 29-vuotias ja pitkälti noilla samoilla ”spekseillä” varustettu (musiikkiharrastusten lisäksi harrastan vapaaehtoistyötä). Viihdyn hyvin itsekseni, mutta hauskaahan se olis jakaa arki jonkun sopivan ihmisen kanssa. Jos löytyisi kuvailemami tyyppi, lähtisin kyllä treffeille!
t. M29
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtorismies käyttää sanoja Heippa sekä Oon. ;)
Ei taida 29-vuotiaana vielä olla tohtorinarvoa... Porvoon yliopistossa ehkä
On vaikka 20-vuotiaana, jos siihen kykenee.
Ap et ole kunnon mies etkä kiinnostava kumppani, niin kauan kun oletat jonkun naisen tekevän elämästäsi sellaista kun unelmoit sen olevan. Muutenkin sun jutusta paistaa pikku prinsessan asenne, että haluat jonkun kehumaan ja ihastelemaan sun kitaransoittoa ja mangosalsaa, imemään pippeliä symbolisesti ja konkreettisesti jne. Ei puhettakaan mistään, mitä tekisit sille naiselle. Olet vaan itsekeskeinen nulikka. Jos opettelet oikeasti arvostamaan muita ihmisiä ja tuomaan heidän elämäänsä lisäarvoa, niin alkaa sitä seuraa löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Ap et ole kunnon mies etkä kiinnostava kumppani, niin kauan kun oletat jonkun naisen tekevän elämästäsi sellaista kun unelmoit sen olevan. Muutenkin sun jutusta paistaa pikku prinsessan asenne, että haluat jonkun kehumaan ja ihastelemaan sun kitaransoittoa ja mangosalsaa, imemään pippeliä symbolisesti ja konkreettisesti jne. Ei puhettakaan mistään, mitä tekisit sille naiselle. Olet vaan itsekeskeinen nulikka. Jos opettelet oikeasti arvostamaan muita ihmisiä ja tuomaan heidän elämäänsä lisäarvoa, niin alkaa sitä seuraa löytymään.
Terveisin
Ikisinkku av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Tohtorisetämies meinaa laitella Mungola salsaa loppuelämän yhdessä. Kyllä se romanttisuus siitä karisee ja mungolat tilataan paikallisesta pizzeriasta litteänä kotiin kuljetuksella.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtorismies käyttää sanoja Heippa sekä Oon. ;)
Ei taida 29-vuotiaana vielä olla tohtorinarvoa... Porvoon yliopistossa ehkä
On vaikka 20-vuotiaana, jos siihen kykenee.
Voi olla jostain muusta kapasiteetista pois. Esim. ei osaa valmistaa muuta ruokaa, kuin mangusalsaa ja sekin hikisesti nyhväten.
Kai sillä haetaan keskusteluita jotka ovat astetta syvällisempiä kuin vaikkapa että miten sinun päiväsi sujui