Miksi mies kehuu aluksi söpöksi ja että "sulla on just sopivan pituiset hiukset" ym., mutta
tapailun edetessä kehut loppuu ja alkaa ivailu ja kehut loppuu kuin seinään. Mies on kuin eri ihminen. Ja tämä siis tapahtunut ihan muutaman kuukauden sisällä. Itse olen kohdellut miestä hyvin alusta alkaen, toki oma kiinnostukseni kasvoi hänen hyvästä kohtelustaan alussa. Eli sitä mukaa kun itse olen ihastunut vain enemmän koko ajan on toinen muuttunut etäisemmäksi ja jopa julmaksi. Millainen ihminen toimii noin?
Toivoisin asiallisia vastauksia.
Kommentit (41)
Miehellä huono itsetunto. Ei tule tasapainoista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
No olisit onnellinen, että pääsit suhteeseen. Kaikki eivät saa kokea parisuhdetta tai muutakaan läheisyyttä.
Jos on oikeasti noin epätoivoinen (naiseksi?) niin voithan tehdä kuten jotkut palstamiehistä ja tuoda oman rakkauden. Ei tuonti ole pelkästään miesten yksinoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pitää ensin kehua ja mielistellä että pääsee pukille.
Kuka jaksaa kassien tyhjennyksen jälkeen alkaa enää mielistelemään?
Kaikki normaalit ihmiset. Sulle narsistina varmaan outoa. Toivottavasti ja oletettavasti sinä tyhjennät nolot kassisi talouspaperiin.
Se tyyppi ei oikeasti välitä. Se käyttää sinua, älä salli sitä. Henkisesti terveen miehen kanssa syntyy älyllinen ja tunneyhteys, on kivaa ilman seksiäkin.
Mutta sisältä ontto narsisti lukee pelimiehen käsikirjaa ja kopioi käytöksensä sieltä.
Toivon, että tajuat arvosi; se on korkealla tuon luuserin yläpuolella.
Aika läpinäkyvää käytöstä tyypillä. Jätä se, se ei välitä sinusta vaan ainoastaan itsestään. Syy ei ole sinussa vaan hän on jotenkin kiero.
Lopeta yhteydenpito ja katso mitä tapahtuu.
Mitä väliä sillä on miksi näin tapahtuu? Mies on ilkeä ja kohtelee sinua huonosti, mikset vain lähde?
Vierailija kirjoitti:
Se ihanan esittäminen kuuluu narsistin toimintaan. Sitten kun olet aivan "koukussa", alkaa julma kohtelu. Niin moni on tuohon jäänyt, mutta tässä nykyaikana on sinulle tietoa.
Sinun täytyy vain hyväksyä että tämä mies ei ole mitä halusit eli ota etäisyyttä. Varaudu että saat riesan joka yrittää vielä kokeilla kepillä jäätä josko vielä antaisit periksi. Mutta pysy lujana, älä ruoki pahaa miestä.
Hyvä kommentti! Kiitos!
Hitto miten fiksuja kommentteja. Oikein yllätyin kun luin etenkin loppupään kommentteja. Ihan liian ihanasti sanottu, että olisin hänen yläpuolellaan. Hän on saanut minut koko ajan epävarmemmaksi itsestäni. Näen hänet jotenkin niin paljon itseäni korkeammalla tasolla olevana. Harmi että aloin itse kehua häntä niin paljon ihastuksissani. Sehän vain ruokkii hänen myrkyllisyyttään...
Joku epäili etten olisi nainen, mutta olen kyllä, jos se tässä kohtaa mitenkään oleellista edes on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on miksi näin tapahtuu? Mies on ilkeä ja kohtelee sinua huonosti, mikset vain lähde?
Juuri näin. Mikään syy ei oikeuta miestä käyttäytymään sinua kohtaan huonosti.
Eikä sinulla ole mitään velvollisuuksia häntä kohtaan. Sinun ei tarvitse pitää häneen enää yhteyttä. Äläkä enää lankea hänen lirkutteluihinsa! Tiedät jo, että ne ovat pelkkää näyttelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta, olisipa niin helppoa. Hän on kietonut minut pikkusormensa ympärille. Eikö narsistit juuri niin teekin? Minulla on taipumusta ruokkia pahaa oloani yleensäkin kaikella. Kai se on yleistä tyytymättömyyttä elämään ja itsearvostuksen puutetta. Olen aina ajatellut olevani kelvoton ja surkea, ettei minun olisi pitänyt edes syntyä. Olen helppo uhri ihmiselle joka nauttii toisen kiusaamisesta. Osaan minä olla iloinen, ihan pienistä asioista, mutta suurimmaksi osaksi elämäni on mennyt siihen että olen kärsinyt, koska ihastun aina kovimmin niihin, jotka eivät arvosta minua.
Ap
Hui, mulla soisi hälytyskellot jo siitä, jos joku mies sanoisi "sulla on just sopivan pituiset hiukset"....
A) Kokemukseni mukaan normaali mies ei välitä, onko hiukset pari senttiä pidemmät tai lyhyemmät, tai edes huomaa, jos niitä leikkaa 10 cm B) Tulisi pelottavan kontrolloiva fiilis miehestä. Mullehan ei kukaan määrittele, mikä on "sopiva" tukan pituus. Mun, ja vain päätös, minkälainen fleda löytyy. Jos ei herralle kelpaa, niin ovikin löytyy.
Ei ole kiinnostunut vakavasti, mutta haluaisi vielä helppoa pillua vähällä vaivalla.
Vierailija kirjoitti:
No olisit onnellinen, että pääsit suhteeseen. Kaikki eivät saa kokea parisuhdetta tai muutakaan läheisyyttä.
Mitähän iloa on tuollaisesta "parisuhteesta", tai kuvitteletko, että jotain oikeaa läheisyyttä saisi kokea sairaan ja ilkeän ihmisen kanssa?
Tuli vain mieleen, että tuollainen käytös on melko tyypillistä huonoitsetuntoisille miehille, myös niille ei-narsisteille. Että otetaan tyttöystäväksi joku ensimmäinen kohdalle sattuva, uskotellaan tälle (ja itselle) vaikka mitä löpinöitä ihanuudesta ja täydellisyydestä... kunnes iskee arki ja kyllästyminen.
Itselleni on käynyt noin. Että alussa mies kehui ja vaikka mitä, mutta sitten käytös muuttuikin toisenlaiseksi. Veikkaan, että mies ei tykännyt minusta varsinaisesti alun perinkään vaan joutui ikään kuin tyytymään minuun, kun ei parempaakaan saanut. Kehumalla minua hän yritti vakuuttaa itsensä siitä, että olen hänen unelmiensa nainen, vaikka en ollutkaan.
En lankea hänen lirkutteluihinsa. Tiedän jo että hänellä on aina hyvä selitys kaikelle. Ei mene läpi enää. Vaikka tuntuu vaikealta luopua haaveista hänen suhteensa on se kuitenkin loppujen lopuksi varmasti vain hyväksi omalle mielenterveydelleni.
Ap
Siksi koska sinun on nyt aika vaihtaa miestä.
Tyypillistä narsistista käytöstä. Ihan perusjuttuja. Olet fiksu kun olet huomannut tämän käytöksen outouden ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän iloa on tuollaisesta "parisuhteesta", tai kuvitteletko, että jotain oikeaa läheisyyttä saisi kokea sairaan ja ilkeän ihmisen kanssa?
Narsistit eivät siedä että muut kykenevät tuntemaan rakkautta.
Kehui kun halusi piparia, sai piparia eikä jaksa olla enää kiinnostunut, siinäpä se.
Jätäsesika