Miksi mies kehuu aluksi söpöksi ja että "sulla on just sopivan pituiset hiukset" ym., mutta
tapailun edetessä kehut loppuu ja alkaa ivailu ja kehut loppuu kuin seinään. Mies on kuin eri ihminen. Ja tämä siis tapahtunut ihan muutaman kuukauden sisällä. Itse olen kohdellut miestä hyvin alusta alkaen, toki oma kiinnostukseni kasvoi hänen hyvästä kohtelustaan alussa. Eli sitä mukaa kun itse olen ihastunut vain enemmän koko ajan on toinen muuttunut etäisemmäksi ja jopa julmaksi. Millainen ihminen toimii noin?
Toivoisin asiallisia vastauksia.
Kommentit (41)
Jonkinlainen persoonallisuuden häiriö tai kontrollin tarve voi löytyä kaapista.
Oletko 14?
Ei täällä kukaan sen miehen pään sisään pääse.
Narsisti pettäjä, kuten kaikki muutkin tällä palstalla diagnosoitavat miehet
No olisit onnellinen, että pääsit suhteeseen. Kaikki eivät saa kokea parisuhdetta tai muutakaan läheisyyttä.
Hän ei ole enää kiinnostunut sinusta. Miksi olet ihmisen kanssa, joka ivaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlainen persoonallisuuden häiriö tai kontrollin tarve voi löytyä kaapista.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Itsekin alkanut miettiä tuota vaihtoehtoa, että miehellä olisi jokin persoonallisuushäiriö, kun en osaa sanoa onko hän lintu vai kala. Persoona tuntuu vaihtelevan tiheään. Sitä ihanaa miestä joka hän alussa oli en tosin ole enää nähnyt. On epätodellinen olo, että joku voi noin nopeasti muuttua.
Ap
Syitä nyt voi olla niin paljon kuin miehiä.
En hitossa ottaisi vastaan tuollaista ulkonäön pikkumaista arviointia. "sopivan mittaiset hiukset" mitä vit? Millä oikeudella jannu edes kuvittelee voivansa antaa arvioitaan toisen hiuksista tai yhtään mistään? Kuulostaa karmivalta tyypiltä. Olet nuori, ota opiksesi ja valitse seuraava paremmin.
Tietysti pitää ensin kehua ja mielistellä että pääsee pukille.
Kuka jaksaa kassien tyhjennyksen jälkeen alkaa enää mielistelemään?
Vierailija kirjoitti:
Oletko 14?
Ei täällä kukaan sen miehen pään sisään pääse.
En ole 14.
Ei varmasti pääsekään mutta onhan täällä nyt muutkin ja ihan aikuiset ihmiset kyselleet vastaavia. Ihminen käyttää kaikki oljenkorret epätoivoisuuksissaan ja tämä palsta nyt on yksi niistä korsista. Ja varmasti monelle muullekin. Olen minä mieheltä yrittänyt saada vastauksia mieltäni painaviin kysymyksiin mutta tuloksetta.
Minkäs sille mahtaa että toiseen ihastuu, ei siinä kysellä itseltä mikä on järkevää, tunteet vie. No ehkä tämä tästä ajan kanssa muuttuu, kunhan nyt saadaan suhde ensin päätökseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syitä nyt voi olla niin paljon kuin miehiä.
En hitossa ottaisi vastaan tuollaista ulkonäön pikkumaista arviointia. "sopivan mittaiset hiukset" mitä vit? Millä oikeudella jannu edes kuvittelee voivansa antaa arvioitaan toisen hiuksista tai yhtään mistään? Kuulostaa karmivalta tyypiltä. Olet nuori, ota opiksesi ja valitse seuraava paremmin.
Tämä. Tuli sama mitä vit, mieleen.
Se ihanan esittäminen kuuluu narsistin toimintaan. Sitten kun olet aivan "koukussa", alkaa julma kohtelu. Niin moni on tuohon jäänyt, mutta tässä nykyaikana on sinulle tietoa.
Sinun täytyy vain hyväksyä että tämä mies ei ole mitä halusit eli ota etäisyyttä. Varaudu että saat riesan joka yrittää vielä kokeilla kepillä jäätä josko vielä antaisit periksi. Mutta pysy lujana, älä ruoki pahaa miestä.
Aluksi kehuu, kun haluaa hurmata sinut.
Nyt kun on huomannut sinun olevan vahvasti ihastunut, alkaa nälviä, jotta itsetuntosi laskisi ja hän voisi hallita sinua.
Jonkin sortin persoonallisuushäiriöinen. Noi arvostelut ovat niitä "hälytyskelloja".
Tulipa muuten mieleeni kohtaus kun olimme baarissa tämän miehen kanssa. Mies ei koskaan kävele käsi kädessä kanssani, mutta kun eräs mies alkoi flirttailla kanssani siellä, lähdimme pois ja mies ärähti " anna se kätesi tänne", otti siitä kiinni ja kävelimme käsi kädessä niin pitkään kuin oli näköyhteys baariin.
Onko tämä narsistille tyypillistä?
Ap
Voi olla pösilö olematta narsistikin, mutta joka tapauksessa kannattaa jättää. Rakastava kumppani ei ivaa.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi kehuu, kun haluaa hurmata sinut.
Nyt kun on huomannut sinun olevan vahvasti ihastunut, alkaa nälviä, jotta itsetuntosi laskisi ja hän voisi hallita sinua.
Jonkin sortin persoonallisuushäiriöinen. Noi arvostelut ovat niitä "hälytyskelloja".
Juuri tätä mietin itsekin. Huomasin heti alussa että hän oli katsonut treffiprofiilini tarkasti ja koska kerroin pitäväni fiksuista miehistä, hän ensimmäisellä tapaamisella puhui minulle asiantuntevasti aiheesta jolla halusi ilmiselvästi tehdä vaikutuksen (niin, ja tekikin).
Kyllä kun järjellä ajattelen tiedostan ettei hän ole minulle hyväksi, mutta olen silti ihastunut häneen ja muistelen vain sitä ihanaa puolta, joka hänessä alussa oli, vaikka se kuinka feikkiä olisi ollutkin.
Ap
Itse asiassa pahin vaihe alkoikin sen jälkeen kun kerroin olevani kiintynyt häneen.
Tyhmä minä!
Ap
En itse lähtisi mistään persoonallisuushäiriöistä puhumaan, tai 'olet narsistin koukussa'.
Mielestäni mies purkaa sinuun turhautuneisuuttaan ja jotenkin edellisten suhteiden kuonaa. Onko tullut jätetyksi, ja vanhat tunteet nousee pinnalle.
Tai sitten vain on epäkypsä, ei osaa rakentaa suhdetta, ei kunnioita toista ihmistä.
Jättääkö nyt, niin säästyy monelta samankaltaiselta pettymykseltä. Mies ei ole läsnä ja se on huono. Menköön sinne lyhytpitkätukkaisen luo...
Tyhmä olet juu. Mutta tuskin nainen.
jätä se sika