Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei enään ota yhteyttä ollaan tapailtu epäsääännöölisen säänöllisesti puol-vuotta

Vierailija
10.10.2019 |

nyt yhtäkkiä ei enään olekkaan kiinostunut. Sano viimme puhelussa että soittaa mulle ennen kun käy nukkuun mutta ei soittannu kun vasta 4-päivän kuluttua ja kerto että oli vaan jotenkin niin väsyny ettei ollu jaksannu ottaa yhteyttä. Asutaan erillämme mutta hän tullut mun luo usein vaan ei viimme aikoina enään. Mä oon ollut se aktiiviesempi osa puoli. Harmittaa jos tää loppuu. Mä oon rakastunut mies tuskin ei... vituhhaa että mulla on mennyt puol-vuotta hukkaan jos hän ei haluakkaan yhteistä tulevaisuutta. Mies joskus sanoi että tullaan viellä muuttamaan yhteen mutt ei hyvältä näytä. Ajatuksia? Jos mies vetäytyy yhtäkkiä niin voiko olla muu kun että sillä on joku toinen.....tai ei vaan enään kiinosta? Huoh:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni sillä miehelläkin puoli vuotta hukkaan, nyt tosin paneskelee jo jotain muuta

Vierailija
2/6 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, uutta kohti vaan. Ansaitset paremman. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on ghostattu. Move on.

Vierailija
4/6 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko humalassa?

Vierailija
5/6 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ihmettele jos miehestä ei kuulu, ei kuuluisi minustakaan ja ei olisi kuulunut puoleen vuoteen.

Vierailija
6/6 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan ole vielä antanut? Pitää sua helppona nakkina eikä enää kiinnosta sen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän