Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"poikaystävä valitsi vaatteet"

Vierailija
10.10.2019 |

kiva artikkeli: https://www.iltalehti.fi/muoti/a/d34000e6-5633-4796-b5a9-2cb8b68a82ce

olisi vielä ollut kiva nähdä, miten toimittaja olisi valinnut itse. minusta poikaystävä on tehnyt erinomaisia valintoja :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas pisti silmään että onpa harvinaisen tylsiä vaatteita. Mutta tietysti valinnanvaraa ei paljon ole, jos ne oli tuon naisen omasta vaatekaapista. Ihmetyttää tuo vaaleanpunaisen värin määrä, itselläni ei ole ainoatakaan tuon väristä vaatekappaletta.

Vierailija
2/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko poikaystävä on mielikuvistusta tai hinuri -Pentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian hyvin valinnut mieheksi. Veikkaan, että toimittaja on kyllä sanonut oman mielipiteensä mitä pistää päälle.

Vierailija
4/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin stailaava poikaystava, luulin etta olen ainoa jonka poikaystava "pukee". :D (Ei toki toihin, mutta yleensa valitsee asun jos mennaan ulos/kylaan/ym.) 

Vierailija
5/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. OK, ei kovin mielikuvituksellista. Itselläni jotenkin pisti silmään tuo, että toimittaja ei omista mitään aivan pelkistettyä vaatetta. Olen itse juuri päinvastainen. Minusta juuri nuo "säpäkät" yksityiskohdat, kultaiset viivat, jne. tekevät perusvaatteista tyylittömiä. 

Mutta oma tyylini onkin varmaankin lähinnä miestenkarkottaja... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi