"poikaystävä valitsi vaatteet"
kiva artikkeli: https://www.iltalehti.fi/muoti/a/d34000e6-5633-4796-b5a9-2cb8b68a82ce
olisi vielä ollut kiva nähdä, miten toimittaja olisi valinnut itse. minusta poikaystävä on tehnyt erinomaisia valintoja :)
Kommentit (5)
Koko poikaystävä on mielikuvistusta tai hinuri -Pentti.
Vähän liian hyvin valinnut mieheksi. Veikkaan, että toimittaja on kyllä sanonut oman mielipiteensä mitä pistää päälle.
Hyvin stailaava poikaystava, luulin etta olen ainoa jonka poikaystava "pukee". :D (Ei toki toihin, mutta yleensa valitsee asun jos mennaan ulos/kylaan/ym.)
Hmm. OK, ei kovin mielikuvituksellista. Itselläni jotenkin pisti silmään tuo, että toimittaja ei omista mitään aivan pelkistettyä vaatetta. Olen itse juuri päinvastainen. Minusta juuri nuo "säpäkät" yksityiskohdat, kultaiset viivat, jne. tekevät perusvaatteista tyylittömiä.
Mutta oma tyylini onkin varmaankin lähinnä miestenkarkottaja... ;-)
Minulla taas pisti silmään että onpa harvinaisen tylsiä vaatteita. Mutta tietysti valinnanvaraa ei paljon ole, jos ne oli tuon naisen omasta vaatekaapista. Ihmetyttää tuo vaaleanpunaisen värin määrä, itselläni ei ole ainoatakaan tuon väristä vaatekappaletta.