Yli 30-vuotiaat, onko teillä jo näkyviä ryppyjä?
Olen 33-vuotias ja olen huomannut että otsaan meinaa tulla ryppyjä. Ihonhoitorutiiniini on tullut mukaan seerumi jolloin iho pysyy sileänä ja tasaisena.
Kommentit (17)
Silmien alla sisäkulmassa, tulevat näkyviin kun sulkee silmät. Muualla ei. Ikä 37.
Olen kyllä vielä reippaasti alle 30v, mutta mulla on kai geneettisesti sitten kurttuiset silmänaluset. Niin kauan kun muistan mulla on ollut ihan kunnon syvät juonteet silmien alla ja nykyään kun hymyilen niin myös harakan varpaat silmäkulmissa, vaikka on terveelliset elintavat, ihonhoitorutiini kondiksessa ja aina olen suojautunut myös auringolta hyvin. Luenkin aina ihmeissäni esim. kosmetiikkablogeja, kun kirjoittaja kertoo, että nyt kolmenkympin tienoilla on alkanut peitevoide kertyä silmänalusjuonteisiin ym, kun itselle tuo on ollut aina ihan arkipäivää o_O
Silmäkulmissa on pientä ryppyä, suupielissä juonteiden alut. Vähemmän kurttuja silti kuin äidillä ja siskolla samassa iässä.
N33
Minulla on vahvat harakanvarpaan, eli naururypyt silmissä. (Tykkään niistä, olen niiden vuoksi tosi onnellisen näköinen kun hymyilen, vaikka oikeasti itkettäisi) Samoin otsassa on juonteet, mutta eivät pahat. Poskissa ei mitään.
N50
Mä oon tätä kans miettiny paljon viime aikoina! Oon N34 ja silmien keskellä on "sibeliusryppy". Mulla on tapana aina ollut kurtistaa silmiä, se on sellanen "pohtimisryppy". Mut nyt siihen on jäänyt muutoinkin sellanen "arventapainen". :( Onko muilla? Kuinka paljon kolmikymppisellä on ryppyjä? Mulla otsa rypistyy, kun ilmeilen, muttei oo jääny vielä oikeen mitään. Mut tuo silmienväli vaivaa mieltä. :(
Ei. En ole meikannut juuri koskaan (jos se jotain vaikuttaa) ja olen lihava. Ehkä jos laihtuisin kovasti, niin saattaisi ryppyjä tulla?
Vierailija kirjoitti:
Ei. En ole meikannut juuri koskaan (jos se jotain vaikuttaa) ja olen lihava. Ehkä jos laihtuisin kovasti, niin saattaisi ryppyjä tulla?
Joo, ei lihavilla ole ryppyjä.
Kyllä on. Ja niin on varmaan kaikilla tämän ikäisillä. Yleensä ihmisille alkaa tulla ryppyjä vähän päälle 20-vuotiaana.
En itse oikeastaan ajattele asiaa muuten, mutta huomaa selvästi kun katsoo kuvia joissa olen 19-vuotias. Ihoni näyttää täydelliseltä, vaikka olin siinä vaiheessa kärsinyt pahasta aknesta, joka oli tosin lääkkeillä parantunut. Nykyään taas iho näyttää arpiselta ja epätasaiselta, vaikka en ole enää vuosiin kärsinytkään kuin korkeintaan lievästä aknesta. Iho vaan ei enää palaudu. Ei välttämättä näy vielä selkeitä ryppyjä, mutta iho silti vanhenee ja menettää kimmoisuuttaan.
Silmien ympärillä on aika huomaamattomia juonteita, mutta muuten ei ole mitään.
N34
Ei kannata tossa iässä vielä miettiä ryppyjä kun 50v niitä on jo oikeasti. Trust me. Onko kukaan sortunut tvshopin antiage seerumiin, kokemuksia? Patentoitu sisältää myös käärmeestä otettua myrkkyä tai vast. ja pitäisi silottaa rypyt ja silmäpussit 60 sekunnissa. Aika vaikuttavaa.
Ei ole varsinaisia juonteita tai kovin pitkälle näkyviä ryppyjäkään vielä. Sain ryppyjä (kaksi pientä) selkeästi matalammiksi Bioeffect-sarjalla. EGF-valmiste.
N47
Ei oo vielä mitään ja en oo meikannu koskaan.
Silmien aluset on kyllä tummuneet iän myötä ja leuan alle kertyny ihraa, vaikka oon laiha.
Myös iho ei oo enää yhtä pehmeä ja kuulas niin kuin 10 v sitten. Olen tupakoinut 15 vuotta ja vältän sokeria.
N32
Olen 40 enkä oikein osaa sanoa, onko ryppyjä vai ei. Pitäisi olla vieressä se kymmenen tai parinkymmenen vuoden takainen naama, että saisi verrata. Tunnen näyttäväni jollain lailla vanhemmalta nyt, mutta vaikea sanoa miten. Ehkä naama näyttää jotenkin lihavammalta, mutta voi se johtua siitäkin että olen nyt muutaman kilon painavampi.
Yksi, mutta se ei näy, kun istun sen päällä.