Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista asioista olet kateellinen toisille?

Vierailija
09.10.2019 |

Ulkonäkö, perhetausta, koulutus, työura?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joilla on hyvä äiti ja lämpimät välit sisaruksiin.

Vierailija
42/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille jotka kestävät väsymystä. Mulla menee toimintakyky kokonaan kun nukun pari yötä huonosti, aivan kamala päihtynyt olo ja päätä särkee, lähestulkoon työkyvyttömäksi menen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteista: läheiset välit perheeseen, onnellinen parisuhde ja mukava ystäväpiiri. 

Vierailija
44/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista ja perheestä .

Olen lähtökohtaisesti kateellinen eniten niille jotka eivät osaa arvostaa omia lapsiaan ja perhettään.. jos ihminen osaa olla onnellinen ja kiitollinen lapsistaan ja perheestään, semmonen ihana ilo hehkuu ihmisestä ja sellaisen ihmisen puolesta olen aidosti onnellinen niin sellaista en kadehdi niin paljon.

Mutta kadehdin eniten niitä ihmisiä ketkä puhuu lapsistaan kokoajan tyyliin ”no ole onnellinen ettei sulla ole lapsia, voi mikä vapaus sinulla on kun sulla ei ole lapsia, tämä rasittava ja raskas perhe elämä sitä ja rasittava ja raskas perhe elämä tätä”.. jotenkin näiden perheestä ja lapsista valittajien juttuja kuunnellessa iskee julmettu kateus, kun ihmiset ovat vielä niin sokeita sille mitä ovat saaneet. Ihmiseltä puuttuu täysin kiitollisuus siitä mitä elämä on antanut.. jostain syystä näitä valittajia kadehdin enemmän tai tulee sellainen olo että jos niiden ihmisten lapset olisi mun lapsia arvostaisin niitä joka päivä ja joka päivä olisin kiitollinen. En pysty muutenkaan ymmärtämään ihmisiä jotka puhuu 80% lapsistaan ja perheestään vaan negatiiviseen sävyyn. Sellainen on tosi yleistä.

Vierailija
45/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolleni olen kateellinen siitä, että äitimme rakastaa ainoastaan häntä ja hänen lapsiaan. Veljelleni olen kateellinen hänen sosiaalisista taidoistaan ja kyvystään olla hyvä ja rehellinen aina.

Miehelleni olen kateellinen hänen vapaudestaan.

Mieheni rakastajalle olen kateellinen hänen vartalostaan, nuoruudesta, rahoista jotka mies anteliaasti tarjoaa, koruista, kelloista, matkoista, puhelimista (kuka edes tarvitsee uuden puhelimen kaksi kertaa vuodessa?)

Olen todella kateellinen ihminen.

Vierailija
46/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kateellinen ikäisilleni työntekijöille, joilla on vakituiset paikat. Vanhemmille en ole ollenkaan kateellinen. Kai tämä on joku alemmuuskompleksi. Itseäni ei ole vakinaistettu lähes 10 vuoden pätkäkierteen jälkeen, kun muut nuoret tulevat suoraan vakkareiksi tai heidät vakinaistetaan alle vuodessa. Tuntuu, että olen niin huono ja p*ska työntekijä, etten saa sen takia vakituista paikkaa.

Olen myös vähän kateellinen yhdelle tutulleni, joka elää juuri sellaista perhe-elämää kuin itsekin haluaisin. Itse olen lapseton.

Varmaan sataa alapeukkuja, mutta anonyymisti kehtaa kirjoittaa. En näytä kateellisuuttani muille vaan kärsin yksin. Kukaan ei tiedä pahasta olostani.

Vierailija
47/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha. Olisi kivaa olla rikas. Multimiljonääri jonka ei tarvitse käydä töissä.

Kukaan ei estä....

Vierailija
48/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä yleensä. Tuntuu että kaiken muun voin saada paitsi sen.

Vierailija
49/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikesta. Se on harrastukseni...

Vierailija
50/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kateus kumpua narsismista vaan omista, vielä toteuttamattomista unelmista. Toisella on jotain, mitä itsellenikin haluan, joten ei kun sitä kohti...kateus on parhaimmillaan itsetuntemusta, joka viitoittaa omaa tietä...Ei se ole aina negatiivinen tunne.

Ja siis huom, kateus on vain tunne. Tunteet tulevat ja menevät.....Ei kateutta tarvitse hävetä. Eri asia, jos kateus saa sinut vahingoittamaan muita....

Vierailija
51/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luonteeltani hirveän kateellinen mutta kyllä joka kerran kun joku ystäväni kertoo jostain sellaista normaalista elämässään johon en itse pysty se tuntuu vähän pahalta. Menee uuteen työpaikkaan, valmistuu, käy treffeillä, matkustaa muiden kaverien kanssa ulkomaille. 

Vierailija
52/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalisuudesta", terveydestä, kauneudesta, hyvästä parisuheesta, rahasta, hyvästä tasapainoisesta perhe ja lähipiiristä.

Noista mulla ei ole mitään ja tuskin tulee olemaan. Ehkä lottovoitto teoriassa voisi olla mahdollinen. Muu ei.

Vierailija
53/56 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen lasteni isän entisille tyttöystäville. He saivat olla miehelle tyttöystäviä, minä olin määrittelemätön alusta loppuun. Yhdessä asuimme, lapset teimme ja mies kuulemma piti minusta, mutta tyttöystäväksi en ikinä kelvannut. Pelkään sure ani asiaa lopun elämääni, vaikka mies on jo pois elämästäni ja parempi niin.

Vierailija
54/56 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/56 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yleensä kateellinen mistään. En kyllä tiedä miksen.

Vierailija
56/56 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha. Olisi kivaa olla rikas. Multimiljonääri jonka ei tarvitse käydä töissä.

Kukaan ei estä....

Kuka estää alapeukuttelijoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän