Millaisista asioista olet kateellinen toisille?
Kommentit (56)
Työpaikasta. Etenkin siitä, että on koulutusta vastaava työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kullikarusellista.
Kyllä sulle varmaan joku antelias homo löytyy, ettei tarvi kadehtia. Olethan netissä?
Toivossa on hyvä elää. Kirjaimellisesti.
Isosta kyrvästä, johan mä sanoin ja vttuako poistelette!
Olen kateellinen vain yhdelle tuntemalleni ihmiselle. Hän on kaunis, rikas ja hänellä on ainakin päällisin puolin hyvä avioliitto. Hänellä on kauniit ja hyväkäytöksiset lapset ja upea koti joka olisi ollut minunkin unelmani.
pikkumuna kirjoitti:
Isosta kyrvästä, johan mä sanoin ja vttuako poistelette!
Jonkun mielestä mielikuva peniksestä on kivempi kuin ky+pä. Muuttuu hetkessä mielessä erilaiseksi. :DD
Vierailija kirjoitti:
En pysty koska olen hirveän narsistinen.
Itse en ole ikinä ollut kateellinen mistään.
Minulla ei ole montaa sellaista asiaa, josta olisin tyytyväinen, mutta tuo etten ole kateellinen on sellainen ominaisuus mistä pidän itsessäni.
Eikö kateus kumpua siitä narsismista? Sitähän on hippunen useimmissa.
Normaaliudesta. Mulla on varmaankin ADD, tai jotain keskittymisen ongelmaa kuitenkin. Olen kateellinen ihmisille, jotka osaavat ja kykenevät tekemään asioita, eivätkä romahtele mitättömistä pikkujutuista.
Rakkaudesta ja erinäisestä läheisyydestä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Niin perusjuttuja, mutta ilmeisen mahdottomia meikäläisen kokea. En oikeastaan muusta osaa olla kateellinen.
Terveisin Naispelko26
Terveys ja se että vanhemmat elossa
Olen kateellinen ihmisille, joilla on hyvät sosiaaliset taidot ja paljon kavereita ja ystäviä. Ihmisille, joista muut pitävät helposti. Minuun ihmiset suhtautuvat epäluuloisesti, kenties sosiaalisten taitojen puutteiden vuoksi.
Tukiverkoista, terveydestä, avoimuudesta. Pinnallisista asioista hyvä iho.
Sosiaalisista taidoista iäkkäiden kanssa. Opiskelen hoitoalalla, olen yleisesti hyvä ihmisten kanssa ja olen tehnyt pitkän uran aspana mutta iäkkäät potilaana... En vaan osaa sitä samanlaista höpöttelyä ja lepertelyä kuin muut luokallani. Kaikki muut potilaat menee ilman ongelmia, täytyy hakeutua yksikköön missä ei ole niin paljoa ikääntyneitä. On tässä vielä muutama vuosi opiskeluja jäljellä, ehkä nämäkin taidot voi oppia vielä.
Puolisoista jotka osoittavat rakkautta.
Hyvästä ihosta ja paksuista hiuksista.
Työpaikoista.
Eli asioista joita itsellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisista taidoista iäkkäiden kanssa. Opiskelen hoitoalalla, olen yleisesti hyvä ihmisten kanssa ja olen tehnyt pitkän uran aspana mutta iäkkäät potilaana... En vaan osaa sitä samanlaista höpöttelyä ja lepertelyä kuin muut luokallani. Kaikki muut potilaat menee ilman ongelmia, täytyy hakeutua yksikköön missä ei ole niin paljoa ikääntyneitä. On tässä vielä muutama vuosi opiskeluja jäljellä, ehkä nämäkin taidot voi oppia vielä.
Vinkki, katso vanhoja elokuvia, pääset lähemmäksi vanhusten ajatusmaailmaa ja saat vähän aikalaiskuvaa.
Lisäksi myös vanhuksista löytyy niitä jotka tykkäävät ja hyötyvät enemmän napakasta ammatillisesta puheesta kuin paapovasta lellittelystä :)
Olen kateellinen ihmisille, joilla ei ole ollut traaginen ja raskas elämä.
N38
Älystä, hyvästä parisuhteesta, ystävistä ja tutkinnosta
Vierailija kirjoitti:
Reseptistä oksikodoniin.
Oletko siis todella kateellinen esimerkiksi syöpäsairaalle tai jollekin jolla on vaikka järkyttävät kivut aiheuttava hermovaurio? Taidat olla vaan narkki
Ystäväpiiristä joka koostuu normaaleista, mukavista ihmisistä.