NORDEAN sijoitusneuvoja suositteli laittamaan ALL-IN osakkeisiin ja
etenkin Jenkkimarkkinoille.
Kommentit (13)
Kas kun ei neuvonut suoraan omalle tililleen tallettaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuule laitteleppa ihan rauhassa, miulla ei oo mitä laittaa.
Vedänkin shortsit jalkaan ja ammun joka aamu ahtopaineella kymmeniä tuhansia lappuja laitaan. Hähää!
Samaa suosittelisin myös minä. Kaikki vaan jenkkilän markkinoille ja tuotto on taattu!
No kukaan ei edelleenkään voi tietää, mitä tulee käymään. Ss kyllä tiedetään, että kohta jo pari vuotta on kynnetty paikallaan osakemarkkinoilla.
Mulle Nordean sijoitusneuvoja neuvoi ostamaan OP:n Aasia rahastoja
MMS85 kirjoitti:
Tavallaan yritti sitäkin, kun koitti saada sijoittamaan yli 100 000 euroa siltä seisomalta. Koska merkintä olisi tehty pankissa, pankki olisi ottanut siitä 1 % merkintäpalkkion.
Aivan törkeää sumutusta että ihmisiä yllytetään sijoittamaan isoja summia aivan järkyttävän romahduksen aattona. Jokainen joka vähänkin seuraa sijoitusalaa, on perillä siitä että nyt on about huonoin hetki sijoittaa.
Warren Buffetillakin on n. 40 % cash positio mikä on ennen kuulumatonta.
Vierailija kirjoitti:
MMS85 kirjoitti:
Tavallaan yritti sitäkin, kun koitti saada sijoittamaan yli 100 000 euroa siltä seisomalta. Koska merkintä olisi tehty pankissa, pankki olisi ottanut siitä 1 % merkintäpalkkion.
Aivan törkeää sumutusta että ihmisiä yllytetään sijoittamaan isoja summia aivan järkyttävän romahduksen aattona. Jokainen joka vähänkin seuraa sijoitusalaa, on perillä siitä että nyt on about huonoin hetki sijoittaa.
Warren Buffetillakin on n. 40 % cash positio mikä on ennen kuulumatonta.
Buffettilla taitaa olla jopa 60 % cashina. https://markets.businessinsider.com/news/stocks/warren-buffett-berkshir…
Perkule, vielä sais joulumarkkinoilta vähän nostetta vai olisko viisainta vetäytyä ennen kuin tulee persnettoa ja pahasti..
Ei ainakaan minun sijoitusneuvojani suositellut. Nordeassa siis....
Koska se järkyttävä romahdus tulee?
Osta alkon lasikantisia osakkeita, niissä on hyvä prosentit.
Osingonjaossa sitten tulee muutaman promillen verran.
Kuule laitteleppa ihan rauhassa, miulla ei oo mitä laittaa.