Mies levitteli ylsityisasioitani suvulle
Avauduin muutama viikko sitten miehelleni henkilökohtaisista ja aroista asioista luottamuksellisesti itkien. Tänään asia tuli taasen puheeksi jolloin painotin että niitä asioita ei sitten saa kertoa kenellekään. Mies meni toviksi mykäksi ja oli sitten että "Ei hän nyt kerro kenellekään". Mutta oli ehtinyt kertoa äidilleen ja nyt juoruavan anopin takia suku tietää arkaluonteisia asioita minusta. Itkettää ja vtuttaa..
Muilla samaa että henkilökohtaisuuksia levitelty suvulle, miten asia vaikuttanut?
Kommentit (44)
Anoppi on jo kuollut, mutta vanha äitini elossa jolle ex saattaa jutella niitä ja näitä.
Tämä neuvo on nyt myöhässä, mutta jatkossa ÄLÄ KERRO MITÄÄN ENNEN KUIN OLET SANONUT, ETTÄ TÄMÄ ON SITTEN YKSITYISASIA, JOSTA OLET HILJAA tai tapan sinut.
Miehet on niin surkeita vuorovaikutuksessa, etteivät tajua luottamuksellisuudesta mitään, ellei sitä alleviivaa ja ota mieluiten allekirjoitusta vaitiolosopimukseen.
No HAITTAAKO se nyt niin kamalasti? Ehkä miehesi ei tiedä mitä tehdä kanssasi ja äidille on helppo purkaa asioita.
4, kuka sanoo toiselle että tappaa tämän jos kertoo? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
No HAITTAAKO se nyt niin kamalasti? Ehkä miehesi ei tiedä mitä tehdä kanssasi ja äidille on helppo purkaa asioita.
Ei pitäisi haitata keskiverto palstamammaa. Ainahan täällä käsketään miehiä valittamaan asoista äideilleen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä APsta, mutta kyllä minua ainakin haittaisi, jos anoppini toimittaisi minun henkilökohtaisia asioita suvulle ja tuttaville, hänellä ja appi ukolla kun on moiseen taipumusta.
Sano sille kumppanillesi ja anopille, että yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen on Suomen rikoslaissa rangaistavaksi säädetty teko.
Että on parempi pitää suut supussa.
On kokemusta. Miehen sisko tietää minusta asioita, joita en ole kertonut edes omille lähimmille ystävilleni. Enkä edes tiedä kuinka paljon muuta hänelle on kerrottu. On vaikuttanut niin, että olen sanonut miehelle, etten halua olla hänen sukulaistensa kanssa tekemisissä enempää kuin on pakko, kun kerran hän ei ole antanut minulle itselleni mahdollisuutta säädellä sitä, "kuinka lähelle itseäni heidät päästän".
En kertoisi enää mitään kenellekään. Ja ottaisin eron . En voi olla miehen kans, joka ei pidä asioita yksityisinä.
Eroaisin. Ei olisi luottamusta enää. Miten tuollaiselle miehelle mitään kertoo, kun juoruaa heti eteenpäin?
Mitä haittaa ? Edelleen onko siitä haittaa? Kaikilla ihmisillä on ongelmia ja asioita ja tuskin ap:n mies ilkeyksissään niitä on puhunut ja osoittaa todella lapsellista luonnetta jollain, että ei voi olla siten suvun kanssa missään tekemisissä, kulissia pitää pitää yllä mutta auta armias jos joku tietää totuuden kulissin takaa niin sitten on piru irti, tyypillistä av mammaa.
11 ja 12, aika vahvalla pohjalla liitto jos omalle äidille mies ei saa mitään puhua, aika katsoa myös peiliin.
Olen itsekin oppinut, että vaimo kertoo lähes kaiken äidilleen. Onhan se tuhonnut suhteesta luottamusta, kun puolisolle ei tule kerrottua enää henkilökohtaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Miehen sisko tietää minusta asioita, joita en ole kertonut edes omille lähimmille ystävilleni. Enkä edes tiedä kuinka paljon muuta hänelle on kerrottu. On vaikuttanut niin, että olen sanonut miehelle, etten halua olla hänen sukulaistensa kanssa tekemisissä enempää kuin on pakko, kun kerran hän ei ole antanut minulle itselleni mahdollisuutta säädellä sitä, "kuinka lähelle itseäni heidät päästän".
Minulla nyt samat tuntemukset etten haluaisi jatkossa nähdä miehen sukua välttämättömiä sukumenoja enempää
-ap
Kaikkihan sen tietää että äideille ei kerrota, kun halutaan pitää yksityisinä asioina. Äitien kautta jutut leviää kulovalkean tavoin.
ap, kypsy vähän henkisesti, aika naurettavaa touhua monellakin täällä.
Vierailija kirjoitti:
ap, kypsy vähän henkisesti, aika naurettavaa touhua monellakin täällä.
Kah, anoppiko se siinä liittyi keskusteluun?
Älä kerro asioita joita et halua muiden tietävän. Kerro ne mieluimmin luotettavalle sirlunhoitajalle jolla ei ole puhua kenellekkään kuulemiaan asioita.
Minä en halua kuulla asioita jotka ovat salaisia ja joiden kertominen on kielletty. Yleensä mikään kielletty ei pysy salassa, niin se vain on.
Aloittajan on vain nöyrryttävä ja kannettava häpeänsä. Hyvin monella ihmisellä on historiassaan häpeällisiä asioita.
Jätä se sika!