Koska hyviä miehiä ei ole vapaana, taidan alkaa katsella varattuja.
Miehiä on vaikka kuinka paljon kylmissä suhteissa ja ottavat eron vasta kun uusi on katsottuna. Tässä iässä lapsetkin on jo isoja.
Mitäs mieltä ootte?
N48
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
No niin, ap täällä taas. En vartavasten hakenut varattua, vapaa olisi ollut ykkösvaihtoehto, mutta niin vaan juttu lähti varatun kanssa kulkemaan. Ollaan juteltu paljon. Kaikki elämän ilot ja surut. Sille on syynsä, miksi mies etsii netissä seuraa ja miksi ei kuitenkaan ole eronnut. En ole rakastunut, tuskin edes ihastunut. Seksi on hyvää ja tuntuu mukavalta kun joku päivittäin kysyy kuulumisia. Enempää en edes halua, mies tosin on alkanut miettiä jo sitä eronkin vaihtoehtoa.
Ap.
En tajua, miksi ap hengaa tieten tahtoen varatun miehen kanssa, vaikkei ole edes rakastunut eikä ihastunutkaan. Mikä idea siinä on? Ymmärtäisin vähän paremmin, jos olisi vaikka työssä pikkuhiljaa rakastunut varattuun, mutta silti. Nyt ei ole edes tunteita. Jos ihan pelkkää seksiä haluaa ilman, että on edes ihastunut mieheen, niin siihenhän käy joku p@skaluonteinen sinkkukin. En oikein tajua ap:n logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidä hyvänäs, ja saat vielä kolme alle kouluikäistä lasta joka toinen viikko huollettavaksesi. Mies ei nimittäin pärjää niiden kanssa.
Kommentoin sivusta. En alkaisi varattua edes tapailemaan. En huolis miestä, jolla on noin monta ja noin pieniä lapsia. Usein ne varatut ovat vielä kaljottelevia miehiä. Minulla ei oo aikaa/ halua hoitaa toisen lapsia, kokkailla, pyykkäillä, juosta sukuloimassa jne....
Olen leski ja kyllä on varaa valita varatuista miehistä. Naisen ulkonäöllä on valtava merkitys miehelle. Varatut miehet hakevat vaihtelua ja ne on helppoa saada rakastumaan. Hupina riittävät, mutta, mieheksi en huoli, koska jos pettävät minun kanssa vaimoaan niin tulevaisuudessa pettävät minua myös. Huonoja siksi.
Varattu puolisoaan pettävä ja HYVÄ mies on taruolento . Hyvä ja pettäjä ei sovi samaan lauseeseen.
Moni nainen ei edes tajua, miten tyytymättömiä heidän miehensä ovat seksielämäänsä. Ja nettipalstoilla ne ukot sitten etsivät seksiseuraa. Ja oikeasti on olemassa myös naisia, joille riittää se seksi. Joten tilanne on win-win-win.
Pitkässä suhteessa voi intohimo kuolla, mutta kunnollinen mies ei halua rikkoa kulissia ja ehjää perhettä lapsilta. Näitä miehiä on PALJON. Mietipä hiljaa mielessäsi omaa suhdettasi, onkohan mies täysin tyytyväinen. Jos näyttää olevan, vaikka teillä ei enää ole seksiä, niin luuletko että hän on ilman?
Harkitsen samaa. Vapaanahan ovat vain kehäraakit.
t. vapaa M48