Koska hyviä miehiä ei ole vapaana, taidan alkaa katsella varattuja.
Miehiä on vaikka kuinka paljon kylmissä suhteissa ja ottavat eron vasta kun uusi on katsottuna. Tässä iässä lapsetkin on jo isoja.
Mitäs mieltä ootte?
N48
Kommentit (69)
Tuo on taas tuollainen olkiukko defenssi, heitetään ilmoille joku päätön väittämä ja näin sallitaan itselle moraaliton käytös, kun "eihän se minun vikani ole".
Deittisovellukset on täynnä varattuja miehiä, sieltä vaan valitsemaan.
Mieheltä saa laatuaikaa ja mutta ei tarvi arkea jakaa.
Tein suomi24:ään profiilin viikko sitten ja olen tähän mennessä saanut viestejä 84 mieheltä, joista reilusti yli puolet on salaseura etsiviä varattuja...
Ap.
No niin, ap täällä taas. En vartavasten hakenut varattua, vapaa olisi ollut ykkösvaihtoehto, mutta niin vaan juttu lähti varatun kanssa kulkemaan. Ollaan juteltu paljon. Kaikki elämän ilot ja surut. Sille on syynsä, miksi mies etsii netissä seuraa ja miksi ei kuitenkaan ole eronnut. En ole rakastunut, tuskin edes ihastunut. Seksi on hyvää ja tuntuu mukavalta kun joku päivittäin kysyy kuulumisia. Enempää en edes halua, mies tosin on alkanut miettiä jo sitä eronkin vaihtoehtoa.
Ap.
Miksi pitää etsimällä etsiä itselleen kumppania? Se tulee, jos on tullakseen.
Miksi huonon naisen pitäisikään saada hyvä mies? Sinä et luonnollisestikaan ole hyvä nainen, koska suunnittelet tuollaista vastenmielistä temppua. Ja jos jonkun miehen onnistut noin saamaan, ei hänkään luonnollisestikaan ollut hyvä mies, koska hyvä mies eroaisi huonosta liitosta suoraselkäisesti eikä hakisi vaimonsa selän takana uutta puolisoa.
Vetis 17v kirjoitti:
Miksi pitää etsimällä etsiä itselleen kumppania? Se tulee, jos on tullakseen.
No ei kyllä tule jos ei käy baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi huonon naisen pitäisikään saada hyvä mies? Sinä et luonnollisestikaan ole hyvä nainen, koska suunnittelet tuollaista vastenmielistä temppua. Ja jos jonkun miehen onnistut noin saamaan, ei hänkään luonnollisestikaan ollut hyvä mies, koska hyvä mies eroaisi huonosta liitosta suoraselkäisesti eikä hakisi vaimonsa selän takana uutta puolisoa.
Missä kohtaa oltiin hakemassa uutta puolisoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa oltiin hakemassa uutta puolisoa?
No sivuhoitoa sitten. Ei muuta miestä ollenkaan paremmaksi, pikemminkin huonommaksi, kun on valmis huijaamaan vaimoltaan arvokkaita vuosia. Eron jälkeen vaimo voisi löytää itselleen rakastavan ja häntä kunnioittavan puolison surkean pettäjän sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se looogillista, että huonot miehet eivät ole varattuja, mutta eikö sama päde naiseenkin n 48
Minä käytän ainoastaan varattuja miehiä. En halua ketään nurkkiini pyörimään mutta seksiä haluan. Ja varatut miehet suorastaan tarjoavat baarissa itseään, joten!
Täällä on kans yks keski-ikäinen vaihdevuosissa oleva nainen joka on saanut treffisivustoilla paljon yhteydenottoja varatuilta miehiltä. Olen osan kanssa seksiä harrastamutkin (kun raukat eivät kotonaan saa) Ketään ei ole haitannut minun ikä, päinvastoin. Ja vaihdevuosista on vaan hyötyä, saa nimittäin himot hyrräämään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kans yks keski-ikäinen vaihdevuosissa oleva nainen joka on saanut treffisivustoilla paljon yhteydenottoja varatuilta miehiltä. Olen osan kanssa seksiä harrastamutkin (kun raukat eivät kotonaan saa) Ketään ei ole haitannut minun ikä, päinvastoin. Ja vaihdevuosista on vaan hyötyä, saa nimittäin himot hyrräämään.
Uskooko joku oikeasti noiden pettureiden puheita siitä, etteivät muka saa kotona? Samalla tavalla se mies panee vaimoaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku oikeasti noiden pettureiden puheita siitä, etteivät muka saa kotona? Samalla tavalla se mies panee vaimoaankin.
Pankoon vaan. Eihän se ole minulta pois.
No jos saat mun miehen työn, nukkumisen, syömisen ja pelikoneen äärestä jotenkin viekoteltua niin ole hyvä. Erittäin hyvä mies. Pitkä, komea, tumma, varakas, älykäs ja seksikäs. Sillä on vaan elämässä muita prioriteettejä kuin hepsankeikan pilha.
Vierailija kirjoitti:
No jos saat mun miehen työn, nukkumisen, syömisen ja pelikoneen äärestä jotenkin viekoteltua niin ole hyvä. Erittäin hyvä mies. Pitkä, komea, tumma, varakas, älykäs ja seksikäs. Sillä on vaan elämässä muita prioriteettejä kuin hepsankeikan pilha.
Ai, no just viime viikolla treffasin kuvauksesi mukaisen miehen. En siltä sen kummosemmin kysellyt harrastuksista......kantsii ehkä tsekata se työkalupakki josta tällä viikolla on paljon puhetta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankoon vaan. Eihän se ole minulta pois.
Sanoinko minä sen olevan sinulta pois? Kyseenalaistin vain naiivin kommenttisi "kun raukat eivät kotonaan saa". Nuo miehet eivät ole mitään raukkoja, joilta ilkeä ja frigidi vaimo kieltää seksuaalisuuden ilot, vaan säälittäviä ruppanoita, joilla ei ole minkäänlaista moraalia. Menevät sinne minne kulli osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa on pullollaan kylmiä parisuhteita, joissa mies ei saa kotona. Tai ei saa tarpeeksi usein. Tai vaan pimeessä peiton alla.
Siitä vain. Mieheni ei ole ikinä ollut kylmässä suhteessa enkä hänen puolestaan ole huolissani. Vaikka lähtisikin toisen matkaan niin vapautuisinpa itsekin. Ottaisin varmaan itseäni nuoremman seuraavaksi. Toki vaatii paljon enemmän pitää hyvä mies kuin vampata hyvä mies eli toivottavasti onnistut siinäkin.
Minusta niin ihana asia kuin rakastuminen ja uuden suhteen suuri onni ja miksei vaikka huumakin EI SAA olla perustettu perheen tuhoamisen raunioille, toisten hirveälle onnettomuudelle ja tuholle. Sen verran taikauskoinen olen, etten uskaltaisi.