Unelmiesi jenkkilän matka
Kommentit (23)
Road trip muutamaan kansallispuistoon. Lento vaikkapa Denveriin ja pois Losista.
Vierailija kirjoitti:
New York , Las Vegas, San Francisco ,Hawaji, Yosemiten kansallispuisto, napa valley, Alaska
Luksusluokan motorhomella kunnon roadtip ja tarvittaessa lentäen
Noissa motorhomeissa vaan se cacca puoli, etta et saa niita parkkiin tyyliin 10 km:n sateelle kaupunkien keskustasta. Eli ne pitaa erikseen jattaa jonnekin hemmetin RV-parkkiin ja sielta sitten saataa itsensa keskustaan. Siis jos haluaa kaupunkielamaankin tutustua. Toki jos vaan kansallispuistoihin ym. niin sitten loistava matkustusmuoto.
Itse ottaisin mieluummin hyvin varustellun ja tasokkaan vuokra-auton ja yopymiset hotelleissa/motelleissa. Tulee suht saman hintaiseksikin.
Itsehan olen vain kerran kaynyt mutta samat fiilikset jai. Olin Vegasissa ja Stripilla tietysti kaikki kiilsi ja oli komeaa, mutta herramunjee kun menit downtownin puolelle. Supermarketissa varmaan 80+ pappa pakkaamassa reumatismin runtelemilla tarisevilla kasilla tylyjen asiakkaiden ostoksia kyyneleet silmissa. Paikallisbussi taynna ihan selkeasti koyhaa porukkaa, osa myos mielenterveys- ja/tai paihdeongelmaisia (siis ihan nakyvasti ja kuuluvasti). Downtownissa myos talot selkeasti remontin tarpeessa, kerrostaloasumukset ihan hirveita laavia.