Miksi kaikki vihaavat Anna Puuta?
En ole seuraillut kyseisen artistin uraa/kuunnellut hänen musaansa varmaan 10 vuoteen, ja palstaa selaillessani tulin siihen lopputulokseen että kaikki täällä vihaavat/halveksivat häntä. Mitä hän on tehnyt?
Kommentit (19)
Eivät kaikki vihaa häntä suinkaan. Nämä vihaajat ovat vain kovaäänisiä. Heille ei kannata vastata mitään, se on turhaa.
Kai se juontaa niistä ajoista kun rikkoi oman perheensä ja toisen parisuhteen. Se on aina hölmöä.
En vihaa. En ylipäätään tiedä koko ihmisestä muuta kuin että kyseessä on joku laulaja.
En minä ainakaan vihaa. En kuuntele hänen musiikkiaan mutta ei se tarkoita sitä että häntä vihaisin.
Ihmisillä nyt vaan on mielipiteensä ”julkkiksista”. Ei se mitään vihaa ole.
Eivät vihaa. anna Puu kuuluu vain niihin, jotka muutama palstanegailija on ottanut hampaisiinsa. Tuttu(ja) esimerkiksi Saara Aalto-ketjuista. Tiedä sitten mistä moinen.
Eikös tällä ollut jotain suhdepelleilyjä? Lisäksi hankki lapsen silloin, kun ura oli nousukiidossa (vuosi-pari kilpailun jälkeen), ja kun lapsi kasvoi yritti epätoivoisesti päästä samaan pisteeseen kuin ennen lasta tyrkyttämällä itseään kaikkialle.
Se on ollut liian monessa ohjelmassa, vaikka on aika lailla yhdentekevä laulaja ja persoona.
Mihin poistui se ketju, jossa keskusteltiin Hänen linnanjuhjien asussaan olleesta rintamaitokeräimestä?
Sillä vaan on nii oksettavia biisejä ” minut minut minut” että laitan TV mutelle. Muutenkin ärsyttävä kiekuja.
Miten niin vihaa ja miten niin kaikki. En tiedä ketään joka kyseistä henkilöä vihaisi (ja milä persuteella, tuntematonta ihmistä?). Toisaalta en tiedä ketään, joka hänen tuotantoaan kuuntelisi. Aika yhdentekevä pikkujulkimo.
Eivät kaikki vihaa. En ainakaan minä.
Anna nuoli ja hänellä on pitkä kieli. Ihana.
Koska sen biisit ovat oksettavaa jollotusta.
Ainakin minusta se "Mitä vittua" on niin surkea laulu, että herättää järkyttävää myötähäpeää. Kuka sellaista kuraa pystyy saamaan aikaiseksi saati kuuntelemaan.
Anna puu sanoi olevansa "Pullantuoksuinen kotiäiti". No, totuus paljastui. Hän oli pettäjä-Sika. Ja se musiikki on niin seiska miinus, niin keskiverto huttua diipa daapaa. Ei sydäntä ei sielua.
Ei ole kyseisestä ihmisestä mitään mielipidettä, kun en tunne. Hänen laulujaan kuullut vähän, enkä tykännyt. Nätti ääni kyllä.
En vihaa. Miten niin muka vihaan?
Millähän oikeudella väität esimerkiksi minun vihaavan Anna Puuta? Minulla ei ole hänestä minkäänlaista käsitystä tai mielibideetä. Olisi kiva, jos pystyisit kirjoittamaan asiallisia otsikoita eikä tuollaisia lapsellisia yleistyksiä. Kiitos