Olen suhteessa rikollisen kanssa
Kaikki varottavat minua suhteestani sillä miehelläni on HYYYVIN pitkä rikostausta mm. taponuhkauksia, monia ryöstöjä, laittomia huumejuttuja ja pahoinpitelyitä. Rakastan häntä kovasti ja hänkin minua. Hän ei ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti minua kohtaan vaikka hänellä on hermot mennyt monta kertaa. Onko teilläkin sukulaiset sekaantunut suhteesesi?
Kommentit (18)
Yllättävän moni seurustelee miehen kanssa joka on saanut tuomion pahoinpitelystä, jopa törkeästä pahoinpitelystä mutta on vaan cool kun mies nakkikioskilla puolustaa naistaan!
"Hän ei ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti minua kohtaan vaikka hänellä on hermot mennyt monta kertaa"
Kuuluisia viimeisiä sanoja...
Aina kun hänellä menee hermot hän lähtee ulos ajelemaan autollaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun hänellä menee hermot hän lähtee ulos ajelemaan autollaan.
Eli vaarantaa ulkopuolisten henget raivokaahaamisellaan.
Ja vielä tulee se kerta, kun ei jaksakaan lähteä.
Se hetki voi tulla kuule vaikka sinulle.
No eipä ole tuokaan ihan normaalia, että on menettänyt hermonsa MONTA kertaa takiasi.
Kyllä se päivä vielä koittaa kun saat turpaasi. Näitä on nähty..
Laittomia huumejuttuja? Mitä on lailliset huumejutut?
Vierailija kirjoitti:
Se hetki voi tulla kuule vaikka sinulle.
Mikä hetki?
Nähtävästi hän on kärsinyt näistä rangaistuksen. Jos rakastat, niin siitä vain. Ihmiselle pitää antaa myös muuttumisen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi lääkärin määräämien huumelääkkeiden käyttäminen.
/OT
Mun exä oli väkivaltainen kriminaali ja aina sai pelätä kotona et milloin taas tulee jotain agressiivista sekalaista porukkaa perimään velkoja ja uhkailemaan tai poliisi tekemään kotietsintää.. en jaksanut semmosta. Enää ei tartte pelätä. On mukavan rauhallista yksinään olla.
Tottakai olet suhteessa rikollisen kanssa, heillä on aina naiset koska se on niin ihanan jännää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi lääkärin määräämien huumelääkkeiden käyttäminen.
/OT
Jos kyseistä tuotetta saa lääkärin määräämällä reseptillä, kyse on lääkevalmisteesta, eikä huumeesta, vaikka sama aine sillä nimellä kadulla kulkisikin.
Älä kuuntele muita, ootte selkeesti luotuja toisillenne <3
Puhutko kenties minusta