V*tun posti!
Postipaketista lähetetty ilmoitukset sähköpostiin vaikka niiden pitäisi tulla tekstarilla. Yritetty soittaa, muttei tavoitettu (puhelin aina auki), eikä merkintää vastaamattomista puheluista. Lopulta sain viime to lapun, jossa kehotettiin noutamaan 7 päivän sisällä. Lappu leimattu tarkoituksella? niin, ettei jakelupäivämäärästä näy kuin vuosiluku. Tiistaina kun menin hakemaan klo viiden jälkeen pakettia selvisi tämä homma ja se, että lähetys oli palautettu klo 13. Sain kehotuksen soittaa reklamaatio numeroon, jonne soitinkin ja jonotin turhaan liki tunnin. Suututtaa ja v*tuttaa.
Kommentit (7)
Valitettavasti Postin toiminta on nykyään aikalailla ruoansulatuselimistä.
Kyllä sen paketin saa uudelleen lähetettyä sen alkuperäinen lähettäjä jahka se hänelle palautuu.
Sikäli kyllä komppaan, että Postin toiminta on kokolailla pepusta.
Onko puhelinnumero oikein? Tämähän on lähettäjän vastuulla, joten on voinut tulla näppäilyvirhe.
Minulle tulee yleensä aina saapumisilmoitukset sekä sähköpostiin että puhelimeen.
Kannattaisi ehkä lukea niitä sähköpostejakin. Oletko varma, että lapuissa oli puhelinnumerosi oikein.
Tuosta on turha postia syyttää. Lähettäjä ilmoittanut väärän puhelinnumeron.
Tämän takia saapumisilmoitukset tulevat nykyään sähköpostiin ja puhelimeen, (mikäli molemmat on ilmoitettu) että yleensä ainakin toinen on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta on turha postia syyttää. Lähettäjä ilmoittanut väärän puhelinnumeron.
Tämän takia saapumisilmoitukset tulevat nykyään sähköpostiin ja puhelimeen, (mikäli molemmat on ilmoitettu) että yleensä ainakin toinen on oikein.
Pari vuotta sitten posti väitti että oli yrittänyt soittaa mulle saapuneesta paketista, ulkomailta lähetetty. Ihan kuulemma näkyi heidän tiedoistaan. Mutta kun numeroani ei ollut vastaanottajatiedoissa lainkaan... Sen paketin ehdin saada ennen kuin se palautettiin, kun itse rupesin kyselemään sen perään.
"tahallaan leimattu niin, että näkyi vain vuosiluku" 😃😃😃 Joo, sinua vainotaan. Postin agenttiosasto häiritsee sinulle toimitettavien lähetysten kulkua... Ratkaisu: mene lähikauppaan, osta rulla uunifoliota ja kiedo siitä itsellesi trendikäs foliohattu.