Miksi av mammoilla on niin huonot miehet?
Huh huh mitä tarinoita jatkuvasti täällä. Ette sitten voi parempia valita??
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttuu. Luulin saavani ns kiltti miehen. Ei rellestänyt eikä ollut koskaan juonut alkoholia. Hiljainen, pakersi töissä, sanoi rakastavansa, puhui kaksin ollessa ja pussasi. Niin vain ihminen muuttui 18 vuodessa. Tuli vihaiseksi, itsekkääksi, piilopulloja löytyi, välinpitämättömyyttä, kaikesta vastuusta pakoilu, loppui puhuminen ja fyysinen suhde täysin. Ihan miehen halusta nämä.
Tuskin se mies niitä asioita halusi. Mutta tuli kaikenlaista ongelmaa joka sitten ajoi miehen tuohon jamaan.
On pelottavan yleinen ajatus naisilla että mies ihan vain päättäisi ryhtyä hankalaksi ja pahaksi ihmiseksi. Kyllä se mies on ihan samalla tavalla tunteva ja ajatteleva olento kuin nainenkin ja mieheen vaikuttavat erilaiset elämän kolhut ja vastoinkäymiset siinä kuin naiseenkin. Valitettavasti välillä myös negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttuu. Luulin saavani ns kiltti miehen. Ei rellestänyt eikä ollut koskaan juonut alkoholia. Hiljainen, pakersi töissä, sanoi rakastavansa, puhui kaksin ollessa ja pussasi. Niin vain ihminen muuttui 18 vuodessa. Tuli vihaiseksi, itsekkääksi, piilopulloja löytyi, välinpitämättömyyttä, kaikesta vastuusta pakoilu, loppui puhuminen ja fyysinen suhde täysin. Ihan miehen halusta nämä.
Mikset jättäny sitä sikaa?
Ne on itse valinneet miehensä ja mitä odotat mammalta?
Vakka kantensa valitsee; vai miten se meni.
Tottakai palstalla korstuu ne huonon miehen valittajat. Kuka muka kuvittelee että ne pariskunnat joilla arkikin on auvoa, tulisi tänne erikseen kehumaan parisuhdettaan?
Toki mullakin ap:n tavoin tulee sama kysymys mieleen aina kun jotain valitusketjua vilkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi paremmat oltavat palstan kiltti miehen kanssa mutta mammat eivät ymmärrä parastaan.
Mitä kirjoittaisin hyvästä miehestä?
On vai? Mulla on hyvä mies. Ei se silti tarkoita sitä, etteikö hänessä olisi asioita, jotka ärsyttäisivät, ja näistä ärsyttävistä asioista olen joskus tännekin kirjoittanut. En nyt kuitenkaan voisi parempaa miestä toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi paremmat oltavat palstan kiltti miehen kanssa mutta mammat eivät ymmärrä parastaan.
Ei ne palstan kiltt imiehet mihinkään parisuhteisiin ehdi, kun niiden pitää haukkua naisia netissä.
Vierailija kirjoitti:
Muutosta ei voikaan ennalta tietää, voihan tulla sairautta tms.
Tämä on edes joskus ollut hyvä.
Harha. Meillä, joilla on hyvä mies, ei ole tarvetta avautua mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne palstan kiltt imiehet mihinkään parisuhteisiin ehdi, kun niiden pitää haukkua naisia netissä.
Kyllä sitä ehtii pari pikapanoa päivässä. Ainakin sen jälkeen kun palsta on menny kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä ehtii pari pikapanoa päivässä. Ainakin sen jälkeen kun palsta on menny kiinni.
Palstan kiinnimenoaikaan pitää olla jo nukkumassa. Minä ainakin hätistelisin siihen aikaan vonkuvan miehen pois.
Mullakin on ihan paras mies, josta en vaan kirjoita palstalle, koska ”mieheni on hellä, huomaavainen, intohimoinen ja vastuullinen” ei vaan ole mediaseksikäs klikkiotsikko.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai palstalla korstuu ne huonon miehen valittajat. Kuka muka kuvittelee että ne pariskunnat joilla arkikin on auvoa, tulisi tänne erikseen kehumaan parisuhdettaan?
Toki mullakin ap:n tavoin tulee sama kysymys mieleen aina kun jotain valitusketjua vilkaisee.
Kell´on onni, se onnen kätkeköön. Jos täällä hiukankin kertoo omasta hyvästä suhteestaan, saa niskaansa heti 200 viestiä tyyliin "kyllä se varmasti sua pettää, salaryyppää tai hakkaa vielä sut". Happamia, sanoi kettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se mies niitä asioita halusi. Mutta tuli kaikenlaista ongelmaa joka sitten ajoi miehen tuohon jamaan.
On pelottavan yleinen ajatus naisilla että mies ihan vain päättäisi ryhtyä hankalaksi ja pahaksi ihmiseksi. Kyllä se mies on ihan samalla tavalla tunteva ja ajatteleva olento kuin nainenkin ja mieheen vaikuttavat erilaiset elämän kolhut ja vastoinkäymiset siinä kuin naiseenkin. Valitettavasti välillä myös negatiivisesti.
Niin, jokainen on oma tapauksensa. Eivät ne naisetkaan mitään enkeleitä aina ole ja moni saisi mennä "itseensä"
Normaali ilmiö. Ihmiset purkavat kymmenen kertaa todennäköisemmin ahdistustaan kuin hehkuttavat onneaan.
sitä se on kun kaikki tän palstan naiset ovat vaativan erikoisalan asiantuntijoita akateemisella alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttiksiä odotellaan tuolla rajan takana. Tästä on sanottu varmaan jo miljoonasti, mutta sanonpa vielä kertaalleen.