Te, joiden iho näyttää sheivattuna kalkkunalta
Näyttääkö se samalta säärissä, kainaloissa, alapäässä?
Käytättekö sheivausgeeliä?
Mulla iho on sileä sheivattuna, ilman mitään ihoärsytystä, mistäköhän erot johtuu?
Kommentit (9)
Ei näytä samalta. Sääret ja kainalot ovat ihan sileät, mutta reidet näyttävät sheivaamattakin kalkkunalta.
Mun iho näyttää ruohonleikkurin läpi käyneeltä happikatoa potevalta siililtä.
Mullakaan ei tule arsytysta sheivaamisesta. Panostan laadukkaisiin tuotteisiin, huolehdin etta tera on suht uusi (terava) ja kuorin alueen jalkeenpain.
En tosin sheivaakaan paivittain kuin kainalot, muut paikat vain n. kerran viikossa.
Kalkkunalla on sulat. Miksi kenenkään iho näyttäisi sulkaiselta sheivauksen jälkeen?
Mulla ärtyy vain sääret sheivaamisesta, kainalot tai alapää ei yhtään. En nyt tiedä näyttääkö kalkkunalta mutta punaisia pilkkuja ja ihan märkiviä näppylöitä tulee sääriin. Ja säärikarvat kasvaa myös ihon alle herkästi sheivauksen jälkeen, bikinialueella on ihan muutaman kerran tehnyt näin, kainaloihin ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ärtyy vain sääret sheivaamisesta, kainalot tai alapää ei yhtään. En nyt tiedä näyttääkö kalkkunalta mutta punaisia pilkkuja ja ihan märkiviä näppylöitä tulee sääriin. Ja säärikarvat kasvaa myös ihon alle herkästi sheivauksen jälkeen, bikinialueella on ihan muutaman kerran tehnyt näin, kainaloihin ei koskaan.
Suosittelen kuorintaa heti sheivauksen jalkeen, esim Flow:lla on hyvia tuotteita tahan. (On suomalainen tuote ja luomu, ei testattu elaimilla.)
Vierailija kirjoitti:
Yök, älkää sheivatko
M46
Ok, jatan sheivaamatta vaan koska joku 46-vuotias setamies ei pida siita? :D
Ei näytä samalta eri paikoissa, taitaa tulla pahempi kalkkuna jos on paksumpi karva.