Kokemuksia sairauksista, jotka stressi on kohdallasi laukaissut?
Ei mulla muuta... tätä nyt pohdin, kun pidän itseäni luulosairaana näiden vaivojeni kanssa
Kommentit (44)
Lievä masennus ja ahdistuneisuushäiriö.
Näiden lisäksi osittain jatkuvan tupakoinnin aloittama ihottuma kämmenissä ja jalkapohjissa, pahenee mitä enemmän stressaa ja kutisee pirusti, iho aivan kuivaa ja haavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä. Masennus, ahdistus, syömishäiriö, pakko-oire, mahahaava, migreeni, vyöruusu, huuliherpes ainakin. Kroonisen stressin takia alentuneen immuniteetin takia oli vajaan vuoden ajan melkein koko ajan joku infektio päällä, flunssa tai muu. Epämääräisiä kipuja tietenkin myös. Käyttäytymisoireiden kautta välillisesti iso joukko kaikenlaisia kolhuja, rasitusvammoja, aliravitsemusta, bakteeritulehduksia kun pesin itseäni liikaa niin että iho rikkoutui eivätkä haavat parantuneet.
Hei täällä toinen jolla pamahti vyöruusu stressistä vaikka olin vasta 40 v. Eli ei ole vain vanhusten tauti. Minulla ei ole herpes simplexiä( ei ainakaan oireita ollut ikinä) joten kun kipeä rakkulointi puhkesi pelkäsin että se on herpes. Testit tehtiin rakkuloista, oli onneksi tuo vesirokko herpes zoster uusiutuneena eli vyöruusu. Huh huh, oliskin ollut kiva ihmetellä mistä se herpes simplex ois tullu.
Unettomuus, herpes (lonkassa), refluksi, tinnitus, näköhäiriöt ja päänsärky.