Olen hyvin varma etta haluaisit mieheni
Koulutettu (DI)
Hyvin ansaitseva (yli 250k € vuodessa)
Romanttinen (muistaa vuosipaivat, antaa takin kylmana iltana ym.)
Asumme omistusasunnossa kaliforniassa
Tykkaa lapsista
Hyva isa (lahettaa minut hierontaan jotta saa vieda lapset puistoon keskenaan)
Hyva sangyssa, isommanpuoleinen penis
Kiva hoikahko vartalo, juoksee harrastuksekseen
Mita muuta haluaisit?
Kommentit (58)
0/5
Sori vaan, mutta nykyään naiset on ihan itse niitä teknonaisia.
Kaliforniassa 250k on juuri sillä rajalla, että pystyy edes asumaan siedettävän matkan päässä töistä.
Mitäs olet ite saavuttanut, muuta kuin nainut unelmamiehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän enemmän perusduunareista kuin siistiä sisätyötä tekevistä. Harrastuksiin lukeutuisi esim metsästys ja puiden pilkkominen. Joten ei kiitos miehellesi, tuskinpa hänkään minua haluaisi.
Tunnen kyllä monta siistiä sisätyötä tekevää, joka harrastaa metsästystä ja puiden pilkkomista.
Terveiset Lapista.
Lähinnä nuo oli esimerkkejä eikä tarkoita sitä etteikö se sisätyöläinenkin voi niitä harrastaa. Kyse oli lähinnä siitä, että tietyntyyppiset miehet kiinnostavat, yleensä he ovat olleet juurikin näitä perusmiehiä eli duunareita. Varmaan voi joku sisätyöläinenkin olla kiinnostava, ei vaan oo sattunut kohdilleen. Terv myös Lapista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän enemmän perusduunareista kuin siistiä sisätyötä tekevistä. Harrastuksiin lukeutuisi esim metsästys ja puiden pilkkominen. Joten ei kiitos miehellesi, tuskinpa hänkään minua haluaisi.
Tunnen kyllä monta siistiä sisätyötä tekevää, joka harrastaa metsästystä ja puiden pilkkomista.
Terveiset Lapista.
Lähinnä nuo oli esimerkkejä eikä tarkoita sitä etteikö se sisätyöläinenkin voi niitä harrastaa. Kyse oli lähinnä siitä, että tietyntyyppiset miehet kiinnostavat, yleensä he ovat olleet juurikin näitä perusmiehiä eli duunareita. Varmaan voi joku sisätyöläinenkin olla kiinnostava, ei vaan oo sattunut kohdilleen. Terv myös Lapista
Miten se työ määrittää sen kiinnostavuuden? Ekasta viestistäsi saa kuvan, että se työ määrittää juuri kiinnostavuuden. Oman kokemukseni mukaan kiinnostavuus tulee juuri noista vapaa-aikaan liittyvistä asioista, koska se kertoo sen todellisen minän ihmisestä ainakin omasta mielestäni. Olen toimistotyötä tekevä nainen, mutta vapaa-aikani vietän hyvin paljolti luonnossa. Eksän kanssa kävin metsästämässä, kalassa, patikoimassa ja saatettiin viettään romanttinen viikonloppu erämaakämpässä porontaljalla nukkuen.
Joillekin työ on vain työtä saadakseen elantonsa oli se sitten duunarihommaa vai paperitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Lapista.
Miten se työ määrittää sen kiinnostavuuden? Ekasta viestistäsi saa kuvan, että se työ määrittää juuri kiinnostavuuden. Oman kokemukseni mukaan kiinnostavuus tulee juuri noista vapaa-aikaan liittyvistä asioista, koska se kertoo sen todellisen minän ihmisestä ainakin omasta mielestäni. Olen toimistotyötä tekevä nainen, mutta vapaa-aikani vietän hyvin paljolti luonnossa. Eksän kanssa kävin metsästämässä, kalassa, patikoimassa ja saatettiin viettään romanttinen viikonloppu erämaakämpässä porontaljalla nukkuen.
Joillekin työ on vain työtä saadakseen elantonsa oli se sitten duunarihommaa vai paperitöitä.
Varmasti ymmärrät että vaikka tämä henkilö artikuloikin ainoastaan harrastukset ja luonnonläheisyyden, duunarius ja asiantuntijuus tuppaa läpilyömään ihmisen asenteet ja toimintatavan, vähän kuin duunareilla ja asiantuntijoilla olisi erilliset kulttuurit niinkuin jossain määrin onkin.
En haluaisi. Hän on DI ja sinun miehesi ja teidän lastenne isä. Lisäksi en haluaisi muuttaa Kaliforniaan.
Tuo DI tökkäsi eniten.
Hulluhan tuo mies taitaa olla kun kerran kaltaisesi kanan on valinnut puolisokseen. En ottaisi vaikka maksettaisiin.
Oiskoonhan HEL-NYC muuttanut herra Molonsa kanssa Piilaaksoon? Jos, loistavaa! Haluan taas kuulla sukulaisten saattohoidoista, perspanoista, psykologian ja arkeologian huippututkinnoista ja ihan mistä vaan tosi kiinnostavasta!
Haluaisin että käy kanssani kirkossa. Mites sun mies? Mulle on kynnyskysymys.
Kiitos nauruista ap! Olipa säälittävä yritys, mutta hauska.
Miten amerikassa tienataan euroja ja miksi te laitatte talvitakkia kaliforniassa päälle?
Vaihdoin juuri shortsit pitkiin housuihin täällä espoossa
Jos on noin täydellinen niin miten suostui lisääntymään kanssasi?
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Ei kiitos, en halua miestä joka pitää lapsista/haluaa lapsia, sehän tarkoittaa että minä joutuisin ne lapset synnyttämään.
Ääkköset ei toimi Kaliforniassa? :DD
En mä välttämättä. Koen tällaiset iskuyritykset, jossa nainen on asialla molempien puolesta, tosi vaivaannuttaviksi. Kyllä mua pitäisi tulla pokaamaan rehellisesti ja reilusti, avoimin kortein ja molemmat alusta asti mukana, tällainen tuntuu manipulatiiviselta ja lähinnä sääli herää naista kohtaan kun ei vaikuta olevan hommassa mukana oikein omasta halustaan. Äijäkin on aina joku jumalan lupaus naisille, kai mielestään "hyvän saaliin napanneet" kilpailuhenkiset naiset pysyy ikuisesti epävarmoina ja joutuu sitten ryhtymään ihan mihin mies sanelee, vaikka tällaiseen.
Vastaisen varalta, ukon kehuminen ja naisen laittaminen asialle ei ole oikea tapa edetä. Miehen pitää osoittaa itse olevansa aikani arvoinen. Vaikka olen bi mua kiinnostaa juuri nämä heteroparin leikkikaveriksi lähtemiset erityisen vähän, kun tämä dynamiikka on merkki todella huonosta seksistä joka toteutuu täysin miehen ehdoilla. Ei meitä suotta sanota yksisarvisiksi.