Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin varma etta haluaisit mieheni

Teknovaimo
08.10.2019 |

Koulutettu (DI)
Hyvin ansaitseva (yli 250k € vuodessa)
Romanttinen (muistaa vuosipaivat, antaa takin kylmana iltana ym.)
Asumme omistusasunnossa kaliforniassa
Tykkaa lapsista
Hyva isa (lahettaa minut hierontaan jotta saa vieda lapset puistoon keskenaan)
Hyva sangyssa, isommanpuoleinen penis
Kiva hoikahko vartalo, juoksee harrastuksekseen

Mita muuta haluaisit?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Varatut miehet eivät millään tasolla kiinnosta.

Vierailija
22/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla tökkäsi tuohon isomman puoleinen penis. T. siro 40/155 nainen, jolla on lyhyemmän puoleinen vagina. Kyllä mä tämän rakkaani pidän. Hyvä, että (lähes) jokaiselle on joku. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Vähän silti epäilyttää ihan sillä että mies on tuon tyyppisen naisen kanssa, joka tekee av:lle tällaisen aloituksen. Miksi häntä viehättää pinnallinen kanamaisuus?

Vierailija
24/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies, jonka haluan joka päivä uudelleen, on ihan erilainen, ja vielä nukkumassa.

Vierailija
25/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tuo olisi mahdollista meidänkin perheelle, mutta meitä miehen kanssa tökkii työkulttuuri USA:ssa. Se viikko vuodessa palkatonta lomaa ja ympäri kellon päivät töissä. Eihän sitä ihanaa miestä edes ehdi nähdä siellä.

Vierailija
26/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että oikeasti elämäänsä tyytyväinen tekisi tuollaisen aloituksen.

Vierailija
27/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olisit oikeasti teknovaimo, sä kunnolla enää edes muistaisi millainen sun mies on, kun sun mies olis aina töissä. T. dataleski

Vierailija
28/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että hän on bottom.

Ap:n mies onkin. Mutta ap ei sitä tiedä.

Vierailija
29/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, kiitos vaan. En pidä lapsista, joten lapsirakas mies ei kiinnosta yhtään, päinvastoin ahdistaa. 

Insinöörit on usein hajuttomia ja mauttomia, minä pidän spontaaneista ja poikamaisista miehistä.

Ja jos / kun muutan pois Suomesta, niin lähden eteläeurooppaan, en jenkkeihin.

Tällä hetkellä olen hyvini ihastunut laihaan, tatuoituun, kissarakkaaseen ja pers'aukiseen (taivaanrannan-)maalariin, jolla ei ole minkäänlaista ammatillista kunnianhimoa. Hänet haluaisin, sinä voit pitää miehesi.

Vierailija
30/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, pidä vain itselläsi. Olen omaani oikein tyytyväinen.

Vierailija
31/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muuttaa Kaliforniaan. Toisekseen tarkoittaako hyvät tulot myös pitkiä työpäiviä? En enää ikinä ala seurustella uraohjuksen kanssa sen yhteisen ajanpuutteen takia. 

Vierailija
32/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua muuttaa Kaliforniaan. Toisekseen tarkoittaako hyvät tulot myös pitkiä työpäiviä? En enää ikinä ala seurustella uraohjuksen kanssa sen yhteisen ajanpuutteen takia. 

Niin ja lapset myös ehdoton no no. 

Vierailija
33/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi olisi minulle vastenmielinen kumppaniksi siksi, että hänellä on tai hän haluaa lapsia.

Vierailija
34/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ne tarkoittaa. Lisäksi olisi mielenkiintoista joskus nähdä vertailua mikä se todellinen palkkaero on kun vähennetään asumiskulut, sairausvakuutukset ja se summa mikä täytyy säästää lasten koulutukseen.

Jos olen oikein ymmärtänyt vuokrat Piilaaksossa on tuhansia dollareita kuussa, sairausvakuutus vielä senkin jälkeen vaikka työn puolesta olisi vakuutus myös tuhat dollaria per henkilö kuussa ja yhden lapsen koulutukseen yliopistossa täytyy varata n. 150 000 dollaria vähintään. Nämä nyt minun mielikuviani, jos jollakin on tarkempaa tietoa niin mielelläni kuulisin.

Tähän kun lisätään se että lomaa ei ole juuri koskaan ja työpäivät on paljon pitempiä kuin täällä, niin itsellä aina lopahtaa kiinnostus lähteä USA:han. Niin kivalta kuin se joiltain osin vaikuttaakin. Se ei vain tunnu sen arvoiselta että menettää kaiken vapaa-ajan.

Vierailija
35/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän perusduunareista kuin siistiä sisätyötä tekevistä. Harrastuksiin lukeutuisi esim metsästys ja puiden pilkkominen. Joten ei kiitos miehellesi, tuskinpa hänkään minua haluaisi.

Vierailija
36/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hieman surulliselta tapaukselta, kun yrität päteä miehesi kautta. Toisin sanoen sinussa itsessäsi ei ole mitään kehumista, ja ainoa ylpeyden aihe on kuvitellun miehesi menestys ja sinulle osoittama huomio.

Vierailija
37/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän enemmän perusduunareista kuin siistiä sisätyötä tekevistä. Harrastuksiin lukeutuisi esim metsästys ja puiden pilkkominen. Joten ei kiitos miehellesi, tuskinpa hänkään minua haluaisi.

Tunnen kyllä monta siistiä sisätyötä tekevää, joka harrastaa metsästystä ja puiden pilkkomista. 

Terveiset Lapista. 

Vierailija
38/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikki muu kelpaisi, mutta lapsia en halua enkä piittaa romantiikastakaan (ainakaan tyyliin kynttiläillalliset viulukonserton soidessa).  

Vierailija
39/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun rakastajalta. Se lähettää aina vaimon hierojalle kun tulee mua tapaan. Sanoo sille, että vie lapset puistoon, mut oikeesti ne on vaan tuolla meiän olkkarissasil aikaa ja mies lahjoo ne karkilla hiljaisiksi ja käskee sanoon niitten äidille et oltiin puistos. T. Nainen Kaliforniasta

Vierailija
40/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliforniassa, paljon enemmän kuin Suomessa, naisen arvo mitataan hänen miehensä kautta. Kulttuuri on paljon mieskeskeisempi kuin täällä. Viesti osoittaa että hyvin on kotiuduttu, onnea siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi