Jos mies koskettaa ”vahingossa” niin onko se tarkoituksellista?
Kommentit (28)
No mä kerran ravintolassa vahingossa pussasin yhtä tyttöä ja nyt sitten ollaan naimisissa, joten olet selvinnyt vähällä.
Vierailija kirjoitti:
No mä kerran ravintolassa vahingossa pussasin yhtä tyttöä ja nyt sitten ollaan naimisissa, joten olet selvinnyt vähällä.
Nyyh. Haluan enemmän.
[/quote]
Tämä on siinä rajoilla onko flirttiä vai vaan tapa. Olkapäille taputtelua miehet harrastavat keskenäänkin.[/quote]
.
Toivoisin, että se on häneltä flirttiä, koska pidän ko. miehestä. Valitettavasti luulen kuitenkin, että se on hänelle vain tapa. Jotkut ihmiset ovat sellaisia tuttavallisia koskettelijoita luonnostaan.
Naisen etuoikeus on koskettaa 'vahingossa'.
Meillä pyöri töissä kuuma raksamies, joka harrasti tuota. Tuli aina niin lähelle seisomaan, että käsivartemme koskivat toisiaan. Saattoi myös koskettaa nopeasti olkapäähän, kun juttelimme.
Se oli ihanaa, koska tykkäsin kundista. Jonkun muun tekemänä ahdistavaa.
En tiedä miehistä, mutta minä naisena kosketan vain sellaisia tyyppejä, joista pidän. Eli esim. epämiellyttävät työkaverit pyrin kiertämään mahdollisimman kaukaa, ettei vahingossakaan kosketa mikään paikka.
Ehkä se jonkinlaisesta kiinnostuksesta viestii, toisaalta jotkut ihmiset (mm. paniikkihäiriöstä kärsiä ystäväni) ovat sellaisia, että tunkevat aina hyvin lähelle, ja koskevat jopa tuntemattomiin ihmisiin.
Heh. No, olen otettu jos asia oli näin.