Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies koskettaa ”vahingossa” niin onko se tarkoituksellista?

Vierailija
07.10.2019 |

Mietin vaan kun tapahtunut useamman kerran.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tahallista. Mietipä nyt itsekin, kuinka monesti ihan noin vaan kosket vahingossa muihin ihmisiin? Et koskaan.

Heh. No, olen otettu jos asia oli näin.

Vierailija
22/28 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kerran ravintolassa vahingossa pussasin yhtä tyttöä ja nyt sitten ollaan naimisissa, joten olet selvinnyt vähällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kerran ravintolassa vahingossa pussasin yhtä tyttöä ja nyt sitten ollaan naimisissa, joten olet selvinnyt vähällä.

Nyyh. Haluan enemmän.

Vierailija
24/28 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on siinä rajoilla onko flirttiä vai vaan tapa. Olkapäille taputtelua miehet harrastavat keskenäänkin.[/quote]

.

Toivoisin, että se on häneltä flirttiä, koska pidän ko. miehestä. Valitettavasti luulen kuitenkin, että se on hänelle vain tapa. Jotkut ihmiset ovat sellaisia tuttavallisia koskettelijoita luonnostaan.

Vierailija
25/28 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen etuoikeus on koskettaa 'vahingossa'.

Vierailija
26/28 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyöri töissä kuuma raksamies, joka harrasti tuota. Tuli aina niin lähelle seisomaan, että käsivartemme koskivat toisiaan. Saattoi myös koskettaa nopeasti olkapäähän, kun juttelimme.

Se oli ihanaa, koska tykkäsin kundista. Jonkun muun tekemänä ahdistavaa.

Vierailija
27/28 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehistä, mutta minä naisena kosketan vain sellaisia tyyppejä, joista pidän. Eli esim. epämiellyttävät työkaverit pyrin kiertämään mahdollisimman kaukaa, ettei vahingossakaan kosketa mikään paikka.

Vierailija
28/28 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se jonkinlaisesta kiinnostuksesta viestii, toisaalta jotkut ihmiset (mm. paniikkihäiriöstä kärsiä ystäväni) ovat sellaisia, että tunkevat aina hyvin lähelle, ja koskevat jopa tuntemattomiin ihmisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän