Oletteko milleniaalit ylpeiä siitä että teidän ikäpolvessanne on syntynyt tuollainen vaikuttajalahjakkuus kuin Greta Thunberg?
Muisakaa, nuorissa on tulevaisuus! Ollaan siis ylpeitä heisä. Greta osoittaa lahjakkaasti, että milleniaalit ovat muitakin kuin ostarilla ryyppääviä murkkuteinejä. Hyvä Greta jatka samaan malliin.
Kommentit (36)
Kirjoitustaito tuntuu olevan yliarvostettua aloittajan kuplassa!
Olisikin. Oletko itse ylpeä kun otat oikeuden käyttää sanoja joiden tarkoitusta et itse tunnu edes ymmärtävän?
Ap voisi selvittää mitä tarkoittaa milleniaali.
Vierailija kirjoitti:
Ap kavereineen luulee, että se tarkoittaa vuosituhannen alussa syntyneitä.
Eiköhän tämä ap ole trolli, joka yrittää baitata ihmisiä sanomaan "ei ole milleniaali".
Huoh. Miksi?
Minä olen syntynyt -82 ja olen milleniaali,kai? Mutta tuo Greta on niin nuori että ei kai hän milleniaali voi olla?
Yksi Greta vastaa 100 000:tta ruikuttavaa katkeraa koliikkiaikuisia, olen ylpeä vaikkei sillä milleniaalin kanssa tekemistä olekaan :D :D Kunnon koliikkialoitus :D
Millä tavalla joku angstinen Asperger teini on lahjakas.? Manipuloiva, vihainen ja jo teininä katkera kakara ei ansaitse enää yhtään palstatilaa.
Silmäpuoli on kuningatar sokeiden valtakunnassa.
Ei greta vaikuta, vaan ne taustajoukot.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin uutisssa ja lehdissä sillä on edeleenkin tarkoitettu nuoria. Onko se määritelmä siitä johonkin sitten muttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin uutisssa ja lehdissä sillä on edeleenkin tarkoitettu nuoria. Onko se määritelmä siitä johonkin sitten muttunut?
No minkä hemmetin takia ei voi sitten sanoa "nuoria"?
Hiukan kiinnitti huomiota alipukeutuminen arvovaltaisen yleisön edessä ja ryppyinen paita.
Vierailija kirjoitti:
Greta on gen x
Eipäs ole vaan Gen Z.
Milleniaalit on siis 81-96 syntyneitä.
Nuorimmat siis nyt 23v.
Greta on z-sukupolvee. :)
Milleniaalit (eli sukupolvi Y) tarkoittaa 80- luvun alusta 90- luvun puoliväliin saakka syntyneitä. Nykyteinit ovat Z sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Milleniaalit (eli sukupolvi Y) tarkoittaa 80- luvun alusta 90- luvun puoliväliin saakka syntyneitä. Nykyteinit ovat Z sukupolvea.
Mun mielestä taas 82-91 sukupolvea kutsutaan E ihmisiksi ja sen jälkeen 2001 alusta böö sukupolvettomiksi.
Eikö paljon helpomaa olisi kutsua ikäluokkaa 10-18 nuoriksi ja 18-25 nuosriksi aikuisiksi.
Miksi siihenkin hommaan tarvitaan XTZY kirjaimia mainitsemaan yksinkertaista asiaa?
Ei Greta ole milleniaali.