Onko paikalla ketään joka on parisuhteessa serkkunsa kanssa?
Siis vakavassa sellaisessa ja on vaikka lapsiakin. Eikö se tunnu oudolle? Onhan serkku kuitenkin niin läheistä sukua...
Kommentit (23)
Serkkuni on isäni ja olen naimisissa serkun tyttären pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se sun serkku on jos on isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan kuullut toisesta tai kolmannesta avioliitosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä olla?
En, eka serkut on niin läheisiä että ovat kuin veljiä. Mutta pikkuserkun kanssa voisin harkita, suurin osa niistä on ihan tuntemattomia, muutaman tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta jos sun serkku on sun isä niin äitisi on joko siskon tai veljen poikansa kanssa...
Minä olen. Meillä on kolme lasta. Ei ole outoa.
Serkku herkku, mutta lähempi parempi. ;)
On se mielestäni tosi outoa. Olen ollut serkkujeni kanssa aika läheinen. Tuntuisi sairaalta olla naimisissa jonkun kanssa. Yhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Meillä on kolme lasta. Ei ole outoa.
Onko teillä iso suku? Onko lapset terveitä? Minä tiedän yhden serkkuparin ja molemmat lapset heillä vammaisia. Ei toki välttämättä johdu sukulaisuudesta mutta varmaan vaikuttaa asiaan.
En pidä sellaista lainkaan outona. Esim. minä en tiedä, kuinka monta serkkua minulla on, mutta sen tiedän, etten ole kaikkia serkkujani elämäni aikana tavannut. Minusta serkku ei ole liankaan yhtä läheinen kuin sisko tai veli, ei sinne päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta jos sun serkku on sun isä niin äitisi on joko siskon tai veljen poikansa kanssa...
Normimeininki Kauniissa ja Rohkeissa
Vierailija kirjoitti:
En pidä sellaista lainkaan outona. Esim. minä en tiedä, kuinka monta serkkua minulla on, mutta sen tiedän, etten ole kaikkia serkkujani elämäni aikana tavannut. Minusta serkku ei ole liankaan yhtä läheinen kuin sisko tai veli, ei sinne päinkään.
Minä en ole koska tavannut yhtä veljistä. Mutta ei minusta silti olisi normaalia perustaa hänen kanssaan perhettä. Kysehän ei ole siitä, miten läheiset välit ovat henkisesti, vaan siitä että serkku on geneettisesti läheinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä.
Minä mietin aina serkkuni "sitä".
Kaikki olemme serkkuja toisillemme kun tarpeeksi kauas katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olemme serkkuja toisillemme kun tarpeeksi kauas katsotaan.
Ei minulla mitään serkkuja ole. Serkkuja ovat sisarusten lapset keskenään. Isälläni ja äidilläni ei ole sisaruksia, joten on täysi mahdottomuus (jos mummot ja papat eivät ole jotain piilolapsia jonnekin pusanneet), että minulla olisi serkkuja. Etäisemmät sukulaiset eivät ole serkkuja.
Hups