Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä opiskelijamiehet näkee yli 10 vuotta vanhemmassa naisessa?

Vierailija
07.10.2019 |

Reilun kuukauden aikana kolme on jo yrittänyt lähestyä yliopiston sähköpostin kautta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenniin harva teekkari saa naista? Siksikö että alat on yleensä aina miesvaltaisia?

Huonot sosiaaliset kyvyt ja konservatiiviset asenteet naisten asemasta ja maailmasta muutenkin viehättää suht harvoja naisia. 

No nyt ei puhuttu erikseen tietoteekkareista.

Ehkä tietotekniikan tyypit on pahimpia, mutta pätee kyllä muihinkin. 

Vierailija
42/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kiinnostaa reikä. Keneltä reikää saa todennäköisemmin kuin omanikäiseltä? Vanhemmalta.

Ihmettelen kyllä tätä luuloa. Mihin se oikein perustuu? Kokeneempi nainen lähtee seksisuhteeseen herkemmin joo, mutta tulee myös vaativammaksi. Epätoivokaan ei aja kolmikymppistä parikymppisten miesten syliin, ei niiltä saa sitä mitä epätoivoinen nainen kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmilta ei saa ilman parisudessössötystä.

Vierailija
44/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 25, innosta piukeena panon kymmenen vuotta vanhempaa yyhoo-leidiä. Poikamiesvuosieni top3-panoja.

Vierailija
45/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Terhikki

Vierailija
46/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36v. nainen ja en kyllä ymmärrä miksi joku minun ikäinen nainen haluaisi jotain parikymppistä nuorta kokematonta pojan kloppia edes sänkyhommiin. Itse paljon mieluummin ottaisin kokeneemman, oman ikäisen tai hieman vanhemman miehen. Mielipiteitä ja makuja on monenlaisia mutta aika moni minun ikäinen nainen todennut saman. 

No sinä et ymmärrä, minä en ymmärrä sinua. Olen yli 50 ja kelpuuttaisin mielellään n. 20 v noihin hommiin.

Ovat niin paljon komeampia ja hyväkroppaisempia kuin vanhemmat miehet. Jo 30 v on liian vanha.

Tässä taas näkee eron että miehet ovat viisampia näissä asioissa. Ei yhtään haittaa miestä jos on joku 30 vuotta nuoremman  muijan kanssa päinvastoin. Naiset pokkana väittävät että ottavat mieluummin vanhan äijän kun komean nuoren miehen.

Vierailija
47/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt... Minua piirittää yli 15 vuotta nuorempi mies, haluaa seksiä, ei suhdetta, sen verran tiedän.

Ja mua piirittää 18 v mies. Seksiä tietenkin haluaa, mutta niinhän ne kaikki!

Vierailija
48/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä loppuviimein merkitse niin paljon kuin kemia. Kemiaa voi olla ihan yllättävien ihmisten välillä jotka on eri rotua, eri ikäisiä, erilaisia luonteita, eri näköisiä jne. Ikä voi olla elämänkokemuksen myötä vetovoimaa lisäävä piirre ihmiselle. Nuoruus kun on usein naiviutta ja pinnallisuutta mitkä ei ole kovin seksikkäitä ominaisuuksia ihmisten välillä.

Vierailija
49/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kiinnostaa reikä. Keneltä reikää saa todennäköisemmin kuin omanikäiseltä? Vanhemmalta.

Jaa-a, minua kiinnostaa enemmän ne reunat.

Eihän ne reunat miltään tunnu. Tiukka reikä tekee gutaa.

Pienimunanen mies tai mies joka ei hallitse esileikkejä taas ruikuttamassa.

Vierailija
50/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeluaikoina kaveri kävi painamassa yh-äitejä

Ilmeisesti opettivat sille monia näppäriä juttuja

Vierailija
51/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on onni olla läski keski-ikäinen...en kyllä haluaisi kaksi-kolmikymppisiltä mitään romanttisia lähestymisiä. Oman ikäisiltä tai vanhemmilta kelpaisi.

Minä olen vähän pullea 40v perheenäiti ja niin vaan tuli söpö 25v poika minua pokaamaan! Ehkä ajatteli minun olevan helppo saalis,mutta oli se silti kovin imartelevaa.

Vierailija
52/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kaksvitosena usean vuoden suhde itseäni kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Nyt liki kuuskymppisenä muistelen kaiholla niitä aikoja ja kyytejä.

Miksi suhde loppui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi