Ylen Muuttopäiväkirjat ohjelma
Kukaan kattonut? Mikä ihme toi yksi pari on?! Tyypit ollu yhdessä KOLME kuukautta ja sitten muutetaan yhteen johonki hemmetin läävään lasten kanssa. Tai nainen siellä asui aiemminkin mutta miksi hitossa toi talo on tossa kunnossa? Ja kuka muuttaa yhteen kenenkään kanssa kolme kuukauden jälkeen jos on lapsia??
Kommentit (321)
Se koira oli vanha ja sairas :( Näky kuvasta. Maalla koirat yleensä lopetetaan juuri noin se on kerrasta laaki eikä tarvi erillaisten piikkien kanssa eläin parkaa kiusata. Surullinen kohta se oli mutta semmosta se on ja turha sitä kauhistella tietokoneen takaa
Onko tuo Antti Grigori Rasputinin jälkeläinen?
Ummeljoen pariskunta oli kyllä tosi surullista katsottavaa, lähinnä lapsien takia. Vanhempien kiroilu ja räävitön käytös, homofobiset ja tuomitsevat kommentit ihanassa sisarusten välisessä hetkessä ja elämänhallinnalliset ongelmat (ostellaan älypuhelimia ja kasoja joululahjoja samalla, kun ei ole varaa maksaa laskuja) vaikuttaa väkisinkin lapsiin joko nyt tai vähintään tulevaisuudessa. Tunnistan noita samoja piirteitä omasta lapsuudestani ja vasta aikuisiällä olen havahtunut siihen, ettei se todellakaan ole normaalia.
Taksikuski (Ville?) vaikutti ihanalta ja symppikseltä. Itseäni jäi mietityttämään, että mikä funktio oli laittaa 10. jakson loppuun se Juliuksen avautuminen? Tai ylipäänsä keskustella pettämisestä, kolmenkimpasta yms. arkaluontoisista asioista?
Kiinnostaisi tietää, että miten pareilla menee nykyään, ovatko vielä yhdessä vai erillään.
Olen nyt katsonut pari jaksoa. Aikamoisissa oloissa elää tämä yksi perhe, tuo ei näytä sopivalta eikä turvalliselta ympäristöltä etenkään pienille lapsille. Myös aikuisten käytös on epämääräistä. Ihan kuin nämä oikein kerjäisivät lasua, vai pitävätkö tuota kaikkea jotenkin normaalina?
Vierailija kirjoitti:
Eilen 1. jakson katsottuani koukutuin heti ja katsoin kaikki jaksot putkeen, arvasin heti, että uusioperheestä tullaan puhumaan. En vaan ymmärrä sitä, miksi köyhässäkin perheessä ei voisi olla siistiä, järjestyksen pito ei suuria resursseja vaadi. Huomionarvoista kuitenkin on se, että lapsista pidetään hyvää huolta, eikä heitä erotella sinun ja minun lapsiin vaan kaikki näyttävät saavan tasaisesti huomiota molemmilta aikuisilta ja lapset vaikuttivat kilteiltä ja tottelevaisilta, ehkä se tärkein asia sittenkin on, että perheestä löytyy rakkautta ja välittämistä, niukoista taloudellisista resursseista huolimatta.
Lapsethan ovat todella söpöjä! Toivon kaikkea hyvää heille tulevaisuudessa aivan kuten myös heidän vanhemmilleen vaikean elämäntilanteen hellittämistä.
Minä katsoin Areenasta kaikki jaksot putkeen ja kissoja omistavana huomasin, että tamperelaisparin kissat ryhmääntyivät nopeammin samaksi yksiköksi kuin itse pari.
Jokaisessa eläintaloudessa eläimistä pidettiin todella hyvää huolta ja näki, että ne ovat omistajilleen rakkaita.
Muuten oli mielenkiintoista ikäänkuin tutustua uusiin ihmisiin. Kerrankin oikein elämänmakuinen sarja ekstroineen!
Eipä ollut taas mammoilla mitään hyvää sanottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ummeljoen pariskunta oli kyllä tosi surullista katsottavaa, lähinnä lapsien takia. Vanhempien kiroilu ja räävitön käytös, homofobiset ja tuomitsevat kommentit ihanassa sisarusten välisessä hetkessä ja elämänhallinnalliset ongelmat (ostellaan älypuhelimia ja kasoja joululahjoja samalla, kun ei ole varaa maksaa laskuja) vaikuttaa väkisinkin lapsiin joko nyt tai vähintään tulevaisuudessa. Tunnistan noita samoja piirteitä omasta lapsuudestani ja vasta aikuisiällä olen havahtunut siihen, ettei se todellakaan ole normaalia.
Taksikuski (Ville?) vaikutti ihanalta ja symppikseltä. Itseäni jäi mietityttämään, että mikä funktio oli laittaa 10. jakson loppuun se Juliuksen avautuminen? Tai ylipäänsä keskustella pettämisestä, kolmenkimpasta yms. arkaluontoisista asioista?
Kiinnostaisi tietää, että miten pareilla menee nykyään, ovatko vielä yhdessä vai erillään.
Areenassa ovat ekstrat, joissa parit kertovat kuinka nyt menee.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt katsonut pari jaksoa. Aikamoisissa oloissa elää tämä yksi perhe, tuo ei näytä sopivalta eikä turvalliselta ympäristöltä etenkään pienille lapsille. Myös aikuisten käytös on epämääräistä. Ihan kuin nämä oikein kerjäisivät lasua, vai pitävätkö tuota kaikkea jotenkin normaalina?
Suomessa on kymmeniätuhansia vastaavalla tavalla käyttäytyviä aikuisia. Lapsia hoidetaan, ruokitaan, huomioidaan ja annetaan hyvän yön pusut poskelle ennen kuin käsketään alkaa nukkua.
Enemmän minä olen huolissani niistä lapsista, joiden vanhemmat eivät ole henkisesti läsnä vaan tapittavat jotain ruutua eläen jossain rinnakkaistodellisuudessa. Sitten lapsille laite käteen eikä kommunikoida juuri mitenkään perheessä. Silloin eivät hienot sisustukset jne auta lasta mitenkään. Ummeljoen talossa lapset ainakin saivat todella hyvää motoriikkatreeniänja sen huomasi.
Väinölle tekisi hyvää asua hetki omillaan ennen kuin muuttaa suoraan mamman helmoista tyttöystävän kanssa kimppaan.
Oon aivan järkyttynyt tuosta että kuka ylipäätään tuo kolmen kuukauden seurustelun jälkeen uutta kumppania vielä edes lapsille näytille, niin nämä muuttaa jo yhteen?! Vieläpä kun kyseessä on noin epämääräisen ja rikollisen taustan omaava ukko. Pienelle Viljamille tosin varmaan parempi näin, saa varmasti kuitenkin parempaa huolenpitoa tuolla kuin että joutuisi elämään kaksin tuon vastuuttoman isänsä kanssa.
Tuntuu et Tanja saattais pystyä hoitaan oman talouden ja elämän ihan kunnialla, mutta Antti sit hankaloittaa molempien elämää. Ihan järkyttävää sen kaikki oleminen ja käyttäytyminen.
Viljamin käytös on kans aika pahaa katsottavaa, selvästi kova esitys kameran edessä, mut järkyttää esim toi miten puhuu Annin äidin kissasta. Toivottavasti Annin äiti antaa palautetta teille keskenkasvuselle viljamille.
Ja Ville on niin ihana <3 niin symppis, välittävä ja iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et Tanja saattais pystyä hoitaan oman talouden ja elämän ihan kunnialla, mutta Antti sit hankaloittaa molempien elämää. Ihan järkyttävää sen kaikki oleminen ja käyttäytyminen.
Viljamin käytös on kans aika pahaa katsottavaa, selvästi kova esitys kameran edessä, mut järkyttää esim toi miten puhuu Annin äidin kissasta. Toivottavasti Annin äiti antaa palautetta teille keskenkasvuselle viljamille.
Nyt mä en tajua. Eikö Viljami ole se pikkuinen poika, siis Antin poika?
Tanja? Annin äidin kissa? Täytyypä katsoa nimet uudelleen.
Hankkiutukaa siitä negaatiostanne eroon niin nautitte enemmän elämästä! Kaikkea , siis kaikkea teillä pitää dissata ja haukkua. V**** mäkin alan muuttumaan negatiiviseksi teidän takianne.
Mikä helve*** se on et kaikkea pitää haukkua? Mua vihastuttaa niin paljon te ihmiset. Olette ilkeitä.
Nämä ihan normaaleja ihmisiä tässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Hankkiutukaa siitä negaatiostanne eroon niin nautitte enemmän elämästä! Kaikkea , siis kaikkea teillä pitää dissata ja haukkua. V**** mäkin alan muuttumaan negatiiviseksi teidän takianne.
Mikä helve*** se on et kaikkea pitää haukkua? Mua vihastuttaa niin paljon te ihmiset. Olette ilkeitä.
Nämä ihan normaaleja ihmisiä tässä ohjelmassa.
moi ana
Yök mikä löysähousu tuo Antti! Suomi on ps ka valtio ja blaablaa, muuttaisi pois sitten jos ei kerran mitään hyvää ole. Valtion vikako sekin on, että hän on saanut sakot törkeästä rattijuopumuksesta? Onneksi jäi kiinni.
Anni ja Väinö kivan oloinen pari, Väinö on hauska poika mutta vähän pitäisi kasvaa ja ottaa vastuuta perus arjen hoidosta.
Miksi Anni lässyttää ja sössöttää
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Väinöä ja Annin äidin koiraa? Merkillistä, ettei sälli tajunnut valittamisen sijaan kääriä pientä mattoa äkkiä pois lattialta. Uhoilu oman peen pyyhkimisestä mattoon oli kyllä pohjanoteeraus aivan kuten poikien juhlatkin.
Anni on kyllä söpö ja vastuuntuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anni lässyttää ja sössöttää
Puhuu aivan samalla tavalla kuin muutkin suunnilleen samanikäiset nuoret tamperelaistytöt.
No voi hohhoijaa