Ylen Muuttopäiväkirjat ohjelma
Kukaan kattonut? Mikä ihme toi yksi pari on?! Tyypit ollu yhdessä KOLME kuukautta ja sitten muutetaan yhteen johonki hemmetin läävään lasten kanssa. Tai nainen siellä asui aiemminkin mutta miksi hitossa toi talo on tossa kunnossa? Ja kuka muuttaa yhteen kenenkään kanssa kolme kuukauden jälkeen jos on lapsia??
Kommentit (321)
Yök kirjoitti:
Tykkäsin kovasti ekasta kaudesta, mutta Lassin takia kakkoskausi varmaan jää kattomatta kun parin jakson jälkeen tuntuu etten kestä katsoo tota niitten showta enää.
Todella raivostuttava ja tyrkky tyyppi,
Inhimillinen puoli tulee kyllä kauden aikana esiin Lassistakin.
Ja Lassi pääsi sateesta huolimattomasti synttäri festareille esiintymään.
No niin ja ite täällä mainostaa biisiään! Niin läpinäkyvää!!!
Vierailija kirjoitti:
Hanna on ihana!
On ihan nätti kyllä, ehkä ihan pikkuisen painoa pois, niin olisi aika jees. Paitsi se jatkuva huomauttelu. Ja kipuilu ties mistä. Pitää sillä kundilla olla pitkä pinna. Ehkä kaikki muu Hannassa on sen arvoinen, asia jota en epäile.
Ihan kiva kausi kunhan kelaa tämän huomiota kerjäävän pariskunnan osat yli. Sääli muille ohjelmassa mukana oleville, että yksi julkisuutta hamuava pariskunta lähes pilaa koko kauden.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli myös Klaaran miehestä mieleen narsismi. Käyttäyty just niin kuin ex-poikaystäväni, koko ajan solvasi, halveksi, antoi minun kuvitella että kaikki johtu minusta. Sitten yhtäkkiä kun olin luovuttamassa veti pinnalle takaisin, muuttui ikäänkuin toiseksi ihmiseksi, toi kukkia ym ym sama mitä tuokin.. Lopulta pääsin hänestä eroon pitkän vainoamisen jälkeen. Tuli vain omat kokemukset mieleen. Klaara vaikutti aivan ihanalta ihmiseltä! Kaikkea hyvää sinulle jos luet tätä.
Täysin samaa mieltä, tossa käytöksessä oli nähtävissä perus henkistä väkivaltaa. Toivottavasti ovat jo eronneet? Melkeen teki mieli etsiä Klaara somesta ja laittaa viestiä koska tuli niin omat kokemuset mieleen eikä kenenkään tarviis tuommosen narsistin kanssa kärvistellä. Klaaran tapaisille naisille olisi tosi paljon ottajia, ja ansaitsee samanlaisen positiivisen ihmisen vierelleen kuin itsekkin on. Ihania arkipäivää piristäviä kokkailuja teki ja mies vaan dissas. Oli aivan hirveetä katottavaa.
Alussa luulin, että Lassi esittää itseironisesti olevansa isokin rokkistara ja keikkaa pukkaa, suuret fanilaumat ym, mutta tosissaanhan tuo oli... Myötähäpeä.
Lopussa oltiin isojen asioiden äärellä, mutta naisena itse toivoisin, ettei mies romahda noin, kun itseäkin huoli painaa.
Toivoisin silloin vahvaa ja turvallista olkapäätä, joka tsemppaisi, että kyllä tästä selvitään, tuli mitä tuli.
Nyt näytti olevan osat toisinpäin, miten Kati näytti vahvemmalta, kun mies itkeä tihrutti ja valitti kaikenaikaa.
Oli sentään ruusuja ostanut ja kehui avovaimoaan, siitä pointsit.
Kakkoskauden pariskunnat kaikki omilla tavoillaan symppiksiä, ja selkeesti kaikki pariskunnat tykkäävät toisistaan eikä ollut samanlaista henkistä väkivaltaa kommunikoinnissa kenelläkään kuin mitä ykköskauden Klaaran mies harrasti.
Kati ja Lassi näyttää hermostuttavan monia mutta vaikuttavat täydellisiltä toisilleen ja keskinäinen kommunikointikin on aika sympaattista vaikka en itse tuommoisessa suhteessa haluaisikaan olla. :D
Hanna on niin rasittava, ihme valittaja ja päsmäri. Tuo suhde ei kauan kestä. Kukaan ei jaksa kuunnella tuollaista nalkuttajaa.
Jos mun mies jatkuvasti mammoittelisi mua niin kuin toi Lassi, saisi painua oikeasti sen mammansa kylkeen. Ällöttävä puhetyyli muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaikki jaksot ja toi yks pariskunta sai kyllä karvat nousemaan pystyyn. En ees jaksa luetella mitä kaikkea kauhistelin.. Lapset elää törkyn keskellä huonokuntoisessa talossa ja rahasta on tiukkaa. Miten voi olla varaa oikeasti työttömällä ihmisellä pitää omakotitaloa, autoa, kissalaumaa, isoa koiraa ja vielä hevosta? Röökiäkin palaa kyllä tasaiseen tahtiin mutta laskuihin ei oo varaa.
Ihan vaan sillä mietin kun itsekin ollut joskus työttömänä ja hyvä kun sai sinkkuihmisenä itsensä sillä rahalla ruokittua ja laskut hoidettua.
Kolmesta lapsesta lapsilisät sekä elatusmaksut, työttömyyspäiväraha ja ehkä myös toimeentulotuki? Kyllä sillä jo toimeen tulee, jos esim. velaton talo, eikä tarvitse asuntolainaakaan lyhentää. Ummeljoella ei varmaan saisi taloa edes myytyä, joten Kelakaan ei varmaankaan edellytä sen myyntiä esimerkiksi toimeentulon saamista varten. Hevosen pitoa kyllä ihmettelen. Mutta mitäpä toisten raha-asiat muille kuuluu. Käsityksenä vaan ollut, että hevosen ylläpito olisi kallista.
Hevosen ylläpito on yllättävän halpaa jos on omat tilat. Vuokrakarsinassa hintaa tulee. Ruokinta ei ole hirveän kallista, heinille tulee hintaa, jos ei itse viljele. Heinät suurin kuluerä ja karsinan kuivikkeet (pehku tai olki). Jos ei eläinlekuri kuluja tule niin ok ja kengitys ehkä 60e 2 kk välein.
Itselläni hevosia kotona pari ja siksi vastailin.Yhdessä jaksossa Ummeljoen emäntä kengittää itse hevosen.
Okei. Sitä en ole vielä nähnytkään. Sitten on jo tosi hyvät hevosmiestaidot ja paljon kokemusta. Täytyypä katsoa. Arvostan.
Eikö nykyään ole korrektimpaa puhua hyvistä hevoshenkilötaidoista 🤔?
Ummeljoen emäntä ei kengittänyt vaan siinä oli mies kengittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan järkyttävä tämä uusioperhe, ampuivat koiran oletettavasti koska oli kuluerä. Ikävintä oli, että tuo valmistelu näytettiin ja tälle Antille oli raskainta kuopan kaivaminen :(
Väärin. Oletko edes katsonut ohjelmaa? Kommenttia kyllä heti tulee. Nainenhan sanoi että koira on huonossa kunnossa ollut jo pidemmän aikaa. Sairas eläin pitää lopettaa. Hänhän sanoi että rakkautta on myös osata päästää irti ja kovasti Jätkä koiraa muistettiin, lapset piirsi kortteja koiran muistolle. Lopettamisessa ampumalla ei ole mitään väärää kun se osataan tehdä oikein ja eläin kuolee heti. Huutelemassa täällä kyllä ollaan vaikka ei edes ole ymmärretty mitä ohjelmassa pari sanoi ja kertoi.
Ihanaklaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli myös Klaaran miehestä mieleen narsismi. Käyttäyty just niin kuin ex-poikaystäväni, koko ajan solvasi, halveksi, antoi minun kuvitella että kaikki johtu minusta. Sitten yhtäkkiä kun olin luovuttamassa veti pinnalle takaisin, muuttui ikäänkuin toiseksi ihmiseksi, toi kukkia ym ym sama mitä tuokin.. Lopulta pääsin hänestä eroon pitkän vainoamisen jälkeen. Tuli vain omat kokemukset mieleen. Klaara vaikutti aivan ihanalta ihmiseltä! Kaikkea hyvää sinulle jos luet tätä.
Täysin samaa mieltä, tossa käytöksessä oli nähtävissä perus henkistä väkivaltaa. Toivottavasti ovat jo eronneet? Melkeen teki mieli etsiä Klaara somesta ja laittaa viestiä koska tuli niin omat kokemuset mieleen eikä kenenkään tarviis tuommosen narsistin kanssa kärvistellä. Klaaran tapaisille naisille olisi tosi paljon ottajia, ja ansaitsee samanlaisen positiivisen ihmisen vierelleen kuin itsekkin on. Ihania arkipäivää piristäviä kokkailuja teki ja mies vaan dissas. Oli aivan hirveetä katottavaa.
Mutta. Kuten Klaara itsekin tajusi niin liian innokkaana oli haluamassa yhteen muuttoa. Olisivat asuneet erillään eikä tunkenut toisen reviirille.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin heti heistä että työttömiä. Miksiköhän ei käy töissä?
Koska ei ole aikaa näille tyhjänpäiväisille ohjelmille, jos käy töissä.
Ensimmäistä kertaa katsoin ja järkytyin siitä millaisissa oloissa jotkut asuu, tai miten hitaalla voi käydä.
-ostetaanko helmipuuroa?
-mitä se on?
-puuroa missä on vähän niin kun helmiä seassa.
-MITÄ SE ON???
Paljonkohan tuollaisissa tv-sarjoissa olemisista maksetaan?
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tuollaisissa tv-sarjoissa olemisista maksetaan?
Tuommoiset "Muuttopäiväkirjat" ja "Satuhäät"-tyyppiset jutut, 700-800 euroa, voi olla vähän enemmän, mutta alle 1000 euroa kuitenkin.
Kuulostaa ihan järkyttävälle. En ole ohjelmaa katsonut mut eksyin tähän ketjuun. Miksi ottaa lemmikkejä jos niistä ei ole varaa pitää huolta kunnolla ja esim viedä piikille kun aika on.