Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen Muuttopäiväkirjat ohjelma

Vierailija
07.10.2019 |

Kukaan kattonut? Mikä ihme toi yksi pari on?! Tyypit ollu yhdessä KOLME kuukautta ja sitten muutetaan yhteen johonki hemmetin läävään lasten kanssa. Tai nainen siellä asui aiemminkin mutta miksi hitossa toi talo on tossa kunnossa? Ja kuka muuttaa yhteen kenenkään kanssa kolme kuukauden jälkeen jos on lapsia??

Kommentit (321)

Vierailija
281/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen biisit tuossa sarjassa,hyvä musiikki?

Vierailija
282/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blommo kirjoitti:

Taisi mennä juuri sillä tavalla porukan tunteisiin kuin tuotantoyhtiöllä ja leikkaajalla oli tarkoituskin jotta ohjelma lähtee lentoon.

Itse en ainakaan vaikuta siihen "lentoon lähtöön". Ei noita toista kertaa halua katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tosiaan Lassin olevan pitkästi yli 3-kymppinen.

Vierailija
284/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin innoissani tästä uudesta kaudesta, kunnes näitten Lassin ja Katin naama läsähti ruutuun. Tyrkkyjä pyrkyreitä. Lööppi sinne lööppi tänne. Olin siellä ja olin täällä! Pelle tuo äijä. Minä Minä ja vielä kerran minä! Kyllähän tuo Katikin on tietynlainen, kun tuollaisen äijän kanssa elämää rakentaa. Samanlaisia tyrkkyjä! Oksennus lentää! Ois mielenkiintosta tietää mistä tämmönen yli korostunut itserakkaus kumpuaa???

Vierailija
285/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistuu nyt tosta äitiyspakkauksesta.... Voi jessus mikä pumpulissa lällinyt pullamössö

Eikös sillä ollut lapsia ennestään vai katsoinko väärin? Miten se ei voi tietää tuosta pahvilaatikossa nukkumisesta? Ja oliko se ihan tosissaan siitä että alkaa kerätä rahaa ettei yhdenkään lapsen tarvitse nukkua pahvilaatikossa, vai oliko sekin joku sen "hauska" läppä??

Näkyihän ne kaksi tyttöä siinä ohjelmassa.

Vierailija
286/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
287/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toi Lassi on alle 30 vee? Huh...

näyttää vanhemmalta ja tulee lähinnä mieleen iso lapsi. mun poika aikanaan noin 6 vuotiaana temppuili tulla tavalla.

Vierailija
288/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lassi oli ensin kuin joku sketsihahmo, ö-tason artisti jonka "hauskat" jutut saavat lähinnä pyörittelemään silmiä. Mutta kyllähän se myöhemmissä jaksoissa sitten kosketti, kun heille tuli se tilanne päälle.

Vierailija
289/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassi Viljanen huippusuosittu viihdyttäjä/laulaja.

Spotify: 4 kappaletta joiden yhteenlaskettu lataus määrä 140.000 kertaa.

Nää on keskenään "huippusuosittuja" :-)

Vierailija
290/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee tarve Lassilla tuoda esiin, miten hän on ollut lehdissä, tv:ssä ym ja vielä kakkuunkin sai kuvansa! Hakee ilmeisesti jotain nostetta olemattomalle uralleen...

Vierailija
291/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten raskasta porukkaa tässä sarjassa, erityisesti Lempäälässä. Mitä noi luulee olevansa? :D

Vierailija
292/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se taksikuski kaunis, mutta jättäisi lisäkkeet ja piikitykset pois.

Miehensä aika "nuori" mieleltään. Kuitenkin kuulostaa empaattiselta ja hyvältä ihmiseltä.

Vierailija
293/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vasta tämän sarjan Areenasta ja olen järkyttynyt tuosta Ummeljoen perheestä ja myös siitä, että täällä heidän välejään lapsiin kuvataan ”lämminhenkisiksi”? Mitä ihmettä?

Jatkuvasti kiroilevat vanhemmat ovat jonkun mielestä lämminhenkisiä? Ja esim Antin kommentti tytölle, että ”läski pois edestä” ja ”tekisi mieli heittää tuo tyttö Kymijokeen”, kun olivat menossa yhdessä kauppareissulle. Jos puheet ovat tuollaisia ja miehellä on ehdonalaisia tuomioita pahoinpitelyistä, niin ihmettelen tosiaan, jos lastensuojelu ei ole mukana tämän perheen tukemisessa. Toivottavasti on ja toivottavasti vanhemmat selvittävät, jos heillä on ADHD, Tourette tms sairaus, mistä osittain voi johtua holtiton rahan- ja kielenkäyttö.

Tää äijä on ihan yhtä kamala myös livenä. Käy naista sääliksi, vaikka ei tuokaan mikään ihan puhdas pulmunen ole.

Vierailija
294/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan viime kauden Klaara vielä sen kauhean Matin kanssa yhdessä? Tuli mieleen hänen käytöksestä oma surkea suhteeni jossa ex oli samalla lailla henkisesti väkivaltainen, ja itse olin ihan kuin Klaara. Nykyään olen onnellisessa parisuhteessa jossa molemmat kohtelee toisiaan kivasti. Toivottavasti Klaarakin, joko Matti on muuttanut käytöstään tai Klaara siirtynyt eteenpäin.

Vierailija
295/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän että tällä Matilla on henkisiä ongelmia, ahdistusta ja sellaista. Mutta minun mielestäni Klaara on liian empaattinen ja joustava. Vaikka ahdistaisi niin pitää silti kohdella toista hyvin ja kommunikoida avoimesti ja huomaavaisesti että nyt en pysty tekemään vaikka jotain. 

Vierailija
296/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaaraa kävi sääliksi. Tuntui että Mattia ärsytti jopa Klaaran kiltteys ja yritti sillä hakemalla hakea koko ajan jotain skismaa heidän välille. Mut joo tästä uudesta kaudesta huomaa, että ihmiset ei puhu kuin tästä Lempäälän pariskunnasta :D vain pari mainintaa muista pareista.

Vierailija
297/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Lassi "viihdyttäjäpersoona" kahden lapsen isä ei tunnistanut äitiyspakkausta ja alkoi tekemään itselleen rahaa verukkeella 10% voitoista käytetään siihen ettei lasten tarvitse nukkua pahvilaatikossa on uskomattoman ärsyttävä ja niljakas persoona.

HYI HEL*****!

Tragikoominen ihminen. Jäätävä myötähäpeä!!

Vierailija
298/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiusallinen toi Lassin ja Roope Salmisen kohtaaminen :D Roopesta huomasi, ettei pidä Lassista ollenkaan ja kommentit oli just sellaisia. Myös näin ruudun perusteella hyvin rasittava persoona tuo Lassi. Miten vaimo jaksaa? Vaimo vaikutti aika vaisulta persoonalta.

Vierailija
299/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myötähäpeän määrää, kun tämä Ruisrockin päälavalle hamuavan, ties kuinka monen samanlaisen kotimaisen iskelmän honottajan musiikkia nyt sitten kuuli. En usko, että fanien määrä on kovinkaan suuri. En sano pahalla, mutta näitä on karismaattisempiakin joita mahtuu 13 tusinaan.

Hän voisi kyllä tehdä omaperäisempiä sanoituksia, jostain omakohtaisesta kokemuksesta. Vaikka siitä päivästä, kun hänelle selvisi, että vauvat eivät saa pinnasänkyä äitiyspakkauksesta.

Ja hei. Miksei tämä laulava vihtamies antaisi niistä 15 kpl vihtoja/vastoja, koko summaa hyväntekeväisyyteen. Nyt tuo naurettava 10 % kuulosti absurdilta tavalta lopettaa vauvojen nukuttaminen "pahvilaatikossa, siis ihan gauhiaa".

Vierailija
300/321 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti ekasta kaudesta, mutta Lassin takia kakkoskausi varmaan jää kattomatta kun parin jakson jälkeen tuntuu etten kestä katsoo tota niitten showta enää.

Todella raivostuttava ja tyrkky tyyppi,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä