Tripla aukeaa Pasilassa 10 päivän päästä. YES! Pääsee Prismaan!!!
Pääsee Ale lappuja metsästään. Ainakin Kaaren Prismassa usein löytää -30% tuotteita. Voi käydä Prismassa hakee -30 tai -60% lihat ja mennä vieressä olevaan Lidliin hake muut! Yes!! Voi tätä ilon päivää!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva teille! Mulla on tässä metron varrella jo tarpeeksi ostareita ja Prismoja!
Missä siellä metron varrella on Prismoja, muualla kuin Puotilassa ja Matinkylässä? Näilläkin etäisyyttä joku 30 km että aika pitkä matka ruokakauppaan sulla.
Eikö Itiksessä ole Prismaa?
Jos tarkoitat "Itiksellä" Itäkeskuksen kaupunginosaa, metroasemaa ja metroaseman yhteydessä sijaitsevia Itiksen/Eastonin kauppakeskuksia, niin ei ole Prismaa siellä.
Prisma on ihan toisella puolella kehä 1. Lyhin kävelymatka sinne on Puotilan asemalta, jos välttämättä metroa haluaa käyttää.
”Ihan toisella puolella kehä 1” kuulostaa kuin se olisi jotenkin kaukana. Ei ole. Kyllä mä ainakin ajattelen sen kuuluvan Itiksen kokonaisuuteen.
No ajattele miten tykkäät.
Fakta on kuitenkin se, että sekä Itis, Easton, Puhos että se kompleksi jossa Prisma, XXL ym ovat täysin erillisiä, eri omistuksissa olevia kauppakeskuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva teille! Mulla on tässä metron varrella jo tarpeeksi ostareita ja Prismoja!
Missä siellä metron varrella on Prismoja, muualla kuin Puotilassa ja Matinkylässä? Näilläkin etäisyyttä joku 30 km että aika pitkä matka ruokakauppaan sulla.
Eikö Itiksessä ole Prismaa?
Jos tarkoitat "Itiksellä" Itäkeskuksen kaupunginosaa, metroasemaa ja metroaseman yhteydessä sijaitsevia Itiksen/Eastonin kauppakeskuksia, niin ei ole Prismaa siellä.
Prisma on ihan toisella puolella kehä 1. Lyhin kävelymatka sinne on Puotilan asemalta, jos välttämättä metroa haluaa käyttää.
”Ihan toisella puolella kehä 1” kuulostaa kuin se olisi jotenkin kaukana. Ei ole. Kyllä mä ainakin ajattelen sen kuuluvan Itiksen kokonaisuuteen.
No ajattele miten tykkäät.
Fakta on kuitenkin se, että sekä Itis, Easton, Puhos että se kompleksi jossa Prisma, XXL ym ovat täysin erillisiä, eri omistuksissa olevia kauppakeskuksia.
No on ne erillisiä tietty, mutta käytännössä samaa kompleksia, koska ovat niin lähekkäin.
Toivottavasti sinne tulee myös baareja, joissa voi naukkailla junaa odotellessa. Siis muitakin kuin safkamestoja.
Reserved rantautuu Suomeen, kun Tripla aukeaa. Ulkomailla olen joskus niissä käynyt, ja jotain ostanutkin.
Mäkin oon ihan innoissani! Sporalla Prismaan! <3
Onhan se ihan paska paikka jos siellä on Prisma jossa on niitä ällöttäviä alelappuja. Ihan sama onko siellä muuta ja pääseekö sinne helposti.
Ja mua ei saa Prismaan millään, oon irrottautunut siitä jo pari vuotta sitten. Ainakin Malmi on menny ihan alas, hyllyt tyhjinä ja yläkerta masentava. Viikkikään ei ole pelastanut Prisman mainetta. Tosin ei Cm:kään mikään räjäyttävä kokemus ole.
Parasta Triplan avaamisessa on, että ei tarvitse enää palella, kun odottaa myöhässä olevaa junaa.
Arvuutellaanko kuinka monta kuukautta menee, että The Mall Of Tripla myydään seuraavalle ja ostaja on Westfield?
Terveisiä Westfield The Mall Of Scandinaviasta.
Toivottavasti Triplan tarjonta on kokonaan vegaaninen :)
Meikä on käyny Prismassa jo ainakin 20 vuotta. Mukavaa että siellä Helsingissäkin kohta pääsee.
Prisma :D Eipä tarvi mennä tuonne, kun on Viikin Prisma 200 metrin päässä kotiovelta.
Minäpäs kävin tänään Malmin Prismassa ja viereisessä Saiturinpörssissä. Jos Triplassa ei ole Saiturinpörssiä, niin boikotoin koko paikkaa!
Nyt ei aukea. Onko pääkaupunkiseudulla Prismoista ollut puutetta kun Prisman avautumista ilakoidaan?
Omassa lokaatiossani on jopa 4 Prismaa 10km säteellä. Kyllä, luit oikein neljä.
Juu, Saiturin pörssi Malmilla on hyvä. Liike pienempi mutta juuri näiden tiettyjen tavaroiden valikoima ja hintataso parempi kuin Prisman. Prisman rempan jälkeen valikoima supistunut kauttaaltaan ja tosiaan usein tietyt tavarat loppu. Ja näin taitaa olla muissakin Prismoissa.
Triplan seinät ulkopuolelta on aivan kamalat reikäset, koloset, voi yrjö. Pitää mennä silmät ummessa sisään.
Mulle on prisma ihan sama, mutta ne vaateliikkeet! Bershka, reserved yms mitä ei Suomessa ole aikaisemmin ollut.
Tietääkö joku mitä baareja sinne tulee, perus william k?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei aukea. Onko pääkaupunkiseudulla Prismoista ollut puutetta kun Prisman avautumista ilakoidaan?
Omassa lokaatiossani on jopa 4 Prismaa 10km säteellä. Kyllä, luit oikein neljä.
No, Prismat ovat ns. peltomarketteja ja Helsingin kantakaupungissa tai edes sen liepeillä niitä ei ole ainoatakaan. Kilpailevan ketjun City-Marketejakin on vain 1 (Ruoholahdessa).
Ok, en muistanut missä se siellä on. En ole käynyt sielläpäin varmaan 10 vuoteen.