Tripla aukeaa Pasilassa 10 päivän päästä. YES! Pääsee Prismaan!!!
Pääsee Ale lappuja metsästään. Ainakin Kaaren Prismassa usein löytää -30% tuotteita. Voi käydä Prismassa hakee -30 tai -60% lihat ja mennä vieressä olevaan Lidliin hake muut! Yes!! Voi tätä ilon päivää!
Kommentit (85)
Jeeee... siellä on H&M, Dressman, Hese, ginatricot ja varmaan joku trendikahvila mistä saa soijamaitolattea ja arnoldsin donitseja.
Historiallista!! Missään muualla näitä vastaavia ihanuuksia ei olekaan vielä laitettu saman katon alle. Jeee!
Varmaan paikallisille hyvä juttu. Itse en kyllä täältä idästä lähtis käymään on lähemmälläkin ostoshelvettejä.
Elektroniikkaa ei taida olla tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko myös Citymarket?
Ei taida tulla, tulee vain K-Supermarket. Itsekin olen iloinen kun tulee Prisma lähistölle ja muitakin kauppoja ja ravintoloita. Ja sattui sopivasti, että mulla on vapaapäivä avajaispäivänä :).
Voi jukranpujut, pääsispä Prismaan!
Vierailija kirjoitti:
Jeeee... siellä on H&M, Dressman, Hese, ginatricot ja varmaan joku trendikahvila mistä saa soijamaitolattea ja arnoldsin donitseja.
Historiallista!! Missään muualla näitä vastaavia ihanuuksia ei olekaan vielä laitettu saman katon alle. Jeee!
Ne muualla olevat "ihanuudet" ei olekaan ollut Pasilan asukkaita ja Pasilassa työskenteleviä lähellä. Kohta on!
tähän asti Pasilan palvelut on ollut surkeita. Lidl, Alko, K-market ja Länsi-Pasilassa Alepa, Ärrä ja K-market. Ravintoloita en viitsi edes mainita.
Pasilan ravintolatarjontaan tripla kyllä tuo lisää. Olen ollut pari kertaa Messukeskuksen vieressä hotellissa ja illalla miettinyt, mistä muualta saisi ruokaa kuin hotellin ravintolasta. Pasilan ravintolatarjonta on ollut täysin olematonta.
Pahasti keskeneräisenä aukeaa, koska jo viisi vuotta käytössä olleet liikenteen poikkeusjärjestelyt menevät koko ajan vain pahempaan suuntaan.
Ai, te ootte ihania! Kuinka joku voi olla noin onnellinen, että pääsee Prismaan?
Vierailija kirjoitti:
Elektroniikkaa ei taida olla tarjolla.
Ei taida olla. Game Stop löytyy peli-ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ai, te ootte ihania! Kuinka joku voi olla noin onnellinen, että pääsee Prismaan?
Mä olen myös onnellinen! Nyt ei tarvi erikseen matkustaa päästäkseen Prismaan :).
onneksi tänne hertsikaankin tulee ens vuonna prisma.
En usko, että liikennejärjestelyt on kunnossa 10 päivän kuluttua, vaikka kauppakeskus avaa ovensa. Liikenne Pasilassa tökkii ihan älyttömästi.
Eikös tuonne tule myös massiivinen vaateketju, puolalainen, joka löytyy jo kaikkialta muualta paitsi Suomesta? Että taitaa siellä ainakin joku muu olla perus henkkajamaukkojen lisäksi. Ja itse odotan, että pääsee myös syömään työpaikan lähelle välillä Friends&Burgersin hyviä hampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pahasti keskeneräisenä aukeaa, koska jo viisi vuotta käytössä olleet liikenteen poikkeusjärjestelyt menevät koko ajan vain pahempaan suuntaan.
Tripla valmistuu ihan ajallaan. Ei siellä ole mikään kesken. Liikenne on asia erikseen.
Tarkoitatko siis The Mall of Tripla Shopping Centeriä? Siellä prisma on Prism.
Mielenkiinnolla odotan Triplan avajaistarjouksia. Pitäisi nimttäin ostaa lapsille uudet talvitakit ja kengät.
Onko Triplassa ilmainen pysäköinti? Se ratkaisee, käynkö siellä vai en. Ja prismassa en käy ainakaan.
Juhuu, prismaan! XD
Söpöä.