Hömpötys, johon et lähtenyt mukaan
Mainitse ehkä jo ohi mennyt hömpötys, johon et lähtenyt mukaan.
Keslustelu ei ole tarkoitettu mielipiteille siitä, onko joku ollut hömpötystä vai ei.
Aloittaakseni: hopeaveden juonti.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten naimisiinmeno, kerrostalot ja koirat on hömpötyksiä. Satoja vuosia kestänyt buumi ilmeisesti sitten...
Ihmettelin ihan samaa. Itse luulin että "hömpötys" olisi joku muoti-ilmiö ja monet ovat siihen tyyliin vastanneetkin. Ei kai voi laittaa samalle viivalle jotain muotitatuointeja ja jotain naimisiinmenoa, kun naimisiin on menty jo Raamatun aikoina.
Tämäkin ketju tuntuu polarisoituvan niin, että persut sanoo vasemmistolaisuutta hömpötykseksi ja toisin päin. Sitten on näitä feminismin vihaajia jotka mainitsevat MeToon. Rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten naimisiinmeno, kerrostalot ja koirat on hömpötyksiä. Satoja vuosia kestänyt buumi ilmeisesti sitten...
Ihmettelin ihan samaa. Itse luulin että "hömpötys" olisi joku muoti-ilmiö ja monet ovat siihen tyyliin vastanneetkin. Ei kai voi laittaa samalle viivalle jotain muotitatuointeja ja jotain naimisiinmenoa, kun naimisiin on menty jo Raamatun aikoina.
Tämäkin ketju tuntuu polarisoituvan niin, että persut sanoo vasemmistolaisuutta hömpötykseksi ja toisin päin. Sitten on näitä feminismin vihaajia jotka mainitsevat MeToon. Rasittavaa.
Minä taas ihmettelen, miten joku voi rasittua siitä, jos vauvapalstalla joku pitää turhana hömpötyksenä sellaista asiaa, johon on itse langennut. :)
Veden juonti.
Tarkoitan tässä yhteydessä ilmiötä, jossa pelätään joka hetki liian niukkaa juomista ja siksi hörpitään tuon tuostakin vettä mukana olevasta pullosta.
Onko nykyihminen ainoa koskaan elänyt nisäkäslaji, joka ei osaa juoda vettä janon mukaan?
En ole vielä liittynyt Facebookiin, Twitteriin, Instagramiin enkä Whatsappiin.
Rasvattomat maitotuotteet
Margariinit
Light -tuotteet
Limu"siiderit" (siis ne esanssivedet UpCider yms.) ja varsinkin sokerittomat limusiiderit
Vierailija kirjoitti:
Veden juonti.
Tarkoitan tässä yhteydessä ilmiötä, jossa pelätään joka hetki liian niukkaa juomista ja siksi hörpitään tuon tuostakin vettä mukana olevasta pullosta.
Onko nykyihminen ainoa koskaan elänyt nisäkäslaji, joka ei osaa juoda vettä janon mukaan?
Eikun tuo sukupolvi on kasvanut tuttipullo kädessä babysitterissä. Ei ne tietenkään sitä voi muistaa, mutta tapa jäi siitä.
Letkajenkka
Kasatshock
Limbo
Tiputanssi
Lambada
Pogoaminen
Ketchup song
Gangnam style
Vierailija kirjoitti:
Letkajenkka
Kasatshock
Limbo
Tiputanssi
Lambada
Pogoaminen
Ketchup song
Gangnam style
Entäs YMCA?
Vanha ketju, mut:
Lemmikkieläimet
Autot
Kuntosali ja muu fitness
Ripsien- tai hiustenpidennykset
Koronahysteria
Laihduttaminen
Kokovalkoinen sisustus
Mietelauseet
Urheilutrikoot housuina
Twitter
LinkedIn
Kasarilla en laittanut etuheittotukkaa
Työpaikan pippalot, verkostoitumistapahtumat
Seuramatkat
99 % ulkonäkötrendeistä, oli sitten meikkiä, vaatteita tai kehonmuokkausta. En aikoinaan permanentannut otsista säkkäräksi, käyttänyt huikeita määriä helmiäispinkkiä huulipunaa, tiiliskirjan paksuisia korkopohjakenkiä, saatika uudemmista läpikuultavan ohuita leggingsejä housuina, ankkahuulia, perskannikat paljastavia shortseja, hammasharjamaisen paksuja tekoripsiä...
99 % dieteistä karppaukseen, gluteenittomuuteen (kun ei keliakiaa ole), aktiivihiilen tunkemiseen joka paikkaan jne.
Somessa olen, kun asun kaukana lähes kaikista läheisistä enkä todellakaan jaksa soitella ja meilailla kaikille erikseen, mutta joku vartti päivässä riittää ihan hyvin, ja usein unohtuu viikoiksikin. Tututkaan ei ole mitään draamailijoita ja persposeerausten postauksia, joten on hyvin leppoisaa. No, tilit onkin useimmilla yksityisiä ja vaan kavereille.