Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead, kausi 10 - OFFICIAL

Vierailija
07.10.2019 |

7.10.2019 alkaa

22.00 FOXilta

HBO

Kommentit (969)

Vierailija
661/969 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos meikäläiset kin taistelijat pujeutuisi zombeiksi. Ei oliis taistelussa tuota zombivoimaa.

Vierailija
662/969 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Negan haluaisi esim Judithista zombia. (alfahan aikoo ottaa kaikki joukkoonsa mukaan, mutta zombeina)

Viimeistään siinä vaiheessa Negan alkaa olla meikäläisten puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/969 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli mielestäni paras jakso kymppikauden toisesta puoliskosta. Jakso jäi avielä todella jännään paikkaan!

Eugenen kuvio on mielenkiintoinen, mistä ja minkälaisesta yhteisöstä toinen osapuoli mahtaakaan olla kotoisin?

Neganista on vaikea sanoa, kenen puolella oikein on. Veikkaan kuitenkin, ettei liiemmin välitä Alfasta ja ylipäätään kuiskaajista. Ehkä jossain vaiheessa tulee jotain nokkapokkaa myös Betan kanssa. Oli kyllä hieman tympeää nähdä Negan kuiskaajien maski naamassa.

Mistähän saadaan ensi jaksoon pelastus Darrylin porukoille? Todella tiukassa paikassa ovat. Hieman pelkään, että ainakin Kuningas kuolee nyt. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
664/969 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai se on Neganille pikku juttu vetää maski päähän kun on jo joutunut panemaan Alphaa....mutta tympeä on mustakin oikea sana sille näylle...Darylin enkelin siivet on kyllä sarjassa niin pysyvä ja hieno juttu, ne ottavat aina jotenkin sydämestä. Ihana kun Judith teki puuttuvan puolen. Mä niin jumaloin edelleen Darylia, etenkin kun se on nyttemmin taas oppinut puhumaan, käynyt suihkussa ja Norman Reedus on tainnut laihtua ♥️

Vierailija
665/969 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jos meikäläiset kin taistelijat pujeutuisi zombeiksi. Ei oliis taistelussa tuota zombivoimaa.

Rick ja kumppanithan kokeilivat tuota zombeiksi pukeutumista jo aivan alkuvaiheessa ollessaan vielä Atlantassa eli he peittivät itsensä zombien sisälmyksillä. Toisen kerran tuota temppua kokeiltiin siinä vaiheessa kun zombit tunkeutuvat Alexandriaan, jolloin yksi pikkupoika alkoi panikoimaan lauman keskellä minkä seurauksena Rickin silloinen naisystävä menehtyi molempien poikiensa kanssa ja Carl menetti näön toisesta silmästä ampumisen seurauksena.

Vierailija
666/969 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Negan haluaisi esim Judithista zombia. (alfahan aikoo ottaa kaikki joukkoonsa mukaan, mutta zombeina)

Viimeistään siinä vaiheessa Negan alkaa olla meikäläisten puolella.

Ei minulla ole mitään sympatioita Negania kohtaan etenkin kun tietää mitä hän teki mm. Glennille, Abrahamille, Sashalle ja monelle muulle hahmolle. Neganista olisi pitänyt hankkiutua eroon jo kauan sitten riippumatta siitä mitä sarjakuvien mukaan tapahtuu. Viimeisenä tekonaan hän voisi hoidella Alfan ja Beta kostaisi sen hoitelemalla Neganin. Sitten olisi toivoa että juoni nytkähtäisi kunnolla eteenpäin.

Vierailija
667/969 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ol jännä Jakso!! jatkuuko vielä ens viikolla va jääkö taas tauolle?!!?!!

Vierailija
668/969 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ol jännä Jakso!! jatkuuko vielä ens viikolla va jääkö taas tauolle?!!?!!

10. kautta on vielä 5 jaksoa jäljellä, niin että 16. jakso esitetään huhtikuun 13. päivänä Suomessa.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Walking_Dead_(season_10)#Episodes

Vierailija
669/969 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun jo iloitsin, että viimein Magnasta päästiin niin eiköhän se tule takaisin.

Samoin Yumiko vois lähteä samalla oven avauksella.

Vierailija
670/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpha kuoli, jes! Ehkä nyt juonikin pääsee kehittymään johonkin.

Vierailija
671/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisiko kukaan kertoa, mitä tapahtui, kun en muistanut eilen itse katsoa.

Vierailija
672/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivon, että nyt päästään eroon näistä iänikuisista heimosodista ja etenkin kuiskaajista, jotka kuuluvat mieluummin johonkin Mustanaamio-sarjakuvaan.

Vierailija
673/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae YouTubesta "the walking dead season 10 episode 12 reaction" ja valitse yksi reaktiovideoista niissä on kaikki tärkeimmät kohdat jaksoista

Vierailija
674/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae YouTubesta "the walking dead season 10 episode 12 reaction" ja valitse yksi reaktiovideoista niissä on kaikki tärkeimmät kohdat jaksoista

Niin, tai katsot uusinnan esimerkiksi, simple as that.

Vierailija
675/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun jo iloitsin, että viimein Magnasta päästiin niin eiköhän se tule takaisin.

Magna on kyllä aivan turha hahmo, ja ne kaikki muutkin siitä jengistä. Ainoastaan sillä kuuromykällä naisella  (Connie ?) olisi voinut olla juonen kannalta edes jotain merkitystä, jos siitä olisi tullut Darylin ensimmäinen kunnollinen "love interest". Muuten turhia tyyppejä, jotka joutaisivat pois.

Vierailija
676/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näin käy ja pääjuoni nytkähtää eteenpäin mm. Eugenen mysteeritreffien muodossa.

Ensin Negan vangitsi sen Alphan tyttären Lydian, ja nähtävästi hän testasi kuin paha hörhö Alpha loppujen lopuksi on eli voiko häneen vaikuttaa millään järkevillä perustetuilla. Kun Negan sitten tajusi että Alpha suunnitteli omankin tyttärensä surmaamista, hän ilmeisesti teki lopullisen päätöksen Alphan suhteen. Tosin Lydia oli viety eri taloon kuin mihin Negan vei Alphan. Jakson lopussa Negan heitti Alphan pään Carolin jalkojen juureen jonkinlaisena sovinnon eleenä.

Muuten Hilltopin asumukset ja muuri taisivat tuhoutua aika lailla kokonaan, joten enää on jäljellä vain Alexandria ja Oceanside.  Nähtäväksi jää missä määrin Betan onnistuu koota ympärilleen niitä Whispersejä vai tuleeko hänestä pelkkä yksinäinen susi, joka tekee satunnaisia kostoiskuja.

Vierailija
677/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Carola olla se, joka päästi Neganin ulos sellistä. Vaikutti jotenkin sovitulta jutulta. Hyvä jakso!!

No Beta varmaan jatkaa kuiskaajien touhua ja kostaa, mutta kuinka pitkään saa porukat pysymään kasassa?

Eugenen tulevat kuviot kiinnostavat kovasti.

Vierailija
678/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Magna on kyllä aivan turha hahmo, ja ne kaikki muutkin siitä jengistä. Ainoastaan sillä kuuromykällä naisella  (Connie ?) olisi voinut olla juonen kannalta edes jotain merkitystä, jos siitä olisi tullut Darylin ensimmäinen kunnollinen "love interest". Muuten turhia tyyppejä, jotka joutaisivat pois.

Daryl jos joku kyllä ansaitsisi naisen. Noh, toivossa on hyvä elää...

Vierailija
679/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Connie kuoli.

Vierailija
680/969 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppikauden toisella puoliskolla sarjasta on tullut taas vähän parempi. 12. jakson loppu oli upea! Myös Judithin tarina kehittyy lupaavasti. Ehkä tällä sarjalla on vielä toivoa. Pitäisi olla vähemmän päähenkilöitä, niin olisi helpompi eläytyä. Nyt huomio jaetaan liian monen hahmon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan