Harrastus kohta viiskymppiselle naiselle
Elämäntilanne alkaa olla sellainen, et taas ehtis harrastaa. Mutta mitä? Asun pk-seudulla, joten tarjontaa on. Harrastan kotona käsitöitä ja kokkailua, mut nyt olis tarkoitus päästä ihmisten ilmoille.
Tykkään laulaa ja oon miettinyt kuoroa. Uuteen porukkaan mukaan pääseminen mietityttää. Enkä halua mihinkään ikänaisten kuoroon. Olen nuorempana myös näytellyt, mut siihen rima tuntuu liian korkealta.
Kuntoilen ja tykkäisin käydä jumpissa. Jalka vaan vihottelee ja lääkäri kielsi hyppimisen ja juoksemisen.
Vapaaehtoistyö olis kanssa yksi vaihtoehto. Olen tehnyt nuorempana ja tykkäsin. Teen päivätyötäni sosiaalialalla ja vähän pelkään, että harrastus muuttuis liikaa työksi. Mitään pitkäaikaista tukisuhdetta en jaksais, mut jotain.
Näillä ajatuksilla - keksiskö kukaan mulle mitään harrastusta?
Kommentit (10)
Jos tykkäisit käydä jumpissa, käy niissä, mutta älä hypi. Monia liikkeitä pystyy keventämään siten, ettei hypätä tarvitse. Ohjaajalle kannattaa sanoa rajoitteesta, yleensä osaavat ohjata (ja usein ohjaavat pyytämättäkin) vaihtoehtoisen liikkeen hyppyjen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäisit käydä jumpissa, käy niissä, mutta älä hypi. Monia liikkeitä pystyy keventämään siten, ettei hypätä tarvitse. Ohjaajalle kannattaa sanoa rajoitteesta, yleensä osaavat ohjata (ja usein ohjaavat pyytämättäkin) vaihtoehtoisen liikkeen hyppyjen sijaan.
Tässä on päänsisäinen ongelma eli tykkään tehdä sata lasissa hiki roiskuen. Mut joo. Toi on hyvö pointti ja voisin kyl kokeilla jotain, et mitå toi koipi tykkäis vähän rauhallisemmasta menosta. /ap
Roolipelit. Näytelmäharrastuneisuudesta on siinä hyötyä.
Tuossa tilanteessa juopottelu lienee paras valinta.
Kiinnostaisko panot kerran tai pari viikossa?
M35
Vierailija kirjoitti:
Roolipelit. Näytelmäharrastuneisuudesta on siinä hyötyä.
Onko siellä mun ikäisiä ihmisiä?/ap
Kuntosali. Ikää tulee ja sen seurauksena väistämättä lihasmassaa alkaa katoamaan. Lihaskuntotreeni auttaa tähän. Näin säilytät liikkumiskykysi pidempään hyvänä. Bodaaminen kannattaa aina.
kuntonyrkkeily,uiminen,judo,bukkake
Liity johonkin harrrastelijateatteriin. Ulkoiluharrsastukseksi geokätköily.